Napisano 2 Lipiec 200321 l Włosy do poprawki - tzn. miejsca gdzie ulegają przerzedzeniu (np. czoło). Na razie wygląda jakby był w kapturze ;]
Napisano 3 Lipiec 200321 l Hihi, :D:D:D:D Prawie skończyłem postać elfa z kl2d. Oto link do szkicu: http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?action=attachment&tid=4395&pid=52609 A tutaj prawie gotowy obiekcik: Giorgione
Napisano 3 Lipiec 200321 l [wow][wow][wow]....zwaliłeś mnie z nóg jush jak patrzyłem na KL2D...teraz wchodze na 3D...i znowu glebe zaliczam...:D gior pełen wypas :)...to może być życiowy mentor głównego bohatera :D pozdro...świetna robota :D
Napisano 3 Lipiec 200321 l Miecz jest uueszczony w poszwie, tak samo sztylet. Acha obiekt ma na razie 2583 faces - ale spróbuje go troszka odchudzić:D:D:D:D Ostatni rysunek facjata z bliska - bes smootha. I co wy na to???? Giorgione
Napisano 3 Lipiec 200321 l aha, i czy nasz engine obsluguje reactora, albo jakis inny system pfizyczny?? bo jak nie to trzeba bedzie chyba zrezygnowac z tej pelerynki.
Napisano 3 Lipiec 200321 l Giorgi pracka qll...ale jesli jest to glowna postac...to nie marnuj polygonow...moze ona miec nawet do 4000 polygonow !!! Dzisiaj wieczorem dam drwala...bo musze sie za niego wkoncu wziasc...sory za opznienie ale mam wpip roboty w pracy :(:( (3d) pozdr
Napisano 4 Lipiec 200321 l I zrobiłem - narazie sam smok bez uzbrojenia Oto szkic: obrazek :D:D:D Giorgione
Napisano 4 Lipiec 200321 l zajeboza...ile to ma faców?? będzie w grze taki...[wow] no to ja jestem za :D pozdro...gior :D
Napisano 4 Lipiec 200321 l DZIĘKI!!!!!!!! MA 2160 FACES !!!!!!!!!!!!!!!!! JESZCZE SKRZYDEŁKA MAM DO POPRAWY. :D:D:D:D:D[piwo][piwo][piwo] Giorgione
Napisano 4 Lipiec 200321 l no pikny ale mam jedno spostrzezenie - paznokcie są umieszczone w tych kwaratowych \"takich\" a to dziwnie wygląda, jak bys sobie to podarował, zrobil to na texturce, to byłoby mniej straconych poly i ladniej by bylo. :)
Napisano 4 Lipiec 200321 l Narazie modelujcie wszystko co jest pozlecane, jak skonczycie, oddajcie to Pablowi, albo jeszcze ulepszajcie, poprostu szkoda zeby jakies modele sie zmarnowaly, albo zebysmy dorabiali fabule pod posiadane modele. Mysle ze smok wystapi gdzies tam, ale napewno bedzie to koncowka gry, wiec zanim sie za to wezmiemy minie troche czasu... Co do polygonów to Pablo ma racje kielichy itd powinny sie zamykac w granicy bezwzględnej max 100 faceów. Wszystkie moje sprzęty które są wieksze (kominek itp.) mają do 150 faców. Powiedzmy ze w karczmie bedzie 5 kielichów, a to już daje dodatkowe 1000 poly...
Napisano 4 Lipiec 200321 l No no... widze ze modele giorgione staja sie z modelu na model coraz bardziej interesujace ;] Tylko małe zastrzeżenie co do \"postaci elfa z kl2d\" - widzę tu mocne zachwianie konwencji. Postac mocno odstaje pod wzgledem designu od pozostalych modeli (chodzi mi ogólnie o wszystkie które pojawiły się na forum) - o ile tamte są mniej więcej spójne, to ten wyglada jakby żywcem wydarty z Final Fantasy. Szczególnie mangowa fryzurka i gigantyczny miecz na plecach (jak on po niego sięga? ;] ). Stanowczo potrzebujecie głównego koordynatora grafików, który będzie nadzorował projektowanie modeli i tekstur. PS. Do \"odchudzania\" modeli możesz użyć wtyczki PolyChop (poszukaj w googlach) - uszczkniesz tym kilkanaście % faceów (co przy 2500 daje całkiem niezły wynik) bez zbytniej straty jakości.
Napisano 5 Lipiec 200321 l mam ciekawe pomysly na oteksturowanie budynkow w oparciu o 1 texture z morrowinda+kilka z unreala/thiefa (drewno/okna)
Napisano 5 Lipiec 200321 l Autor GIT smoczek i nie tylko jeżeli chodzi o wygląd ale i ilość faców WIELKIE BRAWA smoczek ten musi być w grze (o ile nie wystąpią jakieś problemy techniczne :D) najwyżej jak będzię się ciął wydajność to się postawi na praktycznie pustym kawałku przestrzeni :P
Napisano 7 Lipiec 200321 l A tym czasem moje małe wypociny nocne [yes][yes][yes] Tekstruka nie jest jeszcze skończona - gotowa w 50 %:D:D:D:D:D:D Oteksturujęjeszcze palce , stopy i ogon. Giorgione Acha, na razie ma wszystko 2907 faces. I chyba ściągnę sopbie ten plugin który doradza Vogel:):):)
Napisano 7 Lipiec 200321 l I czy mam budować do niego kości - bo chyba cs nie radzi sobie z tymi stworzeniami??
Napisano 7 Lipiec 200321 l CS radzi sobie ze wszystkim - zerknij do instrukcji CSa tam jest ładnie opisane jak tworzyć własne bipedki...
Napisano 7 Lipiec 200321 l Witam! Dawno mnie ne bylo, ale to z powodu przeprowadzki.... Nie mam w domu teraz neta dlatego nie pisalem. Pozatym jade do babci i wroce za tydien w sobote liczac od daty wyslania posta. Co do krasnala to juz sa teksturki prawie. Wysle go jak bede mial net w domu, bo teraz pisze z kafejki... Btw, giorgione fajny smok i elf ale to bedzie glowny bohater? Bo jezeli tak to mysle ze nie moze miec takiego samego ubioru przez cala gre :). Wec powinien miec troche mniej urozmaicony. Tylko ode mnie, narazie. Do soboty, milego tworzenia.
Napisano 7 Lipiec 200321 l Smok robi naprawde duze wrazenie, a jak tam żołnierze? Myśle że powinieneś jeszcze troche nad nimi popracować, a zostawić tą całą resztę, jeżeli masz manie tworzenia to chociaż napisz do mnie i dam ci jakieś postacie które napewno pojawią się w grze (już teraz możesz zacząć robić wszelkiej maści leśne zwierzątka, może malo ambitne na twoje umiejetnosci, ale za to bardzo potrzebne;P), bo naprawde szkoda, żeby coś sie zmarnowało. Mógłbyś sie też zająć szkicami wioski drwali i jej mieszkańców, napewno bardzo by nam to pomogło w następnej fazie tworzenia gry... Co do tych żołnierzy to nie powinni być tak samo wyposarzeni i miec takiego samego ubioru, ewentualnie jakiś znak jednostki, ale nie całą standaryzowaną zbroję, oni poprostu zakładali to co mieli i tak chłop szedł w koszuli z kosą, a rycerz w płytówce z półtoraręczniakiem, nikt nie przewidywał jednakowych, kolorowych mundurków dla każdego ;P Ci najemnicy powinii być ubrani na szaro-brązowo, ewentualnie z jednym zgaszonym, przybrudzonym kolorem. Są zmęczeni, zatrzymali się w karczmie żeby odreagować... A tak BTW to rozgryzłem chilliskinnera i juz niedlugo pokarze otexturowane obiekty
Napisano 7 Lipiec 200321 l Co do żołnierzy to cały czas są w fazie produkcji. Felav postaram się coś z tym wymyślić (jeśli chodzi o żołnierzy). Jeśli masz jakieś ciekawe zwierzątka to powiedz jakie to je wykonam:D:D:D:D:D:D (przy okazji określ maksymalną ilość faców i czy obiekciki mają być oteksturowane). Giorgione
Napisano 7 Lipiec 200321 l co do szkiców wioski - to nie bardzo - nie znam się za bardzo na architekturze - ale spróbuję:D:D:D:D Giorgione
Napisano 7 Lipiec 200321 l o ja pierdziele...cholera gior tutaj zasówa a ja przy pifku gram sobie w GTA Vice City :P heh...trza zrobić wielką mobilizajce sił :D Gior[piwo]...tylko nie rozpędzaj się bo całą gre zrobisz :P pozdro...
Napisano 7 Lipiec 200321 l [lol2][lol2][lol2][lol2] Dobre, dobre... Na serio disiaj idę wcześnij spać bo kolejnej nieprzespanej nocki nie przetrzymam[jupi][jupi][jupi][jupi][ziewa][ziewa][ziewa][ziewa][ziewa][ziewa][ziewa][ziewa][ziewa][ziewa] Oprócz tego jesteśmy przecież zespołem - nie!!!! A w ogóle to ja tutaj tylko sprzątam:P:P:P:P Mapętekstury jutro przyniosę bo nie mam przy sobie Giorgione
Napisano 7 Lipiec 200321 l Autor Ten smoczek jest za ładny musisz go zbrzydzić w końcu to amatorska produkcja [lol] hehehe A tak na serio to chyba wszyscy widzą, że to jest po prostu śliczne [piwo] Choć mnie troszkę nie było chciałbym powiedzieć, że nie próżnowałem zajołem się muzyką, którą jak trochę obrobię to wrzucę na stronę :-) no i może uda mi się dokoptować kilka osób (ale o tym sza [pokazal jezyk] bo nie chcę zapeszać).
