werfik Napisano 7 Czerwiec 2005 Napisano 7 Czerwiec 2005 no wiec mam takiego smoczka.. /w trakcie tworzenia-nie krzyczec za wyglad ;)/ i problem jak go zrobic zeby pozniej animowac bez problemu... szyja i tolw to jedna calosc wiec czy da sie pozniej ja wyginac za pomoca iksolver??? czy raczej powinna byc osobno i to a kilku elementow??? jak go lobuza animowac ????
hcpiter Napisano 7 Czerwiec 2005 Napisano 7 Czerwiec 2005 OO bardzo słabo to wygląda, głowa jeszcze, jeszcze, ale tłów i te nogi, łapy to naprawde olałes sprawe.
werfik Napisano 7 Czerwiec 2005 Autor Napisano 7 Czerwiec 2005 dlatego jest wip :p nie wiem czy jak zrobie nogi i dam connect do tlowia to pozniej bedzie mi si to ruszac :/ czy podlinkowac tylko???
F/X Napisano 7 Czerwiec 2005 Napisano 7 Czerwiec 2005 Po pierwsze wszystkie części powinny być połączone w jedną siatkę i animowane za pomocą skina itp. a smok raczej nie jest zbyt dobry
hcpiter Napisano 7 Czerwiec 2005 Napisano 7 Czerwiec 2005 Moim zdaniem powinenes zacząc od nowa i modelować za pomocą poly, a nie bawic sie w jakies connect. P.S Bedzie łatwiej w animacji.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się