Gość tico Napisano 2 Czerwiec 2005 Napisano 2 Czerwiec 2005 Mam pytanie- jak się robi tło żeby było "pod" tym co zrobiłam? Zrobiłam tak raz na samym początku i teraz zapomniałam :)
Tomasz Kucharz Napisano 2 Czerwiec 2005 Napisano 2 Czerwiec 2005 a żeby było widać odrazu w viewportach to co wyżej + : views/viewport background i tu zaznaczyć - use env. backg. oraz display backg pozdro
Gość spinder Napisano 8 Wrzesień 2005 Napisano 8 Wrzesień 2005 mam pytanko czy w 3ds można wyrenderować animację z przezroczystym tłem
Hindus Napisano 8 Wrzesień 2005 Napisano 8 Wrzesień 2005 raczej nie ale możesz zaznaczyc zeby renderowało jako alpha do pliku i potem maski w jakims sofcie.
Ser Napisano 8 Wrzesień 2005 Napisano 8 Wrzesień 2005 można renderować np. 32 bitową sekwencje *.tga wtedy tło bedzie zapisywane automatycznie jako kanał alfa.
MindStorm Napisano 17 Październik 2005 Napisano 17 Październik 2005 O ile pamiętam format .PNG CHYBA ma przezroczyste tło. Ale moge się mylić...
piotrek Napisano 17 Październik 2005 Napisano 17 Październik 2005 PNG napewno ma przezroczyste tło, ale nie wiem czy max umożliwia renderowanie do tego formatu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się