gutekmtb Napisano 12 Lipiec 2005 Napisano 12 Lipiec 2005 Hej, jestem zupelnie nowy odnosnie vraya - mam taki problem - renderowalem scene w ktorej wczesniej uzywalem szkla - z odbiciami itp, po wyrenderownaiu ww sceny vrayem szklo - "przybralo " mapy ktore wystepowaly w scenei w innym miejscu prosze o pomoc lub podpowiedz jak moge uzyskac szklo z odbiciami w vrayu, Pozdrawiam serdecznie ,
SansSerif Napisano 12 Lipiec 2005 Napisano 12 Lipiec 2005 szklo - "przybralo " mapy ktore wystepