Pablo Napisano 29 Maj 2003 Napisano 29 Maj 2003 eliom...znacie moze jakies dobre tutki do rigowania postaci?? pozdr
Fr3d3k Napisano 29 Maj 2003 Napisano 29 Maj 2003 moze tu :http://www.3dtotal.com/team/Tutorials/bipedrigging/bipedrigging_1.asp[piwo]
Gith Napisano 29 Maj 2003 Napisano 29 Maj 2003 Od groma tego jest przeciez, choc w sumie ja sie nie bawilem jeszcze w riggowanie. Chociazby tutorial w Maxie jest... u Adka chyba tez, no i w wielu innych stronach o Maxie (3dluvr.com, 3dtotal.com itd.)
Pablo Napisano 29 Maj 2003 Autor Napisano 29 Maj 2003 a czy sytem kostny roznie sie od wersji w 4 a 5?? bo wiem ze miedzy wersja 3.0 a 4 sa wielkie roznice... pozdr
Gith Napisano 29 Maj 2003 Napisano 29 Maj 2003 Z tego co zauwazylem raczej nie ma roznic, ale w sumie nie za wiele robilem z koscmi. Ale przeciez nie zaszkodzi sprawdzic :)
KLICEK Napisano 19 Czerwiec 2003 Napisano 19 Czerwiec 2003 Czesc :) w piatce mozesz juz zrobic charaktera czyli nodpointa :) co upraszcza sprawe i mozesz praktycznie zrobic szkilet ktory jest praktycznie odwzorowaniem bipeda :) do tego zostal dodany bonetools przez co mozesz w bardzo prosty sposob dodawac , edytowac kosci :) do tego mozesz zmieniac finy :o przez co jest miej problemow z ustawieniam kopert :) mozesz ustawaic kolry kosci , np. lewa ziolona , prawa niebieska :) Naprawde bardzo duzo mozliwosci , wystarczy sie wglebic ...
grafix Napisano 13 Lipiec 2003 Napisano 13 Lipiec 2003 Wiecie co rigowanie postaci nie jest takie trudne , chociaz na poczatku prawie sobie wszystkie wlosy z glowy powyrywalem , ale cierpliwie i mozna wszystko osiagnac , mam jeszcze male problemy z pewnymi detalkami ale jakos sobie poradzilem , jedno musze powiedziec , za chol*** nie moge sobie poradzic z koscmi w maxie r4 i r5 wiec robie rigi w r3 i Xref do max r4 :) i wszystko dziala jak nalezy :) nie trzeba sei niczym przejmowac ... gdyby ktos mial jakies pytania to na U2 [email protected] badz na forum w tymrze dziale :) Pozdro Pablo :)
ZOMO Napisano 17 Lipiec 2003 Napisano 17 Lipiec 2003 nie jest trudne jak masz same kosci w postaci...tylko animowanie tego to pieklo. Zabawa z IK jest juz troche gorsza, szczegulnie z kontrolerami. Ciezko sie polapac co z czym zlinkowac zeby nie rozwalic polaczen. No i sa skomplikowane rigi z formulami matematycznymi w kosciach, FK-IK switch, dosyc nieprzyjazne rigi reki zeby dobrze symulowac obracajaca sie skore, constrains... tyle ze sie zrobi taki super skomplikowany rig...i teoretycznie ma sie w nim mniej kontroli niz jakbys same kosci zostawil :) NIektorzy animatorzy wola cale postacie w FK i tyle.
kulexy Napisano 27 Lipiec 2003 Napisano 27 Lipiec 2003 czyli jak mam 4 to mam mniejsze mozliwosci animachji :) zartuje oczywiscie - musze sie wiecej nameczyc ale ma ktos dane ftp\'a z maxem 5 albo ma moze ktos to na DC??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się