Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Ze SPLINE , NURBS czy LOW_POLY???? lub moze jeszcze cos innego. doradzcie mi

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Poly, nurbs splajny musisz sam spróbowac bo znajdą sie tacy ze powiedzą ze wolą z nurbs a inny ze z poly, jednak polecam poly do wszystkiego.

Napisano
  • Autor

własnie ja Spline juz mam troszke opanowane a te low poly to strasznie wolno mi idzie. musze pocwiczyc. ale grafika 3d to długotrwala zabawa.

Napisano

No to sobie sam odpowiedziałes na to pytanie :D

P.S A to nie chodzi o low poly tylko o samo poly

Napisano

no wlasnie, low-poly to w grach raczej jest i tez nie chodzi o samo poly tylko high-poly bo takowo sie samochody robi:D (oczywiscie polecam ta metode...) pozdr

Napisano

ja nie kraze poprostu odpowiadam na ostatnie posty, a Ty zawsze jestes tam autorem (znaczy tego ostatniego postu), i co ja moge;)

Napisano
tez nie chodzi o samo poly tylko high-poly bo takowo sie samochody robi:D

hmmm chyba jednak nie robi sie samochodow low poly ani high poly tylko metoda poly a w praniu wyjdie cy chces miec samochod low or high :)

Napisano

Tu bym sie nie zgodzil nielot. Low a high, to dwie rozne sprawy. Podczas robienia modelu pod MS'a czyli high poly czlowiek mysli o wszystkich wcieciach i co najwazniejsze rowkach. Do tego dochodza tez takie szczegoly jak uszczeliki itp. Natomiast tworzac model low poly pomija sie te elementy skupiajac sie na jak najlepszym odwzorowaniu bryly przy malej ilosci poly. Dlatego uwazam, ze nie masz racji nielot. ;)

Napisano

hehehe ra ja napisalem ze samochod robi sie metoda poly a dopiero ty decydujesz jak bedzies robil czy low czy high moze zle sie wyrazilem

Napisano

ja tam uważam że do samochodów najlepsze jest rhino(ach ten poziom odwzorowania detali...), jednak na poczatku chyba kazdy powinien zaznajomić sie z techniką poly modellingu;-)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności