Skocz do zawartości

Skalowania (banalne)


Faun

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Otóż sciągnąłem sobie z netu model droida. Składa się on z wielu osobnych elementów i jest zbipowany (nie wiem, czy tak to się nazywa) czyli ma podczepionego bipa i można mu zadać jakieś ruchy. Chciałbym go przeskalować, żeby był większy. Potrafię to zrobić tylko tak: zaznaczam wszystkie elementy i traktuję je narzędziem "select and uniform scale". Wtedy wszystko się rozłazi, tzn każdy element powiększa się osobno. Próbowałem całość zgrupować ale się nie da. Pomóżcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

to nie dla tego. Skalowanie siatki razem z bipedem raczej nie wypali ponieważ biped wymaga zmian w figure mode. nie mogę tego teraz przetestować. Skalowanie na poziomie obiektu to najgorsza z możliwych transforamcji. Znacznie lepiej zrobić to na poziomie vertexów, tylko w przypadku bipeda trzeba się jeszcze pobawić ustawieniami w 'figure mode'.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności