Klamot Napisano 29 Maj 2005 Napisano 29 Maj 2005 W jaki sposób można otrzymać efekt smug światła w 3ds, używając mantal raya?
kozioo Napisano 29 Maj 2005 Napisano 29 Maj 2005 nie wiem czy działają zwykłe volume effects (chyba powinny), ale zawsze można się pobawić w volume caustics ;) Tylko w takim wypadku trzeba się przygotowac na przydługawe rendery. Lepiej zrobić osobny pass ze smugami i łączyć w PSie.
Klamot Napisano 30 Maj 2005 Autor Napisano 30 Maj 2005 Lepiej zrobić osobny pass ze smugami i łączyć w PSie. No można by tak zrobić, tylko pojawia się problem gdy chce się stworzyć animke ;) Co do volume caustics to mniej więcej jak to zrobić?? Tylko za pomocą ustawień rendera czy trzeba coś z materiałami grzebać ??
greg_jg Napisano 30 Maj 2005 Napisano 30 Maj 2005 Odpal to> http://jeffpatton.net/Max6/index.html szukaj pozycji: "MR-Volume", "Volume-text", "volume-test" Zobacz to> http://www.motiondesign.biz/vol_start.html poszukaj w sieci informacji o "parti volume" - najlepiej będzie jak zaczniesz od google.com ps. a następnym razem zacznij od Materiały edukacyjne
streaker Napisano 30 Maj 2005 Napisano 30 Maj 2005 Co do tego PS, to nie tak źle, możesz sobie zrobić makro, które ci również zapisze plik, wtedy to otwierasz dwa liki, klikasz na play i podajesz nazwe pliku i klatka gotowa, całkowicie makrami tego sie chyba nie da zautomatyzować. A próbowałeś zwykłymi volume effects, tak najprościej...
Klamot Napisano 30 Maj 2005 Autor Napisano 30 Maj 2005 Odpal to> http://jeffpatton.net/Max6/index.html szukaj pozycji: "MR-Volume", "Volume-text", "volume-test" Zobacz to> http://www.motiondesign.biz/vol_start.html poszukaj w sieci informacji o "parti volume" - najlepiej będzie jak zaczniesz od google.com ps. a następnym razem zacznij od Materiały edukacyjne Wielkie dzięki :) z pewnością przyda się to wszystko. A próbowałeś zwykłymi volume effects, tak najprościej... Próbowałem, działa, ale jakoś nie wychodzi mi porządany efekt. Spróbuje zrobić to za pomocą caustics, jak już się uporam z tym to wrzuce renderek.
streaker Napisano 1 Czerwiec 2005 Napisano 1 Czerwiec 2005 co do tego volume effects, to przydałoby sie włączyć near/far attenuation (czy jak to sie tam pisało) albo decay w świetle...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się