Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Spuciarz the lamer of 3D
Napisano

aha to może coś takiego troche małe ale musisz się tym zadowolić

armorschuheleatherboots.gif

armorschuhesteelboots.gif

armorschuhegoldenboots.gif

  • Odpowiedzi 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

[wow][wow][wow]....zwaliłeś mnie z nóg jush jak patrzyłem na KL2D...teraz wchodze na 3D...i znowu glebe zaliczam...:D

 

gior pełen wypas :)...to może być życiowy mentor głównego bohatera :D

 

pozdro...świetna robota :D

Napisano

Miecz jest uueszczony w poszwie, tak samo sztylet.

 

Acha obiekt ma na razie 2583 faces - ale spróbuje go troszka odchudzić:D:D:D:D

 

Ostatni rysunek facjata z bliska - bes smootha.

 

I co wy na to????

 

Giorgione

Napisano

aha, i czy nasz engine obsluguje reactora, albo jakis inny system pfizyczny?? bo jak nie to trzeba bedzie chyba zrezygnowac z tej pelerynki.

Napisano

Giorgi pracka qll...ale jesli jest to glowna postac...to nie marnuj polygonow...moze ona miec nawet do 4000 polygonow !!!

 

Dzisiaj wieczorem dam drwala...bo musze sie za niego wkoncu wziasc...sory za opznienie ale mam wpip roboty w pracy :(:( (3d)

 

pozdr

Napisano

no pikny ale mam jedno spostrzezenie - paznokcie są umieszczone w tych kwaratowych \"takich\" a to dziwnie wygląda, jak bys sobie to podarował, zrobil to na texturce, to byłoby mniej straconych poly i ladniej by bylo. :)

Napisano

Narazie modelujcie wszystko co jest pozlecane, jak skonczycie, oddajcie to Pablowi, albo jeszcze ulepszajcie, poprostu szkoda zeby jakies modele sie zmarnowaly, albo zebysmy dorabiali fabule pod posiadane modele.

 

Mysle ze smok wystapi gdzies tam, ale napewno bedzie to koncowka gry, wiec zanim sie za to wezmiemy minie troche czasu...

 

Co do polygonów to Pablo ma racje kielichy itd powinny sie zamykac w granicy bezwzględnej max 100 faceów. Wszystkie moje sprzęty które są wieksze (kominek itp.) mają do 150 faców. Powiedzmy ze w karczmie bedzie 5 kielichów, a to już daje dodatkowe 1000 poly...

Napisano

No no... widze ze modele giorgione staja sie z modelu na model coraz bardziej interesujace ;] Tylko małe zastrzeżenie co do \"postaci elfa z kl2d\" - widzę tu mocne zachwianie konwencji. Postac mocno odstaje pod wzgledem designu od pozostalych modeli (chodzi mi ogólnie o wszystkie które pojawiły się na forum) - o ile tamte są mniej więcej spójne, to ten wyglada jakby żywcem wydarty z Final Fantasy. Szczególnie mangowa fryzurka i gigantyczny miecz na plecach (jak on po niego sięga? ;] ). Stanowczo potrzebujecie głównego koordynatora grafików, który będzie nadzorował projektowanie modeli i tekstur.

 

PS. Do \"odchudzania\" modeli możesz użyć wtyczki PolyChop (poszukaj w googlach) - uszczkniesz tym kilkanaście % faceów (co przy 2500 daje całkiem niezły wynik) bez zbytniej straty jakości.

Napisano

GIT smoczek i nie tylko jeżeli chodzi o wygląd ale i ilość faców

WIELKIE BRAWA

smoczek ten musi być w grze (o ile nie wystąpią jakieś problemy techniczne :D) najwyżej jak będzię się ciął wydajność to się postawi na praktycznie pustym kawałku przestrzeni :P

Napisano

A tym czasem moje małe wypociny nocne [yes][yes][yes]

 

Tekstruka nie jest jeszcze skończona - gotowa w 50 %:D:D:D:D:D:D

Oteksturujęjeszcze palce , stopy i ogon.

 

Giorgione

Acha, na razie ma wszystko 2907 faces.

I chyba ściągnę sopbie ten plugin który doradza Vogel:):):)

Napisano

Witam!

Dawno mnie ne bylo, ale to z powodu przeprowadzki.... Nie mam w domu teraz neta dlatego nie pisalem. Pozatym jade do babci i wroce za tydien w sobote liczac od daty wyslania posta. Co do krasnala to juz sa teksturki prawie. Wysle go jak bede mial net w domu, bo teraz pisze z kafejki...

Btw, giorgione fajny smok i elf ale to bedzie glowny bohater?

Bo jezeli tak to mysle ze nie moze miec takiego samego ubioru przez cala gre :). Wec powinien miec troche mniej urozmaicony. Tylko ode mnie, narazie.

Do soboty, milego tworzenia.

Napisano

Smok robi naprawde duze wrazenie, a jak tam żołnierze? Myśle że powinieneś jeszcze troche nad nimi popracować, a zostawić tą całą resztę, jeżeli masz manie tworzenia to chociaż napisz do mnie i dam ci jakieś postacie które napewno pojawią się w grze (już teraz możesz zacząć robić wszelkiej maści leśne zwierzątka, może malo ambitne na twoje umiejetnosci, ale za to bardzo potrzebne;P), bo naprawde szkoda, żeby coś sie zmarnowało. Mógłbyś sie też zająć szkicami wioski drwali i jej mieszkańców, napewno bardzo by nam to pomogło w następnej fazie tworzenia gry...

 

Co do tych żołnierzy to nie powinni być tak samo wyposarzeni i miec takiego samego ubioru, ewentualnie jakiś znak jednostki, ale nie całą standaryzowaną zbroję, oni poprostu zakładali to co mieli i tak chłop szedł w koszuli z kosą, a rycerz w płytówce z półtoraręczniakiem, nikt nie przewidywał jednakowych, kolorowych mundurków dla każdego ;P

Ci najemnicy powinii być ubrani na szaro-brązowo, ewentualnie z jednym zgaszonym, przybrudzonym kolorem. Są zmęczeni, zatrzymali się w karczmie żeby odreagować...

 

A tak BTW to rozgryzłem chilliskinnera i juz niedlugo pokarze otexturowane obiekty

 

Napisano

Co do żołnierzy to cały czas są w fazie produkcji.

 

Felav postaram się coś z tym wymyślić (jeśli chodzi o żołnierzy). Jeśli masz jakieś ciekawe zwierzątka to powiedz jakie to je wykonam:D:D:D:D:D:D (przy okazji określ maksymalną ilość faców i czy obiekciki mają być oteksturowane).

 

Giorgione

Napisano

o ja pierdziele...cholera gior tutaj zasówa a ja przy pifku gram sobie w GTA Vice City :P heh...trza zrobić wielką mobilizajce sił :D Gior[piwo]...tylko nie rozpędzaj się bo całą gre zrobisz :P

 

pozdro...

Napisano

[lol2][lol2][lol2][lol2]

Dobre, dobre...

Na serio disiaj idę wcześnij spać bo kolejnej nieprzespanej nocki nie przetrzymam[jupi][jupi][jupi][jupi][ziewa][ziewa][ziewa][ziewa][ziewa][ziewa][ziewa][ziewa][ziewa][ziewa]

 

Oprócz tego jesteśmy przecież zespołem - nie!!!!

A w ogóle to ja tutaj tylko sprzątam:P:P:P:P

 

Mapętekstury jutro przyniosę bo nie mam przy sobie

 

Giorgione

 

Napisano

Ten smoczek jest za ładny musisz go zbrzydzić w końcu to amatorska produkcja [lol] hehehe

A tak na serio to chyba wszyscy widzą, że to jest po prostu śliczne

[piwo]

Choć mnie troszkę nie było chciałbym powiedzieć, że nie próżnowałem zajołem się muzyką, którą jak trochę obrobię to wrzucę na stronę :-) no i może uda mi się dokoptować kilka osób (ale o tym sza [pokazal jezyk] bo nie chcę zapeszać).

Napisano

Dobra giorgione robi teraz concepty wioski, jak skonczy pewnie da znac. A jako doszły ze mnie słuchy, że są w naszej grupie bezrobotni ;P zamieszczam listę dodatkowych rzeczy do wymodelowania:

 

zagroda przy karczmie

ławeczka przed karczmą

2 mniejsze drzewka

ogromny dąb

kilka kępek trawy + dwa kwiatki

jakiś mały leśny ptak

jelen

dzik

prosiak w trzech stadiach (zywy, zarzniety, pieczony)

Szyld karczmy z napisem \"Pod wesołym dębem\"

 

Sory, ze narazie takie mało ambitne, ale to są tylko takie bonusy i upiekrzacze do tego co jest jusz gotowe lub w produkcji

 

Co do liczby poligonów to jak zawsze obowiązuje, zasada im mniej tym lepiej tak wiec zwierzątka powinny miec od 100-400 faców max. Resztę obiektów trudno mi jakoś konkretnie wyznaczyć poprostu, mocno upraszczajcie...

 

Jeżeli ktoś coś bierze niech odrazu pisze

 

 

Napisano
Originally posted by felav

Dobra giorgione robi teraz concepty wioski, jak skonczy pewnie da znac. A jako doszły ze mnie słuchy, że są w naszej grupie bezrobotni ;P zamieszczam listę dodatkowych rzeczy do wymodelowania:

 

zagroda przy karczmie

ławeczka przed karczmą

2 mniejsze drzewka

ogromny dąb

kilka kępek trawy + dwa kwiatki

jakiś mały leśny ptak

jelen

dzik

prosiak w trzech stadiach (zywy, zarzniety, pieczony)

Szyld karczmy z napisem \"Pod wesołym dębem\"

 

Sory, ze narazie takie mało ambitne, ale to są tylko takie bonusy i upiekrzacze do tego co jest jusz gotowe lub w produkcji

 

Co do liczby poligonów to jak zawsze obowiązuje, zasada im mniej tym lepiej tak wiec zwierzątka powinny miec od 100-400 faców max. Resztę obiektów trudno mi jakoś konkretnie wyznaczyć poprostu, mocno upraszczajcie...

 

Jeżeli ktoś coś bierze niech odrazu pisze

 

 

Felav przypomniał mi o kilku rzeczach:

1.Chodzi mi o drzewa 1 rzeczą jaką wykonywałem do KL (i 1 rzeczą w MAXie :D )były właśnie drzewa i zrobiłem ich od cholery wszelakiej maści są one dosyć prostę i bajkowe ale nie wiem czy się wam spodobają.

2. Sposób wykonania zagrody tu pytanie do Sylwiusza Quark czy Max ?

3. Szyld na karczmie jest już na budynku więc to do 2D o teksturkę :D chyba, że będzie jeszcze szyld przed budnkiem (taki jak są przed budynkami z napisem sprzedane)

 

Pablo jak chciałbym ławeczkę :D

 

zamieszczam drzewko oczywiście nie będzie widać pnia w środku :-)

Napisano

Oto smoczek zrobiony przez mojego kumpla znanego jako Sałek (tak Phantom :D).

Zrobił go w tym samym czasie co Giorgione.

Ten smoczek jest jedną z pierwszych (jak nie z pierwszą) rzeczy jakie wykonał więc delikatnie z opiniami :D

Napisano

A wiec tak: drzewa moga by konstruowane tak jak to, ale IMHO powino być bardziej realistyczne i może miec troszkę wiecej szczegółów (mniejwiecej jak w gothicu)

 

Co do smoka to calkiem fajny tylko te \'rece\' jakies takie dziwne. A po drugie mało jaki smok przebije tego giorgiona

 

Tylko wyloozujcie z tymi smokami... W grze bedzie ich kilka i to na samym koncu ;P

 

Napisano

[wow][wow][wow] to Całka !! nie no widze że uczeń przerósł mistrza :P nie no mi się bardzo podoba...teraz powiedz mu żeby zrobił texturki :P

 

pozdro...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności