Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Mam sphere , mam texture , mam na spherze unwarp , ale nie potrafie otexturowac piłki

wszystko jest prawie ok.Myślę że obrazki wyjaśnią o co mi chodzi.

 

dzięki za wszelką pomoc

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A może lepiej byłoby wymodelować piłkę z łatami (patrz np. tutek na 3dtotal, lub evermotion, nie pamiętam dokładnie), a jako tekstury nakładać tylko napisy i te wiśniowe kręgi? Myślę, że efekt będzie lepszy.

 

Pozdrawiam

Napisano

Może po prostu planar uvmap i materiał Top/Bottom z coordinates - local?

Ale to tylko napisy i obwódka, piłkę musisz wymodelować bo ta mapa nigdy dobrze nie będzie wyglądać na łączeniach, musisz ją zrobic od nowa.

Napisano
  • Autor

AGmakonts - jest tu

slate - one mają bardzo dużo poly a ja potrzebuje minimum

kome - próbowałem ale moje textury :P , szukam innego sposobu ;)

sans-exactly what i got :) chyba się będę musiał pobawić z tą obwódką :P

 

thx za zainteresowanie

Napisano

Nie mówie o tej czeronej obwódce tylko o fakturze piłki (kawałkach skóry). Chocbyś miał mape 10kx10k px to i tak nigdy Ci ładnie nie wyjdzie łączenie. Twoja mapa ma na krawędziach kilka pikseli, jak chcesz je rozciągnąć ładnie na boki piłki? Wzór graficzny musisz przerysować i nałożyc tak jak napisałem na model z wyrzeźbioną strukturą.

Napisano

To nie dawaj "spherize", tylko zrób piłkę z wielościanów, a potem chamfer i extrude do wewnątrz. Z nałożoną teksturą powinno wyglądać ok, no i będzie pewnie tyle samo polygonów co na sferze.

 

Pozdrawiam

Napisano

unwrapem też nic nie zdziałasz jak masz kijowe mapy i nawet nie chce Ci się ich dobrze skadrować :D

Napisano

a moze wymodeluj pilke tak jak slate pisal, daj projection mapping na twoja sfere potem material blend, i maske, napisy oraz czerwony okrąg w innym map channel

Napisano
  • Autor
Nie mówie o tej czeronej obwódce tylko o fakturze piłki (kawałkach skóry). Chocbyś miał mape 10kx10k px to i tak nigdy Ci ładnie nie wyjdzie łączenie. Twoja mapa ma na krawędziach kilka pikseli, jak chcesz je rozciągnąć ładnie na boki piłki? Wzór graficzny musisz przerysować i nałożyc tak jak napisałem na model z wyrzeźbioną strukturą.

 

wiem ;).....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności