Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

nareszcie ukończyłem te postać. Na pewno jeszcze wiele możnaby poprawić, ale już mi sie nie chce za bardzo :)

 

I kilka informacji o modelu itp.

jakieś 5-6 tys. poly bez wygładzania, z wygładzaniem i DispApprox ponad 130 tys. Gruzdy, fałdy, zmarszczki itp. częsciowo modelowane, częściowo DispApprox i częściowo bump.

3 texturki w rozdziałce 1024x512

na koniec trochę roboty w Photoshopie

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 2,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

mi sie podoba

moze oczy moges zrobic troche żywsze, bardziej szklące się

 

hm, wyglada troche ja ulepiony z gliny

za star warsami nie przepadam i nie wiem za bardzo jak to w oryginalnej wersji filmowej wygladalo, ale czy skora tego goscia nie powinna byc wilgotna/lśniaca?

Napisano

świetnie wyszedł

ciut za duży dof

 

p.s. jak miałbyś wolnego kompa to można prosić 1600x1200, albo chociaż 1200x1024 z mniejszą kompresją na pulpit??

 

jeśli to nie kłopot oczywiście

Napisano

oczka jak pomalowane jajuszka wielkanocne, ale oprocz tego bardzo dobrze wyszlo

Napisano

Co to jest to DispApprox , do czego sie to stosuje i jak ??

 

Tak wogole to pracka b.udana, gratuluje :)

Napisano
  • Autor

Marvey - z wyzszą rozdziałką to troche by było kombinowania, bo po 3dsmax'ie jeszcze dużo roboty było w Photoshopie, jak chcesz, moge Ci wysłać spakowanego BMP, ale max 1024x768. poza tym na kompie gdzie mam 3dsmaxa, nie jestem zbyt czesto, a taki rendering trwa troche

 

Synuś - DispApprox działa podobnie jak bump, ale faktycznie ingeruje w siatke modelu (zagęszcza ją i odpowiednio przesuwa vertexy). jest w wersji co najmniej 5.0, czy we wczesniejszych jest to nie wiem.

stosuje sie bardzo łatwo - dajesz mape displace (chyba na samym dole listy map w edycji materiałów) a potem modyfikator DispApprox do modelu. "moc" mapy displace daj na około 5-10, z wiekszymi wartościami vertexy są już bardzo mocno poprzesuwane.

Napisano

wow, wow, normalnie brak słow. Materiał, model na 6+ :) a no i w dodatku render, palce lizac :p !

Napisano

To bardzo brzydka ropucha!! Super wykonanie!

Napisano

Witam

 

W Poznaniu jak się coś komuś podoba to mówi że jest dobre w ryj,

Twoja praca jest Dobra W Ryj tyle mogę powiedzieć.

Pozdrawiam

Napisano

Hmm... Bardzo interesujące Podoba mi się. zastanawiam się tylko jak robiłeś texture jeżeli nie było by to kłopotliwe prosiłby o przesłanie na [email protected] Z góry dzięk. Naprawde ciekawa praca :)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności