Napisano 20 Czerwiec 200519 l Wizualizacja ideii mojego ojca. Poprosił mnie o jak on to określił "zrobienie obrazka" tego co ma zamiar zrobic podczas najbliższego remontu. Wymiary oraz układ mebli i same meble narzucone przej ojca :D Szafa z lustrem oraz meble kuchenne modelowane. Zestaw wypoczynkowy oraz komoda pobrane z everów (mam bardzo podobne więc uszły). Sama kolorystyka równiez wybrana przej ojca jak i sam kamień na tych filarach. Soft: 3ds max 7, VRay (photony) Rzut na casłość ... Salon ... Kuchnia ...
Napisano 20 Czerwiec 200519 l Pierwsze co to oswietlenie i textury mi nie leżą, kwiaty lewitują, ten zlew taki w srodku czarny, dziwnie to wyglada. No ale model pomieszczenia git.
Napisano 20 Czerwiec 200519 l teksturki raczej niefajne, tlo za oknem jest przyklejona do szyby fototapeta, kwiatki rzeczywiscie magiczne jakies sa :D pomieszczenie (modeling) niczego sobie, chociaz moze troche niskie sie wydaje... popracuj nad swiatlem i materialami bo render srednio wyszedl pozdrawiam
Napisano 20 Czerwiec 200519 l Oświtlenie ładne ale tekstury i kwiaty odpadają no i jest to troszke klaustrofobiczne wnętrze ale ogół nawet nawet
Napisano 20 Czerwiec 200519 l zle ustawiona kamera, pokombinuj troche (jak bla mnie to jest duzo za wysoko). w oknach powstawiales obrazy z namalowanym krajobrazem, sugeruje poprostu biale, bedzie lepiej wygladac no i na pierwszym renderze w oknie dzieja sie dziwne rzeczy. tekstura mebelkow w kuchni kipska, zagesc ja uzywajac Tile i obroc o 90stopni. popraw zlew i kwiaty i jesli mozesz to modelnij kawalek tego kamienia. pasowaloby dac jakis cokolik na laczeniu plytek (na podlodze) ze sciana i dodaj im jakis reflect z glossy.
Napisano 20 Czerwiec 200519 l Autor hcpiter666: Nie wiem dlaczego ale import xfrogów mi nie działa, niektórym roślinkom brakuje części, ale fakt przeoczyłem to :/ JunioR, AGmakonts: Jak wyżej co do tekstur to niestety muszę się zgodzić :/ Czarny zlew - nie mam pojęcia dlaczego. Klaustrofobiczność? - to tylko pozory :P arevulopapo, t0m3k: Te obrazy w oknach to poprostu dlatego ze jest to moja pierwsza praca z jakimś tłem za oknami :P I nie mam pojęcia jak to ustawić, jeżeli zna ktoś jakis tutorial dotyczący tego to poprubuję. Jutro się wezmę za poprawki :] Dzięki wszystkim za krytykę na pewno się przyda i pomoze w przyszłości :D
Napisano 20 Czerwiec 200519 l Kiepsko oświetlone... Nawet bardzo kiepsko... (wątpie, aby ktoś długo wytrzymał z takim oświetleniem w tym domu...) Kwiatki lewitują... Te 'kamienie' czy jak to tam nazwać, trochę za bardzo poupychałeś... (Szczególnie nie podobają mi się na suficie...)... A tak to to nawet pracka spoko... Wymodelowałeś to ładnie ale gorzej z renderkiem ;) Pozdrawiam
Napisano 20 Czerwiec 200519 l podoba mi sie ceramika przy blacie kuchni ;] i to chyba wszystko co mi sie podoba ;] zielone sciany - ble ... nie czuć zycia w tej aranzacji ... takie mdłe to troche ... kolory strasznie nudne i do tego za duzo ich w tym pomieszczeniu ... wg. mnie oczywiscie ;]
Napisano 20 Czerwiec 200519 l A...! Zapomniałem dopisać: Takie niskie mieszkania to mogą być chyba tylko w Japonii...! Po prostu za niskie...
Napisano 20 Czerwiec 200519 l nie jest za niskie ... ma na oko 2,6 - 2,8 m wiec uchodzi w wymiarach ... jedynie kamera jest strasznie wysoko i to tez psuje caly efekt ...
Napisano 20 Czerwiec 200519 l Autor No to od razu pytania: (mam nadzieję ze moge tutaj) 1) Na jakiej wysokości powinna byc kamerka, są jakies zasady, wytyczne co do jej umieszcenia?? 2) Jak robić glazurę czy Standart z Bitmapa w diffuce i VRayMtl w Refflect, czy może VRayMtl z Bitmapa w Diffuce i Fallof w Refflect, czy może VRayMtl z Bitmapa w diffuce i Refflect/Refract w Glossines ??
Napisano 25 Czerwiec 200519 l Wedlug mnie to ta kuchnia wyglada jakby nikt w niej byl od tysiaca lat :D Jakas taka... Model super :) Ale Te swiatla... jakos tak martwo w tych pomieszczeniach... Dobrze ze te kwiatki jeszcze zyja... Choc juz zaczely latac ;) Model 8/10 ale texturki na szafkach... To nie to...