MaGuu Napisano 20 Czerwiec 2005 Napisano 20 Czerwiec 2005 Wizualizacja ideii mojego ojca. Poprosił mnie o jak on to określił "zrobienie obrazka" tego co ma zamiar zrobic podczas najbliższego remontu. Wymiary oraz układ mebli i same meble narzucone przej ojca :D Szafa z lustrem oraz meble kuchenne modelowane. Zestaw wypoczynkowy oraz komoda pobrane z everów (mam bardzo podobne więc uszły). Sama kolorystyka równiez wybrana przej ojca jak i sam kamień na tych filarach. Soft: 3ds max 7, VRay (photony) Rzut na casłość ... Salon ... Kuchnia ...
hcpiter Napisano 20 Czerwiec 2005 Napisano 20 Czerwiec 2005 Wszystko git, ładnie, ale te kwiaty to chyba latają ?
JunioR Napisano 20 Czerwiec 2005 Napisano 20 Czerwiec 2005 Pierwsze co to oswietlenie i textury mi nie leżą, kwiaty lewitują, ten zlew taki w srodku czarny, dziwnie to wyglada. No ale model pomieszczenia git.
arev Napisano 20 Czerwiec 2005 Napisano 20 Czerwiec 2005 teksturki raczej niefajne, tlo za oknem jest przyklejona do szyby fototapeta, kwiatki rzeczywiscie magiczne jakies sa :D pomieszczenie (modeling) niczego sobie, chociaz moze troche niskie sie wydaje... popracuj nad swiatlem i materialami bo render srednio wyszedl pozdrawiam
AGmakonts Napisano 20 Czerwiec 2005 Napisano 20 Czerwiec 2005 Oświtlenie ładne ale tekstury i kwiaty odpadają no i jest to troszke klaustrofobiczne wnętrze ale ogół nawet nawet
t0m3k Napisano 20 Czerwiec 2005 Napisano 20 Czerwiec 2005 zle ustawiona kamera, pokombinuj troche (jak bla mnie to jest duzo za wysoko). w oknach powstawiales obrazy z namalowanym krajobrazem, sugeruje poprostu biale, bedzie lepiej wygladac no i na pierwszym renderze w oknie dzieja sie dziwne rzeczy. tekstura mebelkow w kuchni kipska, zagesc ja uzywajac Tile i obroc o 90stopni. popraw zlew i kwiaty i jesli mozesz to modelnij kawalek tego kamienia. pasowaloby dac jakis cokolik na laczeniu plytek (na podlodze) ze sciana i dodaj im jakis reflect z glossy.
MaGuu Napisano 20 Czerwiec 2005 Autor Napisano 20 Czerwiec 2005 hcpiter666: Nie wiem dlaczego ale import xfrogów mi nie działa, niektórym roślinkom brakuje części, ale fakt przeoczyłem to :/ JunioR, AGmakonts: Jak wyżej co do tekstur to niestety muszę się zgodzić :/ Czarny zlew - nie mam pojęcia dlaczego. Klaustrofobiczność? - to tylko pozory :P arevulopapo, t0m3k: Te obrazy w oknach to poprostu dlatego ze jest to moja pierwsza praca z jakimś tłem za oknami :P I nie mam pojęcia jak to ustawić, jeżeli zna ktoś jakis tutorial dotyczący tego to poprubuję. Jutro się wezmę za poprawki :] Dzięki wszystkim za krytykę na pewno się przyda i pomoze w przyszłości :D
AGmakonts Napisano 20 Czerwiec 2005 Napisano 20 Czerwiec 2005 Może i pozory ale takie pozory odstraszaja i zniechęcaja
Linus Napisano 20 Czerwiec 2005 Napisano 20 Czerwiec 2005 Kiepsko oświetlone... Nawet bardzo kiepsko... (wątpie, aby ktoś długo wytrzymał z takim oświetleniem w tym domu...) Kwiatki lewitują... Te 'kamienie' czy jak to tam nazwać, trochę za bardzo poupychałeś... (Szczególnie nie podobają mi się na suficie...)... A tak to to nawet pracka spoko... Wymodelowałeś to ładnie ale gorzej z renderkiem ;) Pozdrawiam
Marcin Napisano 20 Czerwiec 2005 Napisano 20 Czerwiec 2005 podoba mi sie ceramika przy blacie kuchni ;] i to chyba wszystko co mi sie podoba ;] zielone sciany - ble ... nie czuć zycia w tej aranzacji ... takie mdłe to troche ... kolory strasznie nudne i do tego za duzo ich w tym pomieszczeniu ... wg. mnie oczywiscie ;]
Linus Napisano 20 Czerwiec 2005 Napisano 20 Czerwiec 2005 A...! Zapomniałem dopisać: Takie niskie mieszkania to mogą być chyba tylko w Japonii...! Po prostu za niskie...
Marcin Napisano 20 Czerwiec 2005 Napisano 20 Czerwiec 2005 nie jest za niskie ... ma na oko 2,6 - 2,8 m wiec uchodzi w wymiarach ... jedynie kamera jest strasznie wysoko i to tez psuje caly efekt ...
MaGuu Napisano 20 Czerwiec 2005 Autor Napisano 20 Czerwiec 2005 No to od razu pytania: (mam nadzieję ze moge tutaj) 1) Na jakiej wysokości powinna byc kamerka, są jakies zasady, wytyczne co do jej umieszcenia?? 2) Jak robić glazurę czy Standart z Bitmapa w diffuce i VRayMtl w Refflect, czy może VRayMtl z Bitmapa w Diffuce i Fallof w Refflect, czy może VRayMtl z Bitmapa w diffuce i Refflect/Refract w Glossines ??
Marcin Napisano 20 Czerwiec 2005 Napisano 20 Czerwiec 2005 kamere daj na 1,7 m czyli tak na wysokosci oczu czlowieka ...
MaGuu Napisano 21 Czerwiec 2005 Autor Napisano 21 Czerwiec 2005 Marcin, Baton: Dzięki za pomoc :) wizz: Bo nie moja ;)
yooshi Napisano 25 Czerwiec 2005 Napisano 25 Czerwiec 2005 Wedlug mnie to ta kuchnia wyglada jakby nikt w niej byl od tysiaca lat :D Jakas taka... Model super :) Ale Te swiatla... jakos tak martwo w tych pomieszczeniach... Dobrze ze te kwiatki jeszcze zyja... Choc juz zaczely latac ;) Model 8/10 ale texturki na szafkach... To nie to...
Rekomendowane odpowiedzi