Jump to content

nakladanie dirt maps...


Jens

Recommended Posts

hihihi> mnie to nie razi ale moderatorow owszem > piractwo! musz miec tak : texture cegiel, texture farby i texture o takich samych wymiarach > czarno biala! > czarne tam gdzie cegly, biale tam gdzie ma byc farba, potem uzywasz mat. takich jak : mix, blend i mozesz uzyskac to co chciales > lub zalatw sobie body painta, i paluj po modelu, pozdr.

Link to comment
Share on other sites

texporter jedynie przekłada uvw na bitmapę (nie zrobi za ciebie ani mapowania ani nie nałoży tekstury) Włącz widoczność mapy w vieporcie i przeskaluj sobie mapę brudu. Będziesz miał od razu efekt na ekranie.

Pewnie nie wiesz jak przeskalować? W pierwszej zakłądce mapy (bitmpy) masz takie parametry jak powtarzanie map obrót i przesunięcie (nazw orginalnych nie pamiętam) metodą prób i błędów dojdziesz do wszystkiego w niecałą minutę.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy