Napisano 25 Maj 200519 l Witam, Zrobilam wizualizacje wioski w gorach. Dosyc szczegolowa, ale nie za bardzo - ok. 1.350.000 facow. Teraz chcialabym ja wyrenderowac w normalnej rozdzielczosci i przy dobrych ustawieniach wszystkich opcji renderowania. W scenie zostaly uzyte swiatla i efekty - light tracer, volume fog, swiatlo kierunkowe. Problem w tym ze renderuje sie juz od 20h i wykonalo sie dopiero w 30% (przy ustawieniach - patrz rysunek). Co moglabym pozmieniac w ustawieniach, aby calosc wyrenderowala sie w dobrej jakosci (wizualizacja architerktoniczna), w mniej niz 3 dni, na ponizej opisanym sprzecie. Ewentualnie moze zostac podzielone na dwa komputery (drugi o podobnych paramterach). To co sie wyrenderowalo na razie to w zasadzie chmury. Jak doszlo do wierzcholkow gor to w od 10 godzin praktycznie stoi w miejscu. Moj komputer: AMD Sempron 3000+ 1GB RAM (DDR, 333MHz) SAPPHIRE ATI RADEON 9800 PRO Dzieki z gory :) Marta
Napisano 25 Maj 200519 l hmmmm no jakoś strasznie wolno :/ po pierwsze masz włączony adaptive undersampling więc niezdziw się jak render wyjdzie brzydki (mimo tego czasu) Rays/sample możesz sporo zmniejszyć np 50 do 100 mocno może też spowolnić sprawe volume fog :( .... i jakieś bardziej złożone materiały jeśli masz jakiś podglądowy render co wcześniej robiłaś to też mogłabyś pokazać żeby było widać jak to jest skomplikowana scena
Napisano 25 Maj 200519 l skoro to statyczny obraz to wyłącz "motion blur", filtr zmniejsz z "1,5" do "1" powinnaś troche zyskać, reszta wydaje się być w porzadku. Z tego co widać to max 6, ja bym się przerzucił na twoim miejscu na mental-a, napewno będzie szybszy.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto