Napisano 9 Czerwiec 200519 l Ograniczenia: 350 triangles Obiekt tworzony na wzor budynku z referki. Ponizej referka. Tutaj juz model. Pozdrawiam.
Napisano 9 Czerwiec 200519 l Ojej te szyby to tak zostawisz?? Może dobrze to wyglada na zdjeciu ale przy obracaniu obiektu statyczne refleksy wygladają gorzej jakby ich wcale nie było. Krawedz dachu wyglada paskudnie. Widze takzę że nie oszczędzaleś miejsca na teksturze. Pozdrawiam.
Napisano 9 Czerwiec 200519 l Autor Siemka z zalozenia mialten domek byc widoczny z perspektywy z daleka wiec specjanie sie nad tym nie rozdrabnialem. Dokladnie jak piszesz nie oszczedzalem miejsca . Ale to zamknieta pracka nic juz w niej nie bede zmianial przynajmniej w chwili obecnej niemam na to czasu.
Napisano 10 Czerwiec 200519 l jedyne co się bardzo rzuca w oczy to ta krawędź, która chyba nie zaznała unwrapa
Napisano 10 Czerwiec 200519 l to " na podstawie" zuca sie w oczy :) . ja bym nie bral z foto.> szczegolnie szyb.
Napisano 10 Czerwiec 200519 l Fajny- to co mi przeszkadza to maxowa tekstura dachu- cała reszta wygląda bardzo miło (skoro mówisz że z perspektywy jest ok to nie ma co wybrzydzać).
Napisano 11 Czerwiec 200519 l nom calkiem calkiem to wyszlo, te odbicie na szybkie takie sobie ale jak nie przeszkadza to elegancko :) obiekt niby prosty ale ma tyle dodadkow ze nie jest kolejnym boxem :)
Napisano 11 Czerwiec 200519 l Bardzo przyjemnie to wygląda, a z daleka to już pewnie miodek będzie:) Teksturki 512 jak mniemam?
Napisano 11 Czerwiec 200519 l wygląda fajnie, ale jeżeli to model do gry to musisz nauczyć się trochę bardziej oszczędzać miejsce na tekstury - dach, ściany, boki tych szarych budek - te elementy się powtarzają i można je było umieścić na teksturze tylko raz, inna dobra rada - nigdy nie zostawiaj na przestrzeni tekstury nawet kawałka wolnego miejsca, każdy piksel można wykorzystać :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto