Predator Napisano 9 Czerwiec 2005 Napisano 9 Czerwiec 2005 Ograniczenia: 350 triangles Obiekt tworzony na wzor budynku z referki. Ponizej referka. Tutaj juz model. Pozdrawiam.
Raven Napisano 9 Czerwiec 2005 Napisano 9 Czerwiec 2005 Ojej te szyby to tak zostawisz?? Może dobrze to wyglada na zdjeciu ale przy obracaniu obiektu statyczne refleksy wygladają gorzej jakby ich wcale nie było. Krawedz dachu wyglada paskudnie. Widze takzę że nie oszczędzaleś miejsca na teksturze. Pozdrawiam.
Predator Napisano 9 Czerwiec 2005 Autor Napisano 9 Czerwiec 2005 Siemka z zalozenia mialten domek byc widoczny z perspektywy z daleka wiec specjanie sie nad tym nie rozdrabnialem. Dokladnie jak piszesz nie oszczedzalem miejsca . Ale to zamknieta pracka nic juz w niej nie bede zmianial przynajmniej w chwili obecnej niemam na to czasu.
xeav Napisano 10 Czerwiec 2005 Napisano 10 Czerwiec 2005 jedyne co się bardzo rzuca w oczy to ta krawędź, która chyba nie zaznała unwrapa
kurt_hectic Napisano 10 Czerwiec 2005 Napisano 10 Czerwiec 2005 to " na podstawie" zuca sie w oczy :) . ja bym nie bral z foto.> szczegolnie szyb.
RK Napisano 10 Czerwiec 2005 Napisano 10 Czerwiec 2005 Fajny- to co mi przeszkadza to maxowa tekstura dachu- cała reszta wygląda bardzo miło (skoro mówisz że z perspektywy jest ok to nie ma co wybrzydzać).
Hatred Napisano 11 Czerwiec 2005 Napisano 11 Czerwiec 2005 nom calkiem calkiem to wyszlo, te odbicie na szybkie takie sobie ale jak nie przeszkadza to elegancko :) obiekt niby prosty ale ma tyle dodadkow ze nie jest kolejnym boxem :)
AGmakonts Napisano 11 Czerwiec 2005 Napisano 11 Czerwiec 2005 Bardzo przyjemnie to wygląda, a z daleka to już pewnie miodek będzie:) Teksturki 512 jak mniemam?
HuMfrey Napisano 11 Czerwiec 2005 Napisano 11 Czerwiec 2005 wygląda fajnie, ale jeżeli to model do gry to musisz nauczyć się trochę bardziej oszczędzać miejsce na tekstury - dach, ściany, boki tych szarych budek - te elementy się powtarzają i można je było umieścić na teksturze tylko raz, inna dobra rada - nigdy nie zostawiaj na przestrzeni tekstury nawet kawałka wolnego miejsca, każdy piksel można wykorzystać :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się