Jump to content

Smugi światła za pomocą mental raya


Klamot

Recommended Posts

nie wiem czy działają zwykłe volume effects (chyba powinny), ale zawsze można się pobawić w volume caustics ;) Tylko w takim wypadku trzeba się przygotowac na przydługawe rendery. Lepiej zrobić osobny pass ze smugami i łączyć w PSie.

Link to comment
Share on other sites

Lepiej zrobić osobny pass ze smugami i łączyć w PSie.

 

No można by tak zrobić, tylko pojawia się problem gdy chce się stworzyć animke ;)

Co do volume caustics to mniej więcej jak to zrobić?? Tylko za pomocą ustawień rendera czy trzeba coś z materiałami grzebać ??

Link to comment
Share on other sites

Co do tego PS, to nie tak źle, możesz sobie zrobić makro, które ci również zapisze plik, wtedy to otwierasz dwa liki, klikasz na play i podajesz nazwe pliku i klatka gotowa, całkowicie makrami tego sie chyba nie da zautomatyzować.

A próbowałeś zwykłymi volume effects, tak najprościej...

Link to comment
Share on other sites

Odpal to> http://jeffpatton.net/Max6/index.html

 

szukaj pozycji: "MR-Volume", "Volume-text", "volume-test"

 

Zobacz to> http://www.motiondesign.biz/vol_start.html

 

poszukaj w sieci informacji o "parti volume" - najlepiej będzie jak zaczniesz od google.com

 

 

ps. a następnym razem zacznij od Materiały edukacyjne

 

 

Wielkie dzięki :) z pewnością przyda się to wszystko.

 

A próbowałeś zwykłymi volume effects, tak najprościej...

Próbowałem, działa, ale jakoś nie wychodzi mi porządany efekt.

Spróbuje zrobić to za pomocą caustics, jak już się uporam z tym to wrzuce renderek.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy