Faun Posted May 19, 2005 Share Posted May 19, 2005 Witam Otóż sciągnąłem sobie z netu model droida. Składa się on z wielu osobnych elementów i jest zbipowany (nie wiem, czy tak to się nazywa) czyli ma podczepionego bipa i można mu zadać jakieś ruchy. Chciałbym go przeskalować, żeby był większy. Potrafię to zrobić tylko tak: zaznaczam wszystkie elementy i traktuję je narzędziem "select and uniform scale". Wtedy wszystko się rozłazi, tzn każdy element powiększa się osobno. Próbowałem całość zgrupować ale się nie da. Pomóżcie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marvey Posted May 19, 2005 Share Posted May 19, 2005 na prawo od scale (jakieś 2-3 cm) jest taka ikonka kiedy na niej przytrzymasz przycisk zaznacz drugą ikonke masz na obrazku Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bacry Posted May 19, 2005 Share Posted May 19, 2005 to nie dla tego. Skalowanie siatki razem z bipedem raczej nie wypali ponieważ biped wymaga zmian w figure mode. nie mogę tego teraz przetestować. Skalowanie na poziomie obiektu to najgorsza z możliwych transforamcji. Znacznie lepiej zrobić to na poziomie vertexów, tylko w przypadku bipeda trzeba się jeszcze pobawić ustawieniami w 'figure mode'. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ser Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 przy skalowaniu zmień układy odniesienia transformacji na lokalne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baldack Posted May 20, 2005 Share Posted May 20, 2005 ja ci radze powiekszyc biped'a i to wystarczy kiedys przez pomylke powiekszylem palce bipedow i co sie okazalo siatka tez sie powiekszyla odpowiednio ... pokombinuj z bipedem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now