Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Otóż sciągnąłem sobie z netu model droida. Składa się on z wielu osobnych elementów i jest zbipowany (nie wiem, czy tak to się nazywa) czyli ma podczepionego bipa i można mu zadać jakieś ruchy. Chciałbym go przeskalować, żeby był większy. Potrafię to zrobić tylko tak: zaznaczam wszystkie elementy i traktuję je narzędziem "select and uniform scale". Wtedy wszystko się rozłazi, tzn każdy element powiększa się osobno. Próbowałem całość zgrupować ale się nie da. Pomóżcie.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 876
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

na prawo od scale (jakieś 2-3 cm) jest taka ikonka kiedy na niej przytrzymasz przycisk zaznacz drugą ikonke

masz na obrazku

Napisano

to nie dla tego. Skalowanie siatki razem z bipedem raczej nie wypali ponieważ biped wymaga zmian w figure mode. nie mogę tego teraz przetestować. Skalowanie na poziomie obiektu to najgorsza z możliwych transforamcji. Znacznie lepiej zrobić to na poziomie vertexów, tylko w przypadku bipeda trzeba się jeszcze pobawić ustawieniami w 'figure mode'.

Napisano

przy skalowaniu zmień układy odniesienia transformacji na lokalne.

Napisano

ja ci radze powiekszyc biped'a i to wystarczy kiedys przez pomylke powiekszylem palce bipedow i co sie okazalo siatka tez sie powiekszyla odpowiednio ... pokombinuj z bipedem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności