Napisano 9 Czerwiec 200519 l Witam, Mam sphere , mam texture , mam na spherze unwarp , ale nie potrafie otexturowac piłki wszystko jest prawie ok.Myślę że obrazki wyjaśnią o co mi chodzi. dzięki za wszelką pomoc
Napisano 10 Czerwiec 200519 l A może lepiej byłoby wymodelować piłkę z łatami (patrz np. tutek na 3dtotal, lub evermotion, nie pamiętam dokładnie), a jako tekstury nakładać tylko napisy i te wiśniowe kręgi? Myślę, że efekt będzie lepszy. Pozdrawiam
Napisano 10 Czerwiec 200519 l popatrz jak jest globus na mapie przetstawiony i taka teksture namaluj :P
Napisano 10 Czerwiec 200519 l Może po prostu planar uvmap i materiał Top/Bottom z coordinates - local? Ale to tylko napisy i obwódka, piłkę musisz wymodelować bo ta mapa nigdy dobrze nie będzie wyglądać na łączeniach, musisz ją zrobic od nowa.
Napisano 10 Czerwiec 200519 l Autor AGmakonts - jest tu slate - one mają bardzo dużo poly a ja potrzebuje minimum kome - próbowałem ale moje textury :P , szukam innego sposobu ;) sans-exactly what i got :) chyba się będę musiał pobawić z tą obwódką :P thx za zainteresowanie
Napisano 10 Czerwiec 200519 l Nie mówie o tej czeronej obwódce tylko o fakturze piłki (kawałkach skóry). Chocbyś miał mape 10kx10k px to i tak nigdy Ci ładnie nie wyjdzie łączenie. Twoja mapa ma na krawędziach kilka pikseli, jak chcesz je rozciągnąć ładnie na boki piłki? Wzór graficzny musisz przerysować i nałożyc tak jak napisałem na model z wyrzeźbioną strukturą.
Napisano 10 Czerwiec 200519 l To nie dawaj "spherize", tylko zrób piłkę z wielościanów, a potem chamfer i extrude do wewnątrz. Z nałożoną teksturą powinno wyglądać ok, no i będzie pewnie tyle samo polygonów co na sferze. Pozdrawiam
Napisano 10 Czerwiec 200519 l unwrapem też nic nie zdziałasz jak masz kijowe mapy i nawet nie chce Ci się ich dobrze skadrować :D
Napisano 10 Czerwiec 200519 l w rhino w przykladowych plikach jest pilka wymodelowana pieknie taka nozna z latami
Napisano 10 Czerwiec 200519 l a moze wymodeluj pilke tak jak slate pisal, daj projection mapping na twoja sfere potem material blend, i maske, napisy oraz czerwony okrąg w innym map channel
Napisano 10 Czerwiec 200519 l Autor Nie mówie o tej czeronej obwódce tylko o fakturze piłki (kawałkach skóry). Chocbyś miał mape 10kx10k px to i tak nigdy Ci ładnie nie wyjdzie łączenie. Twoja mapa ma na krawędziach kilka pikseli, jak chcesz je rozciągnąć ładnie na boki piłki? Wzór graficzny musisz przerysować i nałożyc tak jak napisałem na model z wyrzeźbioną strukturą. wiem ;).....
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto