Skocz do zawartości

Rozkładanie siatki , samochod low poly itd. :)


Robertus

Rekomendowane odpowiedzi

No wlasnie , jak w temacie. Od kilku dni przeszukuje internet w poszukiwaniu jakis rozsadnych pomocy w tym temacie. Jestem dosc zielony z texturowania ale licze ze ktos mily mi pomoze :)

Otoz standardowo : mam juz prawie skonczony modelik (siateczka ponizej), textura musi byc w formacie 512*512 etc.

I teraz najwiekszy problem , jak to rozsadnie rozlozyc i czym.

Probowalem juz Unwrap UVW, Texportera i troche Bodypainta ale chyba mozna sie bez niego obejsc :)

Potrzebuje dokladnego rozlozenia siatki ponieważ wszelkie rowki , zaglebienia i male detale beda pozniej robione normall mapą.

 

Sporo juz probowalem ale wciaz niemoge uzyskac np. czegos takiego :

 

http://img34.exs.cx/my.php?loc=img34&image=tex27lv.jpg

 

post :http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=14641

 

Jesli cos pokrecilem to wybaczcie ale to moje pierwsze podejscie do tematu texturek na modelach low poly.

 

Z gory dzieki za pomoc !

 

 

 

********** EDIT

Zapomnialbym, ' render to texture ' tez probowalem :] a pracuje ozywiscie w Maxie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Selekcjonujesz poly czy co tam chcesz na modelu dajesz np Uvw map z odp ustawieniem i unwrap uvw-w razie potrzeby zmieniasz normal mapping, potem znowu MeshSelect i to samo lecz na innej selekcji, potem znowu to samo :) itp itd:)

Na końcu dajesz MeshSelect ale tak by nie było nic zaznaczone - i dajesz Unwrap Uvw w efekcie czego wszystkie mapowania które robiłeś dla danej selekcji znajdą sie w jednym-odpowiednio układasz i wypalasz texporterem albo w Render to texture. Jest to jeden z prostszych sposobów...

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach