Świerk Napisano 5 Lipiec 2005 Napisano 5 Lipiec 2005 wspolna pracka. fragmenty calego osiedla zaprojektowanego w krakowie (niedlugo bedzie tu tez urbanistyka i inne ujecia - WIP) credits: Max: 50% modelowania [AutoCAD] Maciek: 15% modelowania [ArchiCAD] ja: 35% modelowania,mapowanie,renderowanie,post processing,zdjecia na potrzeby projektu [ADT 2k6+plugins,max7+vray,ps] design: Skoczek Wojdacki Architekci [krakow] rendertime: 24h+ @ 3,6 ghz [kazde]
Marcin Napisano 5 Lipiec 2005 Napisano 5 Lipiec 2005 fajne ... ładne bryły ... ujecie 2 najciekawsze ... tylko przydala by sie camera correction ...
siwy Napisano 5 Lipiec 2005 Napisano 5 Lipiec 2005 Nieźle, podoba mi sie. Całość psują ludzie z rpc nie pasujący odcieniami, jasnością i nie rzucają cieni. Poza tym jest git
maciekG Napisano 5 Lipiec 2005 Napisano 5 Lipiec 2005 wizka spoko (poza rpc, zwlaszcza auta), ale architketurka...brrrr...
Świerk Napisano 8 Lipiec 2005 Autor Napisano 8 Lipiec 2005 wyedytowalem 1 posta poniewaz dzien po umieszczeniu pracki padl server ktory hostowal moje jpegi i w poscie nie bylo grafiki, pare osob pewnie sie dziwilo czemu inni oceniaja to czego nie ma :]
hcpiter Napisano 8 Lipiec 2005 Napisano 8 Lipiec 2005 Super gdyby nie te postacie i szczególnie samochody, ale i tak jest super !
Gość ula_laa Napisano 9 Lipiec 2005 Napisano 9 Lipiec 2005 no nieźle.ciekawe bryły. trochę za ciężkie dachy(zwłaszcza te trójkąty na pierwszym). i błagam zróbcie coś z tymi POWIEWAJĄCYMI FIRANKAMI w prawie każdym oknie!!
wizz Napisano 9 Lipiec 2005 Napisano 9 Lipiec 2005 Nie lubie w wizualizacjach ludzi :| psują cały budynek ty że cholernie nie realnie wyglądają. Budynki bardzo fajne ale za duzo ludzi ( są beznadziejni :D)
@seba@ Napisano 9 Lipiec 2005 Napisano 9 Lipiec 2005 24h to jaka to rozdzielczosc, cos masz z gi spaprane. Kadry do d.... Staraj sie omijac 3 punkt zbiegu. Rpc-mogles cienie dorysowac w PS'ie. I nie wiem czy zauwazyles vray beznadziejnie renderuje rpc, lepiej je w psie wsatwiac (jest plugin pod szopa)
kuback Napisano 9 Lipiec 2005 Napisano 9 Lipiec 2005 Hmmmm.... arhitektura taka średnia , powiedziałbym że dość "przeskalowana" (chodzi mi m.in. o te nadwieszone dachy z podporami- taka nieludzka skala . Cały wyraz psują właśnie postacie które powstawiałeś. One burzą cały wizerunek, są po pierwsze za ciemne , - tam jest mnóstwo słońca którego na nich nie ma , po drugie są zdecydowanie za małe! . Przekopiuj jednego ludzika z pierwszego planu i wklej go obok balustrady , zobaczysz że balustrada balkonowa wg proporcji człowieka będzie miała ok 140 - 150 cm. Spróbuj to pozmieniać...... Patrząc na to, odczuwasz niepokój, a to mieszkaniówka. Nie sprawia dobrego wrażenia. Drzewka też kiepskie ,wyglądają na młode a pień mają 250 cm..... popracuj nad detalami , daj cień ludziom.
Świerk Napisano 9 Lipiec 2005 Autor Napisano 9 Lipiec 2005 wiem... wiem ten czerw samoch tez mnie troche razi...a co do ludzi to i tak uwazam to za dobra alternatywe [szybka] co do wyklejanki w shopie.nie prawda ze nie rzucaja cienia.rzucaja ale b. wyblakly... na 1 rend mialem czas na podmalowanie cieni,na 2 juz nie... 24h to jaka to rozdzielczosc, cos masz z gi spaprane. Kadry do d.... Staraj sie omijac 3 punkt zbiegu. Rpc-mogles cienie dorysowac w PS'ie. I nie wiem czy zauwazyles vray beznadziejnie renderuje rpc, lepiej je w psie wsatwiac (jest plugin pod szopa) nie bede sie staral omijac 3 pnkt zbiegu bo mi takie ujecia pasuja. nic nie mam spaprane :p tylko to nie domek 1rodzinny! GI jest liczone na ogromnym modelu, pod wzgledem kubatury jak i zlozonosci [okolo 30000+ obiektow typu primitives]. do tego 120+ drzew, 60+ ludzi, i samochody [w calej scenie]. zeby nie wychodzil syf w rozdzialce 3200x2400 musialem ustawic 20 probek samplowania GI co pociagnelo za soba zuzycie ramu 1,8 gb... uwazam ze te 24h to i tak malo... vraya stac na wiecej :D
Wacman Napisano 14 Lipiec 2005 Napisano 14 Lipiec 2005 No barrdzo impressive modeling i rendering, co do RPC to zgadzam się z przedmówcami, że RPC nie fajne, moim skromnym zdaniem szybciej i łatwiej wstawić ludzi, samochody w PS, czasem nawet drzewa - te szczególnie przeciez zżerają czas... co do formy to architekt chyba bardzo sie chciał wyżyć... albo inwestor 5 lat wcześniej orał pole... widać z daleka że to polska mieszkaniówka...nie podoba mi się ani architektura ani urbana, same kompleksy narodowe powyłaziły... urbana wygląda jakby w środku pustego pola stało, a jeśli tak nie jest to jeszcze gorzej dla architekta - widac jak "zadbał" o wpisanie sie w kontekst eeeh... wielka płyta była do d... a na nowe osiedla też sie patrzeć nie da... jakby coś złego w prostocie było :(
golum Napisano 26 Sierpień 2005 Napisano 26 Sierpień 2005 bardzo fajnie....no ale ja jestem z Piastów i zastanawiam się czy ty zaprojektowałeś to dla jaj bo lubisz to osiedle czy to tak ma być??
Świerk Napisano 26 Sierpień 2005 Autor Napisano 26 Sierpień 2005 w sumie to dla jaj...tak...po obiedzie nie mialem co robic :D
zeus32 Napisano 27 Sierpień 2005 Napisano 27 Sierpień 2005 A ja juz widze jak bedzie kloł ten konstruktor co to bedzie liczyl i potem rysowal:) co do wiza , to chyba lepiej powywalać te samochody , albo moze wypać je dalej ? BMW wyglada na scenie tak jak mercedes z silnikiem malucha. Ale praca super pozdrawiam ps. można eksportowaćobiekty z archicada do maxa?
Shogun 3D Napisano 28 Sierpień 2005 Napisano 28 Sierpień 2005 Zasze się zastanawiam, czemu w takich wizkach nie można dać kilku ludzi zrbionych w 3D, choćby w głupim Poserze...?
Świerk Napisano 28 Sierpień 2005 Autor Napisano 28 Sierpień 2005 Zasze się zastanawiam, czemu w takich wizkach nie można dać kilku ludzi zrbionych w 3D, choćby w głupim Poserze...? plik i tak juz zajmuje 50mb...zreszta bylby plastik fantastik:)
MOTHMAN Napisano 28 Sierpień 2005 Napisano 28 Sierpień 2005 plik i tak juz zajmuje 50mb...zreszta bylby plastik fantastik:) TRUE ... TRUE .... po za tym po prostu szkoda czasu :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się