Jens Napisano 15 Maj 2005 Napisano 15 Maj 2005 witam, mam problem z dirt mapami... chcialem nalozyc teksture farby na fragment muru ale ta dirt mapa naklada sie na caly mur :( jak nalozyc ja na tylko wybrany fragment?
kurt_hectic Napisano 15 Maj 2005 Napisano 15 Maj 2005 hihihi> mnie to nie razi ale moderatorow owszem > piractwo! musz miec tak : texture cegiel, texture farby i texture o takich samych wymiarach > czarno biala! > czarne tam gdzie cegly, biale tam gdzie ma byc farba, potem uzywasz mat. takich jak : mix, blend i mozesz uzyskac to co chciales > lub zalatw sobie body painta, i paluj po modelu, pozdr.
Jens Napisano 15 Maj 2005 Autor Napisano 15 Maj 2005 tak mam no ale patrz... ta mapa naklada mi sie na cala sciane i jest rozciagnieta a ja chce tylko na fragmencie :P
Shogun 3D Napisano 15 Maj 2005 Napisano 15 Maj 2005 To może ją potraktuj modyfikatorem UVWmap? Albo po prostu obrób całść poza maxem, w Photoshopie i nałóż jako pojedynczą teksturę. Ja tak robię, bo jest mi duuużo wygodniej.
Bacry Napisano 16 Maj 2005 Napisano 16 Maj 2005 texporter jedynie przekłada uvw na bitmapę (nie zrobi za ciebie ani mapowania ani nie nałoży tekstury) Włącz widoczność mapy w vieporcie i przeskaluj sobie mapę brudu. Będziesz miał od razu efekt na ekranie. Pewnie nie wiesz jak przeskalować? W pierwszej zakłądce mapy (bitmpy) masz takie parametry jak powtarzanie map obrót i przesunięcie (nazw orginalnych nie pamiętam) metodą prób i błędów dojdziesz do wszystkiego w niecałą minutę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się