Faun Napisano 19 Maj 2005 Napisano 19 Maj 2005 Witam Otóż sciągnąłem sobie z netu model droida. Składa się on z wielu osobnych elementów i jest zbipowany (nie wiem, czy tak to się nazywa) czyli ma podczepionego bipa i można mu zadać jakieś ruchy. Chciałbym go przeskalować, żeby był większy. Potrafię to zrobić tylko tak: zaznaczam wszystkie elementy i traktuję je narzędziem "select and uniform scale". Wtedy wszystko się rozłazi, tzn każdy element powiększa się osobno. Próbowałem całość zgrupować ale się nie da. Pomóżcie.
Marvey Napisano 19 Maj 2005 Napisano 19 Maj 2005 na prawo od scale (jakieś 2-3 cm) jest taka ikonka kiedy na niej przytrzymasz przycisk zaznacz drugą ikonke masz na obrazku
Bacry Napisano 19 Maj 2005 Napisano 19 Maj 2005 to nie dla tego. Skalowanie siatki razem z bipedem raczej nie wypali ponieważ biped wymaga zmian w figure mode. nie mogę tego teraz przetestować. Skalowanie na poziomie obiektu to najgorsza z możliwych transforamcji. Znacznie lepiej zrobić to na poziomie vertexów, tylko w przypadku bipeda trzeba się jeszcze pobawić ustawieniami w 'figure mode'.
Ser Napisano 20 Maj 2005 Napisano 20 Maj 2005 przy skalowaniu zmień układy odniesienia transformacji na lokalne.
Baldack Napisano 20 Maj 2005 Napisano 20 Maj 2005 ja ci radze powiekszyc biped'a i to wystarczy kiedys przez pomylke powiekszylem palce bipedow i co sie okazalo siatka tez sie powiekszyla odpowiednio ... pokombinuj z bipedem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się