Napisano 29 Maj 200519 l przemyśl jeszcze raz co chcesz osiągnąć bo narazie to nasr%&eś jakimś (sorry) badziewiem 0 składu ładu i zabacz na jakość Twoich decali rozmazane niewyraźne i wogóle :| http://www.accessvision.co.jp/lesmainscars/img/report5/renault_conpe/renault_clio_super1600-1.jpg http://www.accessvision.co.jp/lesmainscars/img/report5/renault_conpe/renault_clio_super1600-2.jpg http://www.accessvision.co.jp/lesmainscars/img/report5/renault_conpe/renault_clio_super1600-3.jpg http://www.accessvision.co.jp/lesmainscars/img/report5/renault_conpe/renault_clio_super1600-4.jpg http://www.accessvision.co.jp/lesmainscars/img/report5/renault_conpe/renault_clio_super1600-5.jpg
Napisano 29 Maj 200519 l Autor sikham--> dziekie dzieki za picture:) i za objechanie zjechanie itp.:D:D bede sie staral:d pozdro
Napisano 29 Maj 200519 l boje sie pisac że progi coś dziwnie wyglądają z tymi naklejkami bo jeszcze bana dostane :/ a co do naklejek to ja bym zrobił w ten sposób ;) kopiujesz model(zostawiasz w tej samej pozycji, jak już masz na nim meshsmoooth to dajesz convert->editablepoly, detach tych elementów co naklejki są, potem dajesz odpowiednie textury i opacitymap ;) ale rób jak chcesz ;)
Napisano 29 Maj 200519 l Po co sie meczysz z unwarp`em?? Mozna po prostu zrobic material kompozytowy i po krzyku. Tutaj masz opis co i jak http://www.munkmotion.com/tutorials/nsx/3c.htm] pozdrawiam
Napisano 29 Maj 200519 l -=S3B=- unwarp jest lepszym rozwiązaniem bo poprostu warto go znać ;) przyjdzie Ci zmapować trudniejszy obiekt niż samochód i co wtedy ?
Napisano 29 Maj 200519 l Tutaj masz racje sikham. Zle sie wyrazilem. Chodzilo mi jedynie o to ze w tym przypadku szybciej mozna to zrobic bez unwarpa. Niemniej jednak to dobra okazja dla nielota by sobie potrenowal i jedno i drugie:) pozdrawiam i zycze powodzenia
Napisano 30 Maj 200519 l Autor Witam!! tak jak pisze sikham ucze sie unwarp'a bo sie przyda do organiki itp. poprostu przyszlosciowo:D narazie zbieram odpowiedni "sprzet" czyli rozne napisy ktore bede rozmieszczal cos w tym stylu jak zdjecia ktore dal sikham:) napisy jakie bede(narazie): -CNN -coca cola -pioneer -playstation2 (jak i ps2) -heineken -carlsberg -pepsi -namco -nec -nintendo -playboy :) -mcdonald's -puma -snikers -sega -renault -top secret -yahoo -xenomorph -marlboro to sa narazie napisy ktore mam, wszystkie nie beda:) pozdro
Napisano 30 Maj 200519 l nie reklamuj snikersa ;) już lepiej zapodaj 'max3d' ;) a tak btw masz już wymyślony kolor lakieru czy będziesz próbkował ?
Napisano 30 Maj 200519 l Autor hehe moze max3d.pl zareklamuje good pomysl:) lakieru nie mam wymyslonego bede probowal:)
Napisano 30 Maj 200519 l hejka a co z modelem ferrari ???? :) kurde wy to macie glowe do 1004213 projektow naraz :) wymodelowac to wymodelujesz otexturowac tez bylebys ladny render zrobil :). to narazie tyle czekam na rendery.
Napisano 30 Maj 200519 l Autor ferrari to jeszcze bede troche meczyl wnetrze, tex..... wiec troche czasu zajmie:)
Napisano 2 Czerwiec 200519 l Autor Witam!! zrobilem taki lakier powiedzcie co o tym czyms myslicie wszystko co wam sie nasuwa:) aha zamierzam zrobi dwie wersje z naklejkami i bez:) i mama problem moze pomozecie co zrobic zeby naklejki nie byly rozmyte?? pozdro
Napisano 2 Czerwiec 200519 l wygląda jakby był mokry ;) jak dajesz bitmape w diffuse to tam gdzieś blur masz ustawiony na 1 musisz go zminimalizować ;)
Napisano 2 Czerwiec 200519 l Nop lakier troszkę nieteges. Wygląda jakby ktoś nałożył na niego wosk i nie skończył polerki ;)
Napisano 2 Czerwiec 200519 l Autor dzieki wszystkim za info:) sikham_>dzieki za te rozmycia;) a tutaj kolene proby.... mowta co chceta;)!! pozdro
Napisano 2 Czerwiec 200519 l potrzebujesz cos pomiedzy 1 a 3 ale to jeszcze nie to :P ten 3 dobry ale refleks troszke większy, pozdro - ps uzyj hdrii bridge ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto