Altus Napisano 9 Czerwiec 2005 Napisano 9 Czerwiec 2005 Jest to mój pierwszy skończony WIP (bo tylko jednego mialem :) ) Link do WIPa W projekcie dużo ważniejszy byl dla mnie model niz scena. Dlatego też nie jest ona taka wspaniala. Mam nadzieję że się wam podoba, bo ja już na to patrzeć nie moge. Pogramiki z których korzystałem: 3ds studio max7 (SP1) + VRay 1.46.10 + PS 7ce + VirtualDub 1.6.6 Mój komputer: Athlon xp 1600+ ddr 512 (ale mialem 256, dzisiaj dokupilem) GeForce 2 Ti MSI K7T266 pro2 Dysk IBM 40 Gb Scena: rendery 2 x 2,5h Na białym tle: 2 x 20 min Anaglif (oczywiście wymagane specjalne okulary): 4 x 2,5h Obrót 360 stopni: 2 x 3,5h Mój pierwszy tutorial (moga byc bledy, bo nie mam doświadczenia w pisaniu takich rzeczy):
sanki Napisano 9 Czerwiec 2005 Napisano 9 Czerwiec 2005 naprawde niezla robota :-) fajny pomysl i wykonanie
arev Napisano 9 Czerwiec 2005 Napisano 9 Czerwiec 2005 wrzuc renderki na http://www.imageshack.us bo republika nie wyrabia :P
slayer2004 Napisano 9 Czerwiec 2005 Napisano 9 Czerwiec 2005 Super. Mógłbyś powiedzieć w jaki sposób utworzyłeś ten anaglif ? Chciałem kiedyś uzyskać taki efekt, ale coś mi nie wyszło :/
AGmakonts Napisano 9 Czerwiec 2005 Napisano 9 Czerwiec 2005 No pięknie:) Bradzo łądny, czysty DOF. Jest dobrze 5-/6 slayer2004 --> gdy jeszcze był dział ze scryptami u nas to znajdował si.ę tam właśnie taki scrypcik, teraz napewno znajdziesz go w googlach:)
Mergan Napisano 9 Czerwiec 2005 Napisano 9 Czerwiec 2005 no świetne, jakie okulary dokładniej są potrzebne do tego anaglifu?
mlodAs Napisano 9 Czerwiec 2005 Napisano 9 Czerwiec 2005 modele wygladaja swiatnie i render tez spoko.pozdrawiam
Marvey Napisano 10 Czerwiec 2005 Napisano 10 Czerwiec 2005 świetnie wyszły. tylko... czy skorpion nie za chudy ma ogon (no to z tyłu zapomniałem nazwy)?? chodzi o deseczki. altus mógłbyś modać jak zrobiłeś anaglifa ?? szukałem na googlach ale nie moge znaleźć.