Skocz do zawartości

Postać 3D: Jabba the Hutt


mkk3a

Rekomendowane odpowiedzi

nareszcie ukończyłem te postać. Na pewno jeszcze wiele możnaby poprawić, ale już mi sie nie chce za bardzo :)

 

I kilka informacji o modelu itp.

jakieś 5-6 tys. poly bez wygładzania, z wygładzaniem i DispApprox ponad 130 tys. Gruzdy, fałdy, zmarszczki itp. częsciowo modelowane, częściowo DispApprox i częściowo bump.

3 texturki w rozdziałce 1024x512

na koniec trochę roboty w Photoshopie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Marvey - z wyzszą rozdziałką to troche by było kombinowania, bo po 3dsmax'ie jeszcze dużo roboty było w Photoshopie, jak chcesz, moge Ci wysłać spakowanego BMP, ale max 1024x768. poza tym na kompie gdzie mam 3dsmaxa, nie jestem zbyt czesto, a taki rendering trwa troche

 

Synuś - DispApprox działa podobnie jak bump, ale faktycznie ingeruje w siatke modelu (zagęszcza ją i odpowiednio przesuwa vertexy). jest w wersji co najmniej 5.0, czy we wczesniejszych jest to nie wiem.

stosuje sie bardzo łatwo - dajesz mape displace (chyba na samym dole listy map w edycji materiałów) a potem modyfikator DispApprox do modelu. "moc" mapy displace daj na około 5-10, z wiekszymi wartościami vertexy są już bardzo mocno poprzesuwane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności