Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Mam sphere , mam texture , mam na spherze unwarp , ale nie potrafie otexturowac piłki

wszystko jest prawie ok.Myślę że obrazki wyjaśnią o co mi chodzi.

 

dzięki za wszelką pomoc

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A może lepiej byłoby wymodelować piłkę z łatami (patrz np. tutek na 3dtotal, lub evermotion, nie pamiętam dokładnie), a jako tekstury nakładać tylko napisy i te wiśniowe kręgi? Myślę, że efekt będzie lepszy.

 

Pozdrawiam

Napisano

Może po prostu planar uvmap i materiał Top/Bottom z coordinates - local?

Ale to tylko napisy i obwódka, piłkę musisz wymodelować bo ta mapa nigdy dobrze nie będzie wyglądać na łączeniach, musisz ją zrobic od nowa.

Napisano
  • Autor

AGmakonts - jest tu

slate - one mają bardzo dużo poly a ja potrzebuje minimum

kome - próbowałem ale moje textury :P , szukam innego sposobu ;)

sans-exactly what i got :) chyba się będę musiał pobawić z tą obwódką :P

 

thx za zainteresowanie

Napisano

Nie mówie o tej czeronej obwódce tylko o fakturze piłki (kawałkach skóry). Chocbyś miał mape 10kx10k px to i tak nigdy Ci ładnie nie wyjdzie łączenie. Twoja mapa ma na krawędziach kilka pikseli, jak chcesz je rozciągnąć ładnie na boki piłki? Wzór graficzny musisz przerysować i nałożyc tak jak napisałem na model z wyrzeźbioną strukturą.

Napisano

To nie dawaj "spherize", tylko zrób piłkę z wielościanów, a potem chamfer i extrude do wewnątrz. Z nałożoną teksturą powinno wyglądać ok, no i będzie pewnie tyle samo polygonów co na sferze.

 

Pozdrawiam

Napisano

unwrapem też nic nie zdziałasz jak masz kijowe mapy i nawet nie chce Ci się ich dobrze skadrować :D

Napisano

a moze wymodeluj pilke tak jak slate pisal, daj projection mapping na twoja sfere potem material blend, i maske, napisy oraz czerwony okrąg w innym map channel

Napisano
  • Autor
Nie mówie o tej czeronej obwódce tylko o fakturze piłki (kawałkach skóry). Chocbyś miał mape 10kx10k px to i tak nigdy Ci ładnie nie wyjdzie łączenie. Twoja mapa ma na krawędziach kilka pikseli, jak chcesz je rozciągnąć ładnie na boki piłki? Wzór graficzny musisz przerysować i nałożyc tak jak napisałem na model z wyrzeźbioną strukturą.

 

wiem ;).....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.