Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Ograniczenia: 350 triangles

Obiekt tworzony na wzor budynku z referki.

Ponizej referka.

hata.jpg

Tutaj juz model.

M1.jpg

M2.jpg

M3.jpg

 

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ojej te szyby to tak zostawisz?? Może dobrze to wyglada na zdjeciu ale przy obracaniu obiektu statyczne refleksy wygladają gorzej jakby ich wcale nie było. Krawedz dachu wyglada paskudnie. Widze takzę że nie oszczędzaleś miejsca na teksturze. Pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

Siemka z zalozenia mialten domek byc widoczny z perspektywy z daleka wiec specjanie sie nad tym nie rozdrabnialem. Dokladnie jak piszesz nie oszczedzalem miejsca . Ale to zamknieta pracka nic juz w niej nie bede zmianial przynajmniej w chwili obecnej niemam na to czasu.

Napisano

jedyne co się bardzo rzuca w oczy to ta krawędź, która chyba nie zaznała unwrapa

Napisano

Fajny- to co mi przeszkadza to maxowa tekstura dachu- cała reszta wygląda bardzo miło (skoro mówisz że z perspektywy jest ok to nie ma co wybrzydzać).

Napisano

nom calkiem calkiem to wyszlo, te odbicie na szybkie takie sobie ale jak nie przeszkadza to elegancko :)

 

obiekt niby prosty ale ma tyle dodadkow ze nie jest kolejnym boxem :)

Napisano

Bardzo przyjemnie to wygląda, a z daleka to już pewnie miodek będzie:) Teksturki 512 jak mniemam?

Napisano

wygląda fajnie, ale jeżeli to model do gry to musisz nauczyć się trochę bardziej oszczędzać miejsce na tekstury - dach, ściany, boki tych szarych budek - te elementy się powtarzają i można je było umieścić na teksturze tylko raz, inna dobra rada - nigdy nie zostawiaj na przestrzeni tekstury nawet kawałka wolnego miejsca, każdy piksel można wykorzystać :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności