SiD Napisano 7 Czerwiec 2003 Napisano 7 Czerwiec 2003 Jak dla mnie to wszystko jest oki , torche wyglada to jak wysypisko ale w US tak tam jest co drugi zaułek heh w tych orszych dzielnicach ... Dla mnei koles powinien byc po porwej stronie , lerzej tak na boku przodem do widza , skulony przyryty w połowie kartonem
Dr. eA Napisano 7 Czerwiec 2003 Napisano 7 Czerwiec 2003 Wow wow, nizele. Co do ilosci smieci im wiecej tym lepiej. Wpadl mi do glowy pomysl ze kazde \"pietro\" tych schodow moze byc oswietlone takimi slabymi lampami, oswietlajac jednoczesnie okolice (na bezowy kolor dajac fajny klimat). No chyba ze scena ma byc w dzien:)
kulexy Napisano 7 Czerwiec 2003 Autor Napisano 7 Czerwiec 2003 z tymi swiatelkami to je dobry pomysl, wlasnie teraz robie okna. boje sie tego kolesia, bo nigdy nie modelowalem czlowieka, ale bedzie ciemno wiec ;) a ten bezowy kolor to zdaje mi sie ze zaczerpniety z filmow z lat 80\'s ;)
SiD Napisano 7 Czerwiec 2003 Napisano 7 Czerwiec 2003 Ooo nie modelowałes ludzika nigdy no to bedzie ciezko , jak na pocżatek , hmm w sumie tej kolo nie musi bycv dokłądny bo ciemno tam jest i nie wiele widac waszne zyby była jaka postac to wiesz co do widza odwróc goscia plecami hehe i bedzie ci atwiej co ty na to ?
Dr. eA Napisano 7 Czerwiec 2003 Napisano 7 Czerwiec 2003 Napisalem bezowy, bo kojarzy mi sie z przygnebieniem. Wejdz sobie do pokoju oswietlonego bialym swiatlem, i porownaj ten sam pokoz oswietlonym swiatlem zoltawym. Mnie od razu odrzuca:)
SiD Napisano 7 Czerwiec 2003 Napisano 7 Czerwiec 2003 Ooo nie modelowałes ludzika nigdy no to bedzie ciezko , jak na pocżatek , hmm w sumie tej kolo nie musi bycv dokłądny bo ciemno tam jest i nie wiele widac waszne zyby była jaka postac to wiesz co do widza odwróc goscia plecami hehe i bedzie ci atwiej co ty na to ?
kulexy Napisano 7 Czerwiec 2003 Autor Napisano 7 Czerwiec 2003 co powiecie na takie swatlo??? sa tylko 2 swiatelka OMNI: -jedno jest na 1 pietrze (tzn. parter), -drugie jest za camera sa to swiatla: R=89 G=95 B=95 zobaczcie sobie, a jezeli nie pasuje taki do sceny waszym zdaniem, to dajcie jakis inny boa jush sam nie wiem (to ma byc noc) THX!
SiD Napisano 7 Czerwiec 2003 Napisano 7 Czerwiec 2003 yyyy hmmm kurde , nie jest zle ale hmm moze wiesz co daj na scianie jakąs lampe i wtedy pomysl co z tego bedzie co ty na to ??
kulexy Napisano 7 Czerwiec 2003 Autor Napisano 7 Czerwiec 2003 TO BEDZIE NIEZLE Z TA LAMPA, I zolte swatlo volumetryczne ;)))
kulexy Napisano 7 Czerwiec 2003 Autor Napisano 7 Czerwiec 2003 i jeszcze jakies drzwi dac do budynku (tylko gdzie, chyba ze zas..ypane smieciami) pod lampa:D
SiD Napisano 7 Czerwiec 2003 Napisano 7 Czerwiec 2003 NO i włąsnie oto chodzi , poto tu jestemsy by nadawac ci pomysłowosci , po lewej od rynny czekamaz ukaz sie lampa a drzwi to tez niesły pomysł , pomiedzy bokami drzwi moga lezec smwic hehe i ja dasz dymek z kanałów to bedzie wogóel jzu wawalało gały wszytskim hehe czekam na renderek ... [piwo]
kulexy Napisano 7 Czerwiec 2003 Autor Napisano 7 Czerwiec 2003 hehehe, z tymi drzwiami mam niezlego pomysla. ale renderek bedzie wieczorem bo teraz na dwor trzeba wyjsc, bo moj przybity braciszek cos tu sapie od rana ze chce sobie pograc w q3:D (quake powinien byc dla niego od 14 lat :) to bym mial spokoj) niech mu bedzie :( , wieczorem renderek bedzie... a teraz model lampy z roznych perspektyw:
kulexy Napisano 7 Czerwiec 2003 Autor Napisano 7 Czerwiec 2003 jak zrobic, zeby zarowka sie swiecila i wolumetryczne swatlo, zrobilem zarowke ktora sie swieci i wyglada tak: :(
kulexy Napisano 7 Czerwiec 2003 Autor Napisano 7 Czerwiec 2003 a tak normalnie wyglada, jak zrobic ta zarowe?? jeszcze jedno, co do tego swiatla., chodzi o to, zeby nie bylo ono takie jak na scenie (np. teatralnej) tylko bardziej rozmyte ten taki okrag co pada na ziemie)
gelart Napisano 7 Czerwiec 2003 Napisano 7 Czerwiec 2003 zarowe robi sie tam jakos w materialach transulency czy jakos tak (sorry ale weicej nie wiem) a rozmycie to chyba ustawieniami swatla hot spot na 0.5
azazel Napisano 7 Czerwiec 2003 Napisano 7 Czerwiec 2003 hmmm bez dobrze zrobionego GI to nie sadze zeby praca wygladala realistcznie . a poza tym jesli masz tak wiele kie klopoty z zarowa to moze zrob scene dzienna .. i tyle walnij mapke HDR na tlo wlacz GI do tego z boku jakiegos light spota i bedzie bajecznie ;D [yes] aha jeszcze jedno jak zapomnisz dodac pbrazka do posta ... to kliknij poprostu edit post I SE GO WSTAW a nie po 2 posty na jeden obrazek [killer]
kulexy Napisano 8 Czerwiec 2003 Autor Napisano 8 Czerwiec 2003 problem w tym, ze renderuje scanlinem bo brazila nie uzywam chociaz probowalem zaraz bede cos dzialal ;)
gelart Napisano 8 Czerwiec 2003 Napisano 8 Czerwiec 2003 brasil rules! ale i tak zastanawiam sie nad przesiadka na final rendera
kulexy Napisano 8 Czerwiec 2003 Autor Napisano 8 Czerwiec 2003 chyba wezme sie za texturowanie, bo modele skonczylem, co do kolesia probowalem w nocy ale kompletnie nic mi nie wychodzilo... moze pod samiutki koniec dam go co powiecie naa takue swiatlo?
gelart Napisano 8 Czerwiec 2003 Napisano 8 Czerwiec 2003 szersze powinno byc. to drogie lepiej wyglada, tylko jeszcze daj jakas mape na swiatlo i noisa na mgielke i bedzie git
beeper Napisano 8 Czerwiec 2003 Napisano 8 Czerwiec 2003 te beczki sa za sterylne, tzn zadnych powyginanych popekanych itd.
SCORPI Napisano 8 Czerwiec 2003 Napisano 8 Czerwiec 2003 ten snopeł switła powinien torche inaczej wyglądać... wsyzstko jest przedstawione na ząłączonym ryzunku.. a i jescze na dole powinieneś dodac siwatło omni które by symulowało odbisie sie swiatła od tego podłożaa najbardziej oswietlonego... umieść je tam gdzie zaznaczyłem.. ale nie za mocne.. słabe i w innym kolorze dla klimatu... a i zrób tak żeby ta lampa nie prześwitała bo daje jakieś cienie... nei powinnio byc ich na scianie... a i te siwatło dawaj z opcją attenuation...
kulexy Napisano 8 Czerwiec 2003 Autor Napisano 8 Czerwiec 2003 heh, widze ze mam sporo roboty, -co do beczek, i reszty otoczenia, nie ma textur, textury dam na sam koneiec a beczki zaraz \"popsuje\" :D - swatlem zaraz sie pobawie sprobuje sriobic tak jak mowicie... render moze bedzie zasraz albno bedzie wieczorem, zalezy co mi sie uda zrobic... DZIEKI!!
kulexy Napisano 8 Czerwiec 2003 Autor Napisano 8 Czerwiec 2003 chyba o to ci chodzilo, omni dalem pod spot : multipler - 0,3 prosze o ocene tego ... czegos:
kulexy Napisano 9 Czerwiec 2003 Autor Napisano 9 Czerwiec 2003 mam pytanko co do tej rury: czy zrobic jej siostre tzn. zrobic jeszcze jedna dwie trzy, kilka?? czy lepiej nie...
Marcin_ps Napisano 9 Czerwiec 2003 Napisano 9 Czerwiec 2003 to tam jest taki syffffffff to wyglada jak smietnik albo zlomowisko a nie ulica !!!! ale skoro tak jest to praca pasi :) a co do swiatla nie dawaj lansa bo psuje efek t troche
kulexy Napisano 9 Czerwiec 2003 Autor Napisano 9 Czerwiec 2003 co powiecie na taka texturke drzwi, tych po lewej co stoja??????
ZOMO Napisano 9 Czerwiec 2003 Napisano 9 Czerwiec 2003 nie czytalem calego watku, ale czy planujesz dodac tekstury ? Jak tak to za wczesnie na zabawe ze swiatlem, po mapach wszystko sie zmieni :)
SiD Napisano 9 Czerwiec 2003 Napisano 9 Czerwiec 2003 kulexy , wszystko jest na dobrej drodze do sukcesu , z tym siwatłem dobrze ci idzie ale nie wyglda zbytnio naturalnie , powaznie ci mówie .... , postyaraj sie je jakos zmieni albo dodaj spota , to moze bedzie wystrczyc ...
kulexy Napisano 9 Czerwiec 2003 Autor Napisano 9 Czerwiec 2003 co do textur to dodam, teraz byl tylko taki trening z tym swiatlem ;) chce skonczyc to do czwartku bo w czwarek jush lece do USA i tam nawet bym sie nie zabral za to, tylko za jakas inna pracke:D, bo ta by mi sie znudzila (jak bym mial czas) teraz sie zabieram za texturki, jush jedna jest na drzwiach pop rawej stronie co sa oparte o sciane, co o niej sadzicie... dobra, ale sie rozpisalem :D ide dzialac...[piwo][winko][piwo]
kulexy Napisano 9 Czerwiec 2003 Autor Napisano 9 Czerwiec 2003 i co powiecie teraz po dodaniu 3 texturek?? jak wam sie podoba ?? Ps. sory za taki obrazek, ale szybciej mi sie renderuje (640x480 renderuje mi sie w prawie 6 minut a 512x486 w 4 a roznicy duzej niema wiec, a na samym koncu wyrenderuje w 1024x768)
SiD Napisano 9 Czerwiec 2003 Napisano 9 Czerwiec 2003 Nie jest zle ,a le ie wiem czemu mi te swiatło sie nie podoba jest takie mgliste , nie wiem czemu hmm nie pasuje mi jego rozswietlenie , powarznie wiem , moze to ja mam takie wrazenie ale jak sie przygladam to jakos tak dziwnie wygaldaa ......
kulexy Napisano 9 Czerwiec 2003 Autor Napisano 9 Czerwiec 2003 swiatlo zmienie jeszcze sie bede bawil nim, teraz mi mowcie co sadzicie o texturach...
SiD Napisano 9 Czerwiec 2003 Napisano 9 Czerwiec 2003 Aaa jeżeli chodiz o textury , to na moje oko są dobre , nie wiele bym zminił , chyab wogóle niemiałbym co zmieniac ale sam zoabczysz jak dasz inne swiatło to powieszz sam do siebie ze to nie wygalda tak jak bys to chciał hehe , powodzenia
kulexy Napisano 9 Czerwiec 2003 Autor Napisano 9 Czerwiec 2003 powoli koncze texturowac:D co sadzicie teraz, za wyjatkiem tego budynku po prawej, bo to mi sie przypadkiem nalozylo :D
kulexy Napisano 9 Czerwiec 2003 Autor Napisano 9 Czerwiec 2003 NO!! nareszcie dodalem textury, choc zajelo mi to ponad 2 godziny to ciesze sie z efektu: co sadzicie o mojej pracce, jest ona jush prawie skonczona (w 95%) chcialbym zebyscie ocenili moje zmagania z Bronx\'em:) i pisali komentarze... a oto efekt mojej roboty!! Ps. Teraz dodam jush tylko drobnostki, jakis rysunek na murze, grafy sprayem, itp...
kulexy Napisano 9 Czerwiec 2003 Autor Napisano 9 Czerwiec 2003 co sie dzieje... dlaczego tak cicho??? taka pracka zla?? :(:(:(:(:(:(:(:([gafa] napiszcie co sadzicie o niej. PLEASE!!
SCORPI Napisano 9 Czerwiec 2003 Napisano 9 Czerwiec 2003 zmniejsz troche te swiatło znaczy chodzi mi o ten efekt wolumetryczny.. i dodaj te atteution dla omni czy jakoś tak to sie mówi ... i dodaj jescze jakieś turbumęcje, i rozszerz ten spot... ale żeby miękko bardzo przechodziło od środka do zewnątrz...
kulexy Napisano 9 Czerwiec 2003 Autor Napisano 9 Czerwiec 2003 jest jeden problem, nie wiem jakie parametry ustawic... :( pomocy przy tym attenuation!!
matis Napisano 9 Czerwiec 2003 Napisano 9 Czerwiec 2003 mi sie podoba ... ale te swiatlo jakby wisialo w powietrzu .. znaczy chodzi mi o ta kule swiatla .. ale mi sie czesto cos wydaje ... a szczegolnie 30 minut po polnocy .... pozdrawiam
SiD Napisano 10 Czerwiec 2003 Napisano 10 Czerwiec 2003 Wow coraz lepeiej ci idzie , ja fajne textury , no bravo człowiek , bravo pełen pochały i pokłony oddaje , super pracka :D
Gość Indorek Napisano 10 Czerwiec 2003 Napisano 10 Czerwiec 2003 kulexy sorki nie czytałem wszytkich postów, więc mogę czyjąś wypowiedź dublować. Jakiego rendera uzywasz, jest to standardowy scanline ? Bo światło mało naturalnie się rozchodzi po ścianach. Ściana na której jest ta lampa powinna być troszkę jaśniejsza, przynjamniej w moim przekonaniu ;) Lecz ogólnie podoba mi się dolna część sceny - że chciało Ci się tak drobiazgowa modelować ;) Pozdrawiam
kulexy Napisano 10 Czerwiec 2003 Autor Napisano 10 Czerwiec 2003 no jest to scanline... brazila nie uzywam bo... nie ... chce mi sie bawic w ustawianie:D co do swaitla ciagle pracuje nad nim, a teraz aktualnie robie grafy na sciany :)
kulexy Napisano 10 Czerwiec 2003 Autor Napisano 10 Czerwiec 2003 No a co powiecie na takie swiatlo?? nie wiem jak zrobic zarowke!!:(vzdenerwowany]:mad: ocencie, co do grafiti nie bedzie ich, bo wychodza bardzo kiczowato :( - efekt oswetenia, (albo ich nie widac, albo sie tak rzucaja w oczy, ze psuja cala pracke) Wiec ocencie to. Ps. Rendering trwa praiw 25 minut:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D:DD:D:D:D:D:D:D:D:D:D:d:D:D:D::DD::DD:D:D:D:D:D:D:D:(
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się