Napisano 7 Czerwiec 200519 l Prosze napiszcie mi jak zachować efekty mapy hdri ale zeby niebyla widoczna w tle
Napisano 7 Czerwiec 200519 l Jednym ze sposobów jest wsadzenie jej do skylighta i usunięcie z slotu enviroment. w Opcjach skylighta dać nie Use scene enviroment lecz Use map...
Napisano 7 Czerwiec 200519 l Autor w!e8 ale ja niemam i niechce miec w swojej scenie skylight/jesli chodzi ci o swiatlo/ bo ono strasznie mi zamula rendering, mam juz wszystko ustawione i jest w miare ok/render vray z jednym swiatlem free direct/ i chcialbym tylko tlo miec niebieskie zeby wyciac w PS
Napisano 7 Czerwiec 200519 l wrzuc ją do materiałow w scenie slot "reflection" a wyłącz z globalnych ustawien
Napisano 7 Czerwiec 200519 l Autor aha czyli kazdemu materialowi osobno, myslalem ze jest jakies prostsze wyjscie ale skoro nie to tak zrobie, dzieki za info pozdrawiam
Napisano 7 Czerwiec 200519 l jest wystarczy w rolecie enviroment vraya dołożyć hdri w 'reflection/ refraction etc enviroment' i odchaczyć overide MAX i gotowe. Tylko że będzie też go widać w materiałach przeźroczystych czyli tło bedzie swoją drogą a szklanka swoją :D
Napisano 8 Czerwiec 200519 l Podczepiając się pod wątek: jak zrobić, żeby na jedne materiały (obiekty) hdri działał, a na inne nie? Tzn, żeby niektóre po prostu nie odbijały mapy. Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto