sloneczny_karuch Napisano 19 Czerwiec 2005 Share Napisano 19 Czerwiec 2005 jak chcesz miec boolena w polaczeniu z MS'em to najpier modyfikujesz a pozniej stemplujesz;) I wychodzi tak jak chcesz. I siateczka sie nie deformuje:D (1min) i gotowe:) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 19 Czerwiec 2005 Share Napisano 19 Czerwiec 2005 hehe nie mozliwe:) ale i tak jest to wedlug mnie prymitywny sposob:) i nie dajacy efektu bo zrob teraz abys mial krawedzie kola (dziury) zaokraglone co nie da sie??!! a to psikus;) booleam mozna stosowac w tylko okreslonych warunkach i przed tym trzeba pomyslec o efekcie...:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sloneczny_karuch Napisano 19 Czerwiec 2005 Share Napisano 19 Czerwiec 2005 jezu ale sie czepiasz:) w przypadku gdy chcesz zaokraglic to robisz okraglejszy stempelek, stemplujesz i KONCZYSZ prace nad obiektem. nie mowie ze jest to jedyny sposob ale co do prosby tego Goscia wg mnie najodpowiedniejszy pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Błazi Napisano 19 Czerwiec 2005 Share Napisano 19 Czerwiec 2005 spokojnie bo powoli sie OT robi :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 19 Czerwiec 2005 Share Napisano 19 Czerwiec 2005 nie czepiam sie tylko mowie jak jest zeby poczatkujacy sie zastanowili zanim tak zrobia:D:D koniec OT(chyba ot) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 19 Czerwiec 2005 Share Napisano 19 Czerwiec 2005 jak piszą ludzie o zaokrągleniu krawędzi, to nie chodzi tutaj o wycinanie walcem o większej liczbie podziałów, tylko o tym, że wycięta dziura będzie miała ostre krawędzie przejścia między wyciętym otworem a boxem początkowym. O ile wewnątrz otworu nie ma problemu z zaokrągleniem (wystarczy wycinać walcem z odpowiednim bevelem) to już krawędź zewnętrzna jest trudniejsza do osiągnięcia. Jako podsumowanie można powiedzieć, że jednak znacznie łatwiej zrobić to nurbsami :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun 3D Napisano 20 Czerwiec 2005 Share Napisano 20 Czerwiec 2005 A ja twierdzę, że może jednak, skoro już trzeba tak koniecznie to modelować, to po prostu ładnie wymodelować kółko, dalej bevelem je pogłebić mięciutko, następnie podobny numer zrobić z M-ką, dno kółka usunąć, wstawić M-kę, dać attach i uzupełnić poligony tak, by całość wygladała ok. jak chwilę czasu znajdę to eksperymentalnie takie coś zrobię i dam renderek i siatkę, żeby nie być gołosłownym. A swoją drogą niby to taki błachy problem, 15 minut roboty, a to juz 6 strona dyskusji... :) Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sartr Napisano 20 Czerwiec 2005 Share Napisano 20 Czerwiec 2005 no własnie dlatego ze problem jest błachy to duzo odpowiedzi..:p..gdyby problem był skomplikowany moze by z jedna odpowiedz była:))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi