Skocz do zawartości

Kryształy Lorien WiP - 3D


RadX

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

wstepny layout strony

dojdzie jeszcze wiecej dzialow...tylko nie wiem jakie

macie jakies pomysly?? i od razu mowcie co ma byc w tych dzialach

 

pozdr

 

P.S.

sory za jakosc.,..ale wiecie ta kompresja...na stronce bedie w hi-resolution

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Originally posted by c00pa

Chcialbym sie podpiac do projektu jako grafik Hi-poly. Potrzebny mi jest dokladny scenariusz intra cz czegos w tym stylu i moze byc cool :D

 

 

POZDROWY

Hihihihi dokładnie jak to napisał Phantom.

Możesz zaszpanować jakąś pracą ?

Odezwij się do mnie to jak scenariusz intra będzie to ci go podeślę a ty mi pokażesz swoje pomysły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podsumawnie GoDa przez DarkElf\'a

LUDZIE:

 

DZIAL | CHIEF | SLUDZY :P

2d grafika phantom giorgione, (anderton)

3d grafika pablo darkelf, sasqoc, felav, klicek, radx,

scenariusz willow(felav) dungal,

organizacja darkelf,radx

kod sylwiusz

 

 

TRYB PRACY:

scenarzysci daja zlecenie do szefa graf3d... on to rozdziela i daje zlecenia grafikom.

potem szeef 3d zbiera prace i daje do teksturowania graf2d.

a potem implementacja przez koderow :).

 

scenarzysta musi podac czy model ma byc z palcami czy bez palcow(jezeli wazny to raczej z a gdy 2planowy to moze byc bez).

 

 

SCENARIUSZ:

Wiec przyjelismy scenariusz willowa z wersja wejscia w portal z zamiarem zabicia/odwolania demona :p.

 

 

STRONA:

 

strona zajmie sie radx.

 

nie ma konta :((.

 

DEMO:

 

Trzeba gdzies uploadowac demo gry(ktore ma sylwiusz).

Zeby zobaczyc klimat :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze że jeszcze nikt o tym nie napisał, ale scenariusz został lekko zmodyfikowany przez felava i przyjeliśmy tą wersję jako ostateczną.

http://www.felav.republika.pl/scen.htm

Tu możecie to sobie obejrzeć:)

Ustaliliśmy że narazie zajmujemy się projektowaniem, wstawianiem qestów, rysowaniem planów 1wszego miasta i jego okolic.

Ja niestety musze wyjechać za granice na miesiąc i nie bede wiedział jak wam postępują prace:(,ale postaram się opracować pare spraw:)

 

No to żegnam i pozdrawiam wszystkich:) do zobaczenia za miesiąc:)

[papapa][papapa][papapa]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli będziecie się nudzić to możecie zacząś modelować, texturować skaveny...

http://us.games-workshop.com/warhammerworld/warhammer/skaven/skaven.htm

Tu macie linka. Skaveni będą gł. wrogami w 1wszym \"akcie\", więc wypadałoby poświęcić im troszke więcej uwagi(tzn. pare róźnych modeli, róźnych textór itd...). Jak wróce z wakacji to przywioze opis tej rasy:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam:(:(:(:(:(, ale miałem problemy z netem i nie mogłem wcale z niego korzystac przez parę dni - a ze mis ie nudziło powestało to coś - :D:D:D:D:D.

 

Pablo - 1450 faców, ale postarqam sie troszkę zmniejszyc tę liczbę.

 

Co jeszcze mógłbym zrobić??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Giorgi nie musisz zmniejszac ilsoci face\'ow bo Radx powiedizal ze do 2000 spoko mozemy robic...na razie tylko popraw te ramiona i potem czekaj na zadanie....poki scenarzysci mi ich nie przekaza to tedy rodziele je na zespol...

Giorgi mam rozumiec ze Ty chcesz robic tylko psotacie??

 

pzodr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Originally posted by Pablo

Giorgi nie musisz zmniejszac ilsoci face\'ow bo Radx powiedizal ze do 2000 spoko mozemy robic...na razie tylko popraw te ramiona i potem czekaj na zadanie....poki scenarzysci mi ich nie przekaza to tedy rodziele je na zespol...

Giorgi mam rozumiec ze Ty chcesz robic tylko psotacie??

 

pzodr

 

 

Wszystko zależy od ciebie szefie:D:D:D:D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiec... co do listy obiektow... to czy obiekty to bedzie kazdy talerzyk itd czyli jak w morrowindzie, czy jakos inaczej?

Bo jezeli jak w morrowindzie, to proponuje aby sporzadzic mape i obiekty... jak miotla itp.

 

felav: moge pomoc w stworzeniu mapki i ew. rozdzielaniu przdmiotow...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze obiekty jak krzesla, stoly, talerze, itd... beda wspolne dla wszystkich lokacji, ale mozna je zrobic na samym poczatku.

Ja tylko wypisalem ramy w ktorych to wszystko sie bedzie zawierac, jezeli ktos bedzie uwazal ze jego stol bedzie lepiej i realistyczniej wygladal zastawiony jakims rpg\'owym zarciem niech to zrobi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiec... moglbys to wyjasnic bardziej :).

A co do zarcia... to mysle ze takich rzeczy to nie bedzie :P.

Ale np. stuff typu talerz, kufel, beczulka z piwem... to tez trzeba zrobic :). I mysle ze to trzeba takze rozdzielic, a takze i napisac :D. Po porstu dac nam(grafikom) dokladna prace, ktora zgodzi sie z koncepcja scenarzystow, aby nie bylo... to nie tak mialo wygladc :P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie daje tutaj dodatkowe obiekty do wymodelowania:

 

 

talerz, kufel, beczka piwa, nóż, widelec, miotla, toporek rzeźnicki, swieczka, palenisko, garniec, łyżka

 

 

Jeżeli przyjdzie wam cos jeszcze do glowy to piszcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oki oto zadania :

 

-talerz, kufel, beczka piwa, nóż, widelec, miotla, toporek rzeźnicki, swieczka, palenisko, garniec, łyżka- SASQ staraj sie tak aby nie mialy za duzo polygonow oraz otexturuj je

 

-Budynek karczmy: drewniany, podmurowane fundamenty, dwupiętrowy. Na 1 piętrze główna sala i zaplecze/kuchnia, na 2 korytarz i 4 sypialnie- RADX calosc budynku bez wyposazenia nie powinna przekraczac 1000 polygonow i postaraj sie go ladnie otexturowac a jak bedziesz mial problemy to wtedy texturowanie komus innemu to przydzielmy

 

-Wyposażenie wnętrz: główna sala - bar, ławy i krzesła; kuchnia - palenisko, stół, palik rzeźnika; góra - łóżka i szafki- FELAV tak jak mowilem wczesniej nie za duzo polygonow i otexturuj je

 

-Krasnoludzki kupiec (4-5) z uczniem (5) (typowy grubszy dwarf, w miare wystawne, kolorowe szaty, jakieś złote koraliki w brodzie (tex), uczeń - młody dwarf, chudszy, skromniej ubrany- DARKELF - kupiec ma miec do 1500 facoew a iuczen do 1000...sprobj takze go ladnie otexturowac

 

-Goniec/posłaniec (5), szczupły człowiek, lekko ubrany (jakaś skórzana kurtka), torba z pergaminami -KLICEK..postac do 1500 facew + texturki

 

-Dwóch spitych żołnierzy (4-5) jakieś lekkie zbroje, miecz, bardzo mocno spici- GIORGI :) postacie do 1500 polys + j.w

 

-Drwal (4), typowy drwal - tęgi człowiek z siekierą ;P- To juz ja sie tym zajme

 

 

Teraz moze cos o texturkach... mysle ze texturka do:

- przedmiotow w zupelnosci wystarczy rozmiar 256x256 a nawet 128x128 zobaczycie jak to wyjdzie w praniu

 

- postacie do 1000 poly moga miec texturke 512x512

- te powyzej 1500 moga miec 1024x1024

 

Texturka na postac powinna byc jedna na cala postac...co do domow to caly budynek to jeden mesh oprcz okien i drzwi

 

Jesli cos jest niezrozumiale walcie na gg... i co do texturek jesli sa za male to mnie skorygujcie

 

I jeszcze jedno...co do tych postaci to albo robimy teraz albo kto umie to niech sobie narysuje concepta i robi...bo concepty od Andertona dopiero beda pod koniec tyg.

 

pozdr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności