Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, szukam pilnie pomocy. Otóż zrobiłem sobie plane'a o wymiarach 1024x1024 i nałożyłem na niego bitmape o takich samych rozmiarach w ten sposób, że bitmape wgrałem w Material Editor i nałożyłem na plane'a. Efekt jest taki ze jest ona zniekształcona - jest cała pofałdowana... :/ Co robić ?

 

tzn. tylko w perspective linie tej bitmapy (akurat to jest samochod) co 'powyginane'

  • Odpowiedzi 15
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

daj screenshota. nie chodzi przypadkiem o słabą rozdzielczość teksturki wyswietlanej w viewporcie?

Napisano
nie chodzi przypadkiem o słabą rozdzielczość teksturki wyswietlanej w viewporcie?

 

 

prosze ... nieeeee :>

Napisano
  • Autor

jeezu ja wiem, ale co zrobic zeby nie bylo tak pofaldowane, w miare jak obracam widocznosc to ta deformacja sie przemieszcza...

 

a na front czy top cyz innym jest cucuś-glancuś

Napisano
  • Autor
Bacry nie mówi w żadnym szywsze - po prostu jak nałożysz tą mapę to na dywanie odcisną ci się duże kstałty - jak dasz dużo powtórzeń tej mapy to kształty będą mniejsze ! =)

 

Bacry - z tym sweterkiem to tylko teoretyzowałem, ale jak będę miał czas to spróbuję :)

 

tym tekstem mnie rozwaliłeś...

 

Tłumacze od nowa. W vieporcie Perspective linie są powyginane, jak widac na obrakzu. W innych viewportach nie!

 

hmm no i takiej odpowiedzi oczekiwalem - dzieki dziala

Napisano

prawym przyciskiem na nazwe viewporta "perspective"

 

i zaznacz texture correction ...

 

wybacz ale dopiero po obejzeniu screena mi sie to skojazylo ... jak widac do pytan najlepiej dodawac zalaczniki na początku

 

powinno zadzialac bez zadnego zwiekszania polygonow ;]

Napisano
  • Autor

no właśnie z tymi polygonami to mi teraz nie pasuje bo mi strasznie to spowalnia działanie kompa i 3ds'a...

 

dzieki działa!

Napisano

Następnie w 'texel lookup' wybierz opcję 'nearest', a w 'mipmap lookup' opcję 'none', co wyeliminuje blur (rozmycie) tekstur.

 

gdzie to jest w maxie ??

Napisano

W menu kontekstowym widoku Perspective włącz opcję Texture Correction, to wszystko!

 

Edit--sorry, nie zauważyłem następnej strony:]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności