flesz_gordon Napisano 20 Maj 2005 Share Napisano 20 Maj 2005 czesc jest jakis sposob zeby przy tworzeniu obiektow proxy mialy one od razu przypisana texture? nie ma problemu jezeli jest jeden obiekt albo jakis w np paru kawalkach a jezeli mam np bryle zgrupowana z 30 innych i w kazdym kawalku inna textura? to mam klikac i przypisywac wszystkie texturki od nowa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 20 Maj 2005 Share Napisano 20 Maj 2005 a oddzielne ID plus materiał multi/subobject? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
flesz_gordon Napisano 20 Maj 2005 Autor Share Napisano 20 Maj 2005 :) no dobre to jest jak mam np jedna postac, to sobie moge przypisywac ID ale co jesli..chodzi mi generalnie o chałupe z mnuuustwem piedol dookola, mlotki, baniaki, dzbanki, doniczki, taczki, parapety nie parapety, jedne drzwi, drugie, trzecie, liny haki, szczotki, stoliki, krzesla, kwietniki i jeszcze costam a moze jest jakia opcja, nie wiem plugin moze- co zapisuje wszystkie materialy do jednego pliku i pozniej mozna z tego pliczku jakos przypisac materialy do calosci..hm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 20 Maj 2005 Share Napisano 20 Maj 2005 to zrób z tego wszystkiego jeden obiekt przez atache nie przez grupę. Multisubobject material sam się zrobi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się