Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam, szukam pilnie pomocy. Otóż zrobiłem sobie plane'a o wymiarach 1024x1024 i nałożyłem na niego bitmape o takich samych rozmiarach w ten sposób, że bitmape wgrałem w Material Editor i nałożyłem na plane'a. Efekt jest taki ze jest ona zniekształcona - jest cała pofałdowana... :/ Co robić ?

 

tzn. tylko w perspective linie tej bitmapy (akurat to jest samochod) co 'powyginane'

  • Odpowiedzi 15
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

daj screenshota. nie chodzi przypadkiem o słabą rozdzielczość teksturki wyswietlanej w viewporcie?

Napisano
nie chodzi przypadkiem o słabą rozdzielczość teksturki wyswietlanej w viewporcie?

 

 

prosze ... nieeeee :>

Napisano
  • Autor

jeezu ja wiem, ale co zrobic zeby nie bylo tak pofaldowane, w miare jak obracam widocznosc to ta deformacja sie przemieszcza...

 

a na front czy top cyz innym jest cucuś-glancuś

Napisano
  • Autor
Bacry nie mówi w żadnym szywsze - po prostu jak nałożysz tą mapę to na dywanie odcisną ci się duże kstałty - jak dasz dużo powtórzeń tej mapy to kształty będą mniejsze ! =)

 

Bacry - z tym sweterkiem to tylko teoretyzowałem, ale jak będę miał czas to spróbuję :)

 

tym tekstem mnie rozwaliłeś...

 

Tłumacze od nowa. W vieporcie Perspective linie są powyginane, jak widac na obrakzu. W innych viewportach nie!

 

hmm no i takiej odpowiedzi oczekiwalem - dzieki dziala

Napisano

prawym przyciskiem na nazwe viewporta "perspective"

 

i zaznacz texture correction ...

 

wybacz ale dopiero po obejzeniu screena mi sie to skojazylo ... jak widac do pytan najlepiej dodawac zalaczniki na początku

 

powinno zadzialac bez zadnego zwiekszania polygonow ;]

Napisano
  • Autor

no właśnie z tymi polygonami to mi teraz nie pasuje bo mi strasznie to spowalnia działanie kompa i 3ds'a...

 

dzieki działa!

Napisano

Następnie w 'texel lookup' wybierz opcję 'nearest', a w 'mipmap lookup' opcję 'none', co wyeliminuje blur (rozmycie) tekstur.

 

gdzie to jest w maxie ??

Napisano

W menu kontekstowym widoku Perspective włącz opcję Texture Correction, to wszystko!

 

Edit--sorry, nie zauważyłem następnej strony:]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.