Napisano 7 Lipiec 200321 l Dobra giorgione robi teraz concepty wioski, jak skonczy pewnie da znac. A jako doszły ze mnie słuchy, że są w naszej grupie bezrobotni ;P zamieszczam listę dodatkowych rzeczy do wymodelowania: zagroda przy karczmie ławeczka przed karczmą 2 mniejsze drzewka ogromny dąb kilka kępek trawy + dwa kwiatki jakiś mały leśny ptak jelen dzik prosiak w trzech stadiach (zywy, zarzniety, pieczony) Szyld karczmy z napisem \"Pod wesołym dębem\" Sory, ze narazie takie mało ambitne, ale to są tylko takie bonusy i upiekrzacze do tego co jest jusz gotowe lub w produkcji Co do liczby poligonów to jak zawsze obowiązuje, zasada im mniej tym lepiej tak wiec zwierzątka powinny miec od 100-400 faców max. Resztę obiektów trudno mi jakoś konkretnie wyznaczyć poprostu, mocno upraszczajcie... Jeżeli ktoś coś bierze niech odrazu pisze
Napisano 7 Lipiec 200321 l Autor Originally posted by felav Dobra giorgione robi teraz concepty wioski, jak skonczy pewnie da znac. A jako doszły ze mnie słuchy, że są w naszej grupie bezrobotni ;P zamieszczam listę dodatkowych rzeczy do wymodelowania: zagroda przy karczmie ławeczka przed karczmą 2 mniejsze drzewka ogromny dąb kilka kępek trawy + dwa kwiatki jakiś mały leśny ptak jelen dzik prosiak w trzech stadiach (zywy, zarzniety, pieczony) Szyld karczmy z napisem \"Pod wesołym dębem\" Sory, ze narazie takie mało ambitne, ale to są tylko takie bonusy i upiekrzacze do tego co jest jusz gotowe lub w produkcji Co do liczby poligonów to jak zawsze obowiązuje, zasada im mniej tym lepiej tak wiec zwierzątka powinny miec od 100-400 faców max. Resztę obiektów trudno mi jakoś konkretnie wyznaczyć poprostu, mocno upraszczajcie... Jeżeli ktoś coś bierze niech odrazu pisze Felav przypomniał mi o kilku rzeczach: 1.Chodzi mi o drzewa 1 rzeczą jaką wykonywałem do KL (i 1 rzeczą w MAXie :D )były właśnie drzewa i zrobiłem ich od cholery wszelakiej maści są one dosyć prostę i bajkowe ale nie wiem czy się wam spodobają. 2. Sposób wykonania zagrody tu pytanie do Sylwiusza Quark czy Max ? 3. Szyld na karczmie jest już na budynku więc to do 2D o teksturkę :D chyba, że będzie jeszcze szyld przed budnkiem (taki jak są przed budynkami z napisem sprzedane) Pablo jak chciałbym ławeczkę :D zamieszczam drzewko oczywiście nie będzie widać pnia w środku :-)
Napisano 7 Lipiec 200321 l Autor Oto smoczek zrobiony przez mojego kumpla znanego jako Sałek (tak Phantom :D). Zrobił go w tym samym czasie co Giorgione. Ten smoczek jest jedną z pierwszych (jak nie z pierwszą) rzeczy jakie wykonał więc delikatnie z opiniami :D
Napisano 7 Lipiec 200321 l Autor zrobił coś jeszczę nazwał to jajo smoka choć bardziej to na jakiś \"kryształ\" wygląda :-)
Napisano 7 Lipiec 200321 l A wiec tak: drzewa moga by konstruowane tak jak to, ale IMHO powino być bardziej realistyczne i może miec troszkę wiecej szczegółów (mniejwiecej jak w gothicu) Co do smoka to calkiem fajny tylko te \'rece\' jakies takie dziwne. A po drugie mało jaki smok przebije tego giorgiona Tylko wyloozujcie z tymi smokami... W grze bedzie ich kilka i to na samym koncu ;P
Napisano 7 Lipiec 200321 l [wow][wow][wow] to Całka !! nie no widze że uczeń przerósł mistrza :P nie no mi się bardzo podoba...teraz powiedz mu żeby zrobił texturki :P pozdro...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto