TrAvIkK Napisano 31 Maj 2005 Napisano 31 Maj 2005 Witam, szukam pilnie pomocy. Otóż zrobiłem sobie plane'a o wymiarach 1024x1024 i nałożyłem na niego bitmape o takich samych rozmiarach w ten sposób, że bitmape wgrałem w Material Editor i nałożyłem na plane'a. Efekt jest taki ze jest ona zniekształcona - jest cała pofałdowana... :/ Co robić ? tzn. tylko w perspective linie tej bitmapy (akurat to jest samochod) co 'powyginane'
danilo2 Napisano 31 Maj 2005 Napisano 31 Maj 2005 bitmape tą wgrałeś w pole "bump" a p;owinna być w "difuze" :)
kozioo Napisano 31 Maj 2005 Napisano 31 Maj 2005 daj screenshota. nie chodzi przypadkiem o słabą rozdzielczość teksturki wyswietlanej w viewporcie?
Marcin Napisano 31 Maj 2005 Napisano 31 Maj 2005 nie chodzi przypadkiem o słabą rozdzielczość teksturki wyswietlanej w viewporcie? prosze ... nieeeee :>
Plastique Napisano 31 Maj 2005 Napisano 31 Maj 2005 zwieksz ilość poly natym plane, a jesli chodzi o wyświetlanie w viewporcie to...
flesz_gordon Napisano 31 Maj 2005 Napisano 31 Maj 2005 ...http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=3232 :) wszystkim ten FAQ umyka
TrAvIkK Napisano 1 Czerwiec 2005 Autor Napisano 1 Czerwiec 2005 Panowie, dałem w diffuse, UVW Map nawet próbowałem FAQ już wcześniej widziałem, screenshot: http://img141.echo.cx/img141/4647/3ds5lm.jpg Na obrazku widac Perspective i Render
Bacry Napisano 1 Czerwiec 2005 Napisano 1 Czerwiec 2005 viewport to nie to samo co render, cieni też nie będzie ani odbić w czasie rzeczywistym.
TrAvIkK Napisano 1 Czerwiec 2005 Autor Napisano 1 Czerwiec 2005 jeezu ja wiem, ale co zrobic zeby nie bylo tak pofaldowane, w miare jak obracam widocznosc to ta deformacja sie przemieszcza... a na front czy top cyz innym jest cucuś-glancuś
Plastique Napisano 1 Czerwiec 2005 Napisano 1 Czerwiec 2005 nielubie sie powtarzec... ale sproboj zwiekszyc liczbe segmentow na tym plane...
TrAvIkK Napisano 1 Czerwiec 2005 Autor Napisano 1 Czerwiec 2005 Bacry nie mówi w żadnym szywsze - po prostu jak nałożysz tą mapę to na dywanie odcisną ci się duże kstałty - jak dasz dużo powtórzeń tej mapy to kształty będą mniejsze ! =) Bacry - z tym sweterkiem to tylko teoretyzowałem, ale jak będę miał czas to spróbuję :) tym tekstem mnie rozwaliłeś... Tłumacze od nowa. W vieporcie Perspective linie są powyginane, jak widac na obrakzu. W innych viewportach nie! hmm no i takiej odpowiedzi oczekiwalem - dzieki dziala
Marcin Napisano 1 Czerwiec 2005 Napisano 1 Czerwiec 2005 prawym przyciskiem na nazwe viewporta "perspective" i zaznacz texture correction ... wybacz ale dopiero po obejzeniu screena mi sie to skojazylo ... jak widac do pytan najlepiej dodawac zalaczniki na początku powinno zadzialac bez zadnego zwiekszania polygonow ;]
danilo2 Napisano 1 Czerwiec 2005 Napisano 1 Czerwiec 2005 ej słuchaj może to głupie ale pomyliłe mtopiki :) to co napisałem miało być do wątku: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=227647#post227647 a nie tego - nie wiem jak to zrobiłem ale sorki, już to kasuję :)
TrAvIkK Napisano 1 Czerwiec 2005 Autor Napisano 1 Czerwiec 2005 no właśnie z tymi polygonami to mi teraz nie pasuje bo mi strasznie to spowalnia działanie kompa i 3ds'a... dzieki działa!
TrojkaT Napisano 4 Czerwiec 2005 Napisano 4 Czerwiec 2005 Następnie w 'texel lookup' wybierz opcję 'nearest', a w 'mipmap lookup' opcję 'none', co wyeliminuje blur (rozmycie) tekstur. gdzie to jest w maxie ??
ToTylkoJa Napisano 5 Czerwiec 2005 Napisano 5 Czerwiec 2005 W menu kontekstowym widoku Perspective włącz opcję Texture Correction, to wszystko! Edit--sorry, nie zauważyłem następnej strony:]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się