eol Napisano 7 Czerwiec 2005 Napisano 7 Czerwiec 2005 Prosze napiszcie mi jak zachować efekty mapy hdri ale zeby niebyla widoczna w tle
w!e8 Napisano 7 Czerwiec 2005 Napisano 7 Czerwiec 2005 Jednym ze sposobów jest wsadzenie jej do skylighta i usunięcie z slotu enviroment. w Opcjach skylighta dać nie Use scene enviroment lecz Use map...
eol Napisano 7 Czerwiec 2005 Autor Napisano 7 Czerwiec 2005 w!e8 ale ja niemam i niechce miec w swojej scenie skylight/jesli chodzi ci o swiatlo/ bo ono strasznie mi zamula rendering, mam juz wszystko ustawione i jest w miare ok/render vray z jednym swiatlem free direct/ i chcialbym tylko tlo miec niebieskie zeby wyciac w PS
Ser Napisano 7 Czerwiec 2005 Napisano 7 Czerwiec 2005 wrzuc ją do materiałow w scenie slot "reflection" a wyłącz z globalnych ustawien
eol Napisano 7 Czerwiec 2005 Autor Napisano 7 Czerwiec 2005 aha czyli kazdemu materialowi osobno, myslalem ze jest jakies prostsze wyjscie ale skoro nie to tak zrobie, dzieki za info pozdrawiam
Bacry Napisano 7 Czerwiec 2005 Napisano 7 Czerwiec 2005 jest wystarczy w rolecie enviroment vraya dołożyć hdri w 'reflection/ refraction etc enviroment' i odchaczyć overide MAX i gotowe. Tylko że będzie też go widać w materiałach przeźroczystych czyli tło bedzie swoją drogą a szklanka swoją :D
Faun Napisano 8 Czerwiec 2005 Napisano 8 Czerwiec 2005 Podczepiając się pod wątek: jak zrobić, żeby na jedne materiały (obiekty) hdri działał, a na inne nie? Tzn, żeby niektóre po prostu nie odbijały mapy. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się