Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

nareszcie ukończyłem te postać. Na pewno jeszcze wiele możnaby poprawić, ale już mi sie nie chce za bardzo :)

 

I kilka informacji o modelu itp.

jakieś 5-6 tys. poly bez wygładzania, z wygładzaniem i DispApprox ponad 130 tys. Gruzdy, fałdy, zmarszczki itp. częsciowo modelowane, częściowo DispApprox i częściowo bump.

3 texturki w rozdziałce 1024x512

na koniec trochę roboty w Photoshopie

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

mi sie podoba

moze oczy moges zrobic troche żywsze, bardziej szklące się

 

hm, wyglada troche ja ulepiony z gliny

za star warsami nie przepadam i nie wiem za bardzo jak to w oryginalnej wersji filmowej wygladalo, ale czy skora tego goscia nie powinna byc wilgotna/lśniaca?

Napisano

świetnie wyszedł

ciut za duży dof

 

p.s. jak miałbyś wolnego kompa to można prosić 1600x1200, albo chociaż 1200x1024 z mniejszą kompresją na pulpit??

 

jeśli to nie kłopot oczywiście

Napisano

Marvey - z wyzszą rozdziałką to troche by było kombinowania, bo po 3dsmax'ie jeszcze dużo roboty było w Photoshopie, jak chcesz, moge Ci wysłać spakowanego BMP, ale max 1024x768. poza tym na kompie gdzie mam 3dsmaxa, nie jestem zbyt czesto, a taki rendering trwa troche

 

Synuś - DispApprox działa podobnie jak bump, ale faktycznie ingeruje w siatke modelu (zagęszcza ją i odpowiednio przesuwa vertexy). jest w wersji co najmniej 5.0, czy we wczesniejszych jest to nie wiem.

stosuje sie bardzo łatwo - dajesz mape displace (chyba na samym dole listy map w edycji materiałów) a potem modyfikator DispApprox do modelu. "moc" mapy displace daj na około 5-10, z wiekszymi wartościami vertexy są już bardzo mocno poprzesuwane.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności