Napisano 31 Maj 200519 l Witam, szukam pilnie pomocy. Otóż zrobiłem sobie plane'a o wymiarach 1024x1024 i nałożyłem na niego bitmape o takich samych rozmiarach w ten sposób, że bitmape wgrałem w Material Editor i nałożyłem na plane'a. Efekt jest taki ze jest ona zniekształcona - jest cała pofałdowana... :/ Co robić ? tzn. tylko w perspective linie tej bitmapy (akurat to jest samochod) co 'powyginane'
Napisano 31 Maj 200519 l daj screenshota. nie chodzi przypadkiem o słabą rozdzielczość teksturki wyswietlanej w viewporcie?
Napisano 31 Maj 200519 l nie chodzi przypadkiem o słabą rozdzielczość teksturki wyswietlanej w viewporcie? prosze ... nieeeee :>
Napisano 31 Maj 200519 l zwieksz ilość poly natym plane, a jesli chodzi o wyświetlanie w viewporcie to...
Napisano 31 Maj 200519 l ...http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=3232 :) wszystkim ten FAQ umyka
Napisano 1 Czerwiec 200519 l Autor Panowie, dałem w diffuse, UVW Map nawet próbowałem FAQ już wcześniej widziałem, screenshot: http://img141.echo.cx/img141/4647/3ds5lm.jpg Na obrazku widac Perspective i Render
Napisano 1 Czerwiec 200519 l viewport to nie to samo co render, cieni też nie będzie ani odbić w czasie rzeczywistym.
Napisano 1 Czerwiec 200519 l Autor jeezu ja wiem, ale co zrobic zeby nie bylo tak pofaldowane, w miare jak obracam widocznosc to ta deformacja sie przemieszcza... a na front czy top cyz innym jest cucuś-glancuś
Napisano 1 Czerwiec 200519 l nielubie sie powtarzec... ale sproboj zwiekszyc liczbe segmentow na tym plane...
Napisano 1 Czerwiec 200519 l Autor Bacry nie mówi w żadnym szywsze - po prostu jak nałożysz tą mapę to na dywanie odcisną ci się duże kstałty - jak dasz dużo powtórzeń tej mapy to kształty będą mniejsze ! =) Bacry - z tym sweterkiem to tylko teoretyzowałem, ale jak będę miał czas to spróbuję :) tym tekstem mnie rozwaliłeś... Tłumacze od nowa. W vieporcie Perspective linie są powyginane, jak widac na obrakzu. W innych viewportach nie! hmm no i takiej odpowiedzi oczekiwalem - dzieki dziala
Napisano 1 Czerwiec 200519 l prawym przyciskiem na nazwe viewporta "perspective" i zaznacz texture correction ... wybacz ale dopiero po obejzeniu screena mi sie to skojazylo ... jak widac do pytan najlepiej dodawac zalaczniki na początku powinno zadzialac bez zadnego zwiekszania polygonow ;]
Napisano 1 Czerwiec 200519 l ej słuchaj może to głupie ale pomyliłe mtopiki :) to co napisałem miało być do wątku: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=227647#post227647 a nie tego - nie wiem jak to zrobiłem ale sorki, już to kasuję :)
Napisano 1 Czerwiec 200519 l Autor no właśnie z tymi polygonami to mi teraz nie pasuje bo mi strasznie to spowalnia działanie kompa i 3ds'a... dzieki działa!
Napisano 4 Czerwiec 200519 l Następnie w 'texel lookup' wybierz opcję 'nearest', a w 'mipmap lookup' opcję 'none', co wyeliminuje blur (rozmycie) tekstur. gdzie to jest w maxie ??
Napisano 5 Czerwiec 200519 l W menu kontekstowym widoku Perspective włącz opcję Texture Correction, to wszystko! Edit--sorry, nie zauważyłem następnej strony:]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto