Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam,

mam problem z dirt mapami... chcialem nalozyc teksture farby na fragment muru ale ta dirt mapa naklada sie na caly mur :( jak nalozyc ja na tylko wybrany fragment?

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

hihihi> mnie to nie razi ale moderatorow owszem > piractwo! musz miec tak : texture cegiel, texture farby i texture o takich samych wymiarach > czarno biala! > czarne tam gdzie cegly, biale tam gdzie ma byc farba, potem uzywasz mat. takich jak : mix, blend i mozesz uzyskac to co chciales > lub zalatw sobie body painta, i paluj po modelu, pozdr.

Napisano

tak mam no ale patrz... ta mapa naklada mi sie na cala sciane i jest rozciagnieta a ja chce tylko na fragmencie :P

Napisano

To może ją potraktuj modyfikatorem UVWmap? Albo po prostu obrób całść poza maxem, w Photoshopie i nałóż jako pojedynczą teksturę. Ja tak robię, bo jest mi duuużo wygodniej.

Napisano

texporter jedynie przekłada uvw na bitmapę (nie zrobi za ciebie ani mapowania ani nie nałoży tekstury) Włącz widoczność mapy w vieporcie i przeskaluj sobie mapę brudu. Będziesz miał od razu efekt na ekranie.

Pewnie nie wiesz jak przeskalować? W pierwszej zakłądce mapy (bitmpy) masz takie parametry jak powtarzanie map obrót i przesunięcie (nazw orginalnych nie pamiętam) metodą prób i błędów dojdziesz do wszystkiego w niecałą minutę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności