Napisano 20 Maj 200519 l czesc jest jakis sposob zeby przy tworzeniu obiektow proxy mialy one od razu przypisana texture? nie ma problemu jezeli jest jeden obiekt albo jakis w np paru kawalkach a jezeli mam np bryle zgrupowana z 30 innych i w kazdym kawalku inna textura? to mam klikac i przypisywac wszystkie texturki od nowa?
Napisano 20 Maj 200519 l Autor :) no dobre to jest jak mam np jedna postac, to sobie moge przypisywac ID ale co jesli..chodzi mi generalnie o chałupe z mnuuustwem piedol dookola, mlotki, baniaki, dzbanki, doniczki, taczki, parapety nie parapety, jedne drzwi, drugie, trzecie, liny haki, szczotki, stoliki, krzesla, kwietniki i jeszcze costam a moze jest jakia opcja, nie wiem plugin moze- co zapisuje wszystkie materialy do jednego pliku i pozniej mozna z tego pliczku jakos przypisac materialy do calosci..hm?
Napisano 20 Maj 200519 l to zrób z tego wszystkiego jeden obiekt przez atache nie przez grupę. Multisubobject material sam się zrobi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto