mkk3a Napisano 18 Czerwiec 2005 Napisano 18 Czerwiec 2005 nareszcie ukończyłem te postać. Na pewno jeszcze wiele możnaby poprawić, ale już mi sie nie chce za bardzo :) I kilka informacji o modelu itp. jakieś 5-6 tys. poly bez wygładzania, z wygładzaniem i DispApprox ponad 130 tys. Gruzdy, fałdy, zmarszczki itp. częsciowo modelowane, częściowo DispApprox i częściowo bump. 3 texturki w rozdziałce 1024x512 na koniec trochę roboty w Photoshopie
Master Kiełbaster Napisano 18 Czerwiec 2005 Napisano 18 Czerwiec 2005 na tło mogło iść coś ciekawszego ale ogólnie spoko
flesz_gordon Napisano 18 Czerwiec 2005 Napisano 18 Czerwiec 2005 mi sie podoba moze oczy moges zrobic troche żywsze, bardziej szklące się hm, wyglada troche ja ulepiony z gliny za star warsami nie przepadam i nie wiem za bardzo jak to w oryginalnej wersji filmowej wygladalo, ale czy skora tego goscia nie powinna byc wilgotna/lśniaca?
Marvey Napisano 18 Czerwiec 2005 Napisano 18 Czerwiec 2005 świetnie wyszedł ciut za duży dof p.s. jak miałbyś wolnego kompa to można prosić 1600x1200, albo chociaż 1200x1024 z mniejszą kompresją na pulpit?? jeśli to nie kłopot oczywiście
Ania Napisano 18 Czerwiec 2005 Napisano 18 Czerwiec 2005 oczka jak pomalowane jajuszka wielkanocne, ale oprocz tego bardzo dobrze wyszlo
imprecis Napisano 19 Czerwiec 2005 Napisano 19 Czerwiec 2005 Co to jest to DispApprox , do czego sie to stosuje i jak ?? Tak wogole to pracka b.udana, gratuluje :)
mkk3a Napisano 19 Czerwiec 2005 Autor Napisano 19 Czerwiec 2005 Marvey - z wyzszą rozdziałką to troche by było kombinowania, bo po 3dsmax'ie jeszcze dużo roboty było w Photoshopie, jak chcesz, moge Ci wysłać spakowanego BMP, ale max 1024x768. poza tym na kompie gdzie mam 3dsmaxa, nie jestem zbyt czesto, a taki rendering trwa troche Synuś - DispApprox działa podobnie jak bump, ale faktycznie ingeruje w siatke modelu (zagęszcza ją i odpowiednio przesuwa vertexy). jest w wersji co najmniej 5.0, czy we wczesniejszych jest to nie wiem. stosuje sie bardzo łatwo - dajesz mape displace (chyba na samym dole listy map w edycji materiałów) a potem modyfikator DispApprox do modelu. "moc" mapy displace daj na około 5-10, z wiekszymi wartościami vertexy są już bardzo mocno poprzesuwane.
Marvey Napisano 20 Czerwiec 2005 Napisano 20 Czerwiec 2005 nie no bmp to przesada ale jpg z 90-95% jakości by było miło wrzuć na ftp lub wyślij [email protected] będę zobowiązany ;)
JunioR Napisano 20 Czerwiec 2005 Napisano 20 Czerwiec 2005 wow, wow, normalnie brak słow. Materiał, model na 6+ :) a no i w dodatku render, palce lizac :p !
hcpiter Napisano 20 Czerwiec 2005 Napisano 20 Czerwiec 2005 No bardzo fajna pracka ! Jedynie to tło mozna by było zmnienic.
LuQ Napisano 5 Październik 2005 Napisano 5 Październik 2005 To bardzo brzydka ropucha!! Super wykonanie!
Matchias Napisano 6 Październik 2005 Napisano 6 Październik 2005 Witam W Poznaniu jak się coś komuś podoba to mówi że jest dobre w ryj, Twoja praca jest Dobra W Ryj tyle mogę powiedzieć. Pozdrawiam
Shalivan Napisano 8 Październik 2005 Napisano 8 Październik 2005 Hmm... Bardzo interesujące Podoba mi się. zastanawiam się tylko jak robiłeś texture jeżeli nie było by to kłopotliwe prosiłby o przesłanie na [email protected] Z góry dzięk. Naprawde ciekawa praca :)
Rekomendowane odpowiedzi