Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

nareszcie ukończyłem te postać. Na pewno jeszcze wiele możnaby poprawić, ale już mi sie nie chce za bardzo :)

 

I kilka informacji o modelu itp.

jakieś 5-6 tys. poly bez wygładzania, z wygładzaniem i DispApprox ponad 130 tys. Gruzdy, fałdy, zmarszczki itp. częsciowo modelowane, częściowo DispApprox i częściowo bump.

3 texturki w rozdziałce 1024x512

na koniec trochę roboty w Photoshopie

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 2,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

mi sie podoba

moze oczy moges zrobic troche żywsze, bardziej szklące się

 

hm, wyglada troche ja ulepiony z gliny

za star warsami nie przepadam i nie wiem za bardzo jak to w oryginalnej wersji filmowej wygladalo, ale czy skora tego goscia nie powinna byc wilgotna/lśniaca?

Napisano

świetnie wyszedł

ciut za duży dof

 

p.s. jak miałbyś wolnego kompa to można prosić 1600x1200, albo chociaż 1200x1024 z mniejszą kompresją na pulpit??

 

jeśli to nie kłopot oczywiście

Napisano

oczka jak pomalowane jajuszka wielkanocne, ale oprocz tego bardzo dobrze wyszlo

Napisano

Co to jest to DispApprox , do czego sie to stosuje i jak ??

 

Tak wogole to pracka b.udana, gratuluje :)

Napisano
  • Autor

Marvey - z wyzszą rozdziałką to troche by było kombinowania, bo po 3dsmax'ie jeszcze dużo roboty było w Photoshopie, jak chcesz, moge Ci wysłać spakowanego BMP, ale max 1024x768. poza tym na kompie gdzie mam 3dsmaxa, nie jestem zbyt czesto, a taki rendering trwa troche

 

Synuś - DispApprox działa podobnie jak bump, ale faktycznie ingeruje w siatke modelu (zagęszcza ją i odpowiednio przesuwa vertexy). jest w wersji co najmniej 5.0, czy we wczesniejszych jest to nie wiem.

stosuje sie bardzo łatwo - dajesz mape displace (chyba na samym dole listy map w edycji materiałów) a potem modyfikator DispApprox do modelu. "moc" mapy displace daj na około 5-10, z wiekszymi wartościami vertexy są już bardzo mocno poprzesuwane.

Napisano

wow, wow, normalnie brak słow. Materiał, model na 6+ :) a no i w dodatku render, palce lizac :p !

Napisano

To bardzo brzydka ropucha!! Super wykonanie!

Napisano

Witam

 

W Poznaniu jak się coś komuś podoba to mówi że jest dobre w ryj,

Twoja praca jest Dobra W Ryj tyle mogę powiedzieć.

Pozdrawiam

Napisano

Hmm... Bardzo interesujące Podoba mi się. zastanawiam się tylko jak robiłeś texture jeżeli nie było by to kłopotliwe prosiłby o przesłanie na [email protected] Z góry dzięk. Naprawde ciekawa praca :)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.