Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 57
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hehe nie mozliwe:)

ale i tak jest to wedlug mnie prymitywny sposob:) i nie dajacy efektu

bo zrob teraz abys mial krawedzie kola (dziury) zaokraglone

co nie da sie??!!

a to psikus;)

booleam mozna stosowac w tylko okreslonych warunkach i przed tym trzeba pomyslec o efekcie...:)

Napisano

jezu ale sie czepiasz:)

w przypadku gdy chcesz zaokraglic to robisz okraglejszy stempelek, stemplujesz i KONCZYSZ prace nad obiektem.

nie mowie ze jest to jedyny sposob ale co do prosby tego Goscia wg mnie najodpowiedniejszy

pozdrawiam

Napisano

jak piszą ludzie o zaokrągleniu krawędzi, to nie chodzi tutaj o wycinanie walcem o większej liczbie podziałów, tylko o tym, że wycięta dziura będzie miała ostre krawędzie przejścia między wyciętym otworem a boxem początkowym. O ile wewnątrz otworu nie ma problemu z zaokrągleniem (wystarczy wycinać walcem z odpowiednim bevelem) to już krawędź zewnętrzna jest trudniejsza do osiągnięcia. Jako podsumowanie można powiedzieć, że jednak znacznie łatwiej zrobić to nurbsami :D

Napisano

A ja twierdzę, że może jednak, skoro już trzeba tak koniecznie to modelować, to po prostu ładnie wymodelować kółko, dalej bevelem je pogłebić mięciutko, następnie podobny numer zrobić z M-ką, dno kółka usunąć, wstawić M-kę, dać attach i uzupełnić poligony tak, by całość wygladała ok. jak chwilę czasu znajdę to eksperymentalnie takie coś zrobię i dam renderek i siatkę, żeby nie być gołosłownym.

A swoją drogą niby to taki błachy problem, 15 minut roboty, a to juz 6 strona dyskusji... :) Pozdro.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności