Skocz do zawartości

Zdeformowana bitmapa nalozona na plane'a!


TrAvIkK

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, szukam pilnie pomocy. Otóż zrobiłem sobie plane'a o wymiarach 1024x1024 i nałożyłem na niego bitmape o takich samych rozmiarach w ten sposób, że bitmape wgrałem w Material Editor i nałożyłem na plane'a. Efekt jest taki ze jest ona zniekształcona - jest cała pofałdowana... :/ Co robić ?

 

tzn. tylko w perspective linie tej bitmapy (akurat to jest samochod) co 'powyginane'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Bacry nie mówi w żadnym szywsze - po prostu jak nałożysz tą mapę to na dywanie odcisną ci się duże kstałty - jak dasz dużo powtórzeń tej mapy to kształty będą mniejsze ! =)

 

Bacry - z tym sweterkiem to tylko teoretyzowałem, ale jak będę miał czas to spróbuję :)

 

tym tekstem mnie rozwaliłeś...

 

Tłumacze od nowa. W vieporcie Perspective linie są powyginane, jak widac na obrakzu. W innych viewportach nie!

 

hmm no i takiej odpowiedzi oczekiwalem - dzieki dziala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawym przyciskiem na nazwe viewporta "perspective"

 

i zaznacz texture correction ...

 

wybacz ale dopiero po obejzeniu screena mi sie to skojazylo ... jak widac do pytan najlepiej dodawac zalaczniki na początku

 

powinno zadzialac bez zadnego zwiekszania polygonow ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności