chveti Napisano 9 Czerwiec 2005 Napisano 9 Czerwiec 2005 Witam, Mam sphere , mam texture , mam na spherze unwarp , ale nie potrafie otexturowac piłki wszystko jest prawie ok.Myślę że obrazki wyjaśnią o co mi chodzi. dzięki za wszelką pomoc
slate Napisano 10 Czerwiec 2005 Napisano 10 Czerwiec 2005 A może lepiej byłoby wymodelować piłkę z łatami (patrz np. tutek na 3dtotal, lub evermotion, nie pamiętam dokładnie), a jako tekstury nakładać tylko napisy i te wiśniowe kręgi? Myślę, że efekt będzie lepszy. Pozdrawiam
polka dot Napisano 10 Czerwiec 2005 Napisano 10 Czerwiec 2005 popatrz jak jest globus na mapie przetstawiony i taka teksture namaluj :P
SansSerif Napisano 10 Czerwiec 2005 Napisano 10 Czerwiec 2005 Może po prostu planar uvmap i materiał Top/Bottom z coordinates - local? Ale to tylko napisy i obwódka, piłkę musisz wymodelować bo ta mapa nigdy dobrze nie będzie wyglądać na łączeniach, musisz ją zrobic od nowa.
chveti Napisano 10 Czerwiec 2005 Autor Napisano 10 Czerwiec 2005 AGmakonts - jest tu slate - one mają bardzo dużo poly a ja potrzebuje minimum kome - próbowałem ale moje textury :P , szukam innego sposobu ;) sans-exactly what i got :) chyba się będę musiał pobawić z tą obwódką :P thx za zainteresowanie
SansSerif Napisano 10 Czerwiec 2005 Napisano 10 Czerwiec 2005 Nie mówie o tej czeronej obwódce tylko o fakturze piłki (kawałkach skóry). Chocbyś miał mape 10kx10k px to i tak nigdy Ci ładnie nie wyjdzie łączenie. Twoja mapa ma na krawędziach kilka pikseli, jak chcesz je rozciągnąć ładnie na boki piłki? Wzór graficzny musisz przerysować i nałożyc tak jak napisałem na model z wyrzeźbioną strukturą.
slate Napisano 10 Czerwiec 2005 Napisano 10 Czerwiec 2005 To nie dawaj "spherize", tylko zrób piłkę z wielościanów, a potem chamfer i extrude do wewnątrz. Z nałożoną teksturą powinno wyglądać ok, no i będzie pewnie tyle samo polygonów co na sferze. Pozdrawiam
SansSerif Napisano 10 Czerwiec 2005 Napisano 10 Czerwiec 2005 unwrapem też nic nie zdziałasz jak masz kijowe mapy i nawet nie chce Ci się ich dobrze skadrować :D
polka dot Napisano 10 Czerwiec 2005 Napisano 10 Czerwiec 2005 w rhino w przykladowych plikach jest pilka wymodelowana pieknie taka nozna z latami
ttaaddeekk Napisano 10 Czerwiec 2005 Napisano 10 Czerwiec 2005 a moze wymodeluj pilke tak jak slate pisal, daj projection mapping na twoja sfere potem material blend, i maske, napisy oraz czerwony okrąg w innym map channel
chveti Napisano 10 Czerwiec 2005 Autor Napisano 10 Czerwiec 2005 Nie mówie o tej czeronej obwódce tylko o fakturze piłki (kawałkach skóry). Chocbyś miał mape 10kx10k px to i tak nigdy Ci ładnie nie wyjdzie łączenie. Twoja mapa ma na krawędziach kilka pikseli, jak chcesz je rozciągnąć ładnie na boki piłki? Wzór graficzny musisz przerysować i nałożyc tak jak napisałem na model z wyrzeźbioną strukturą. wiem ;).....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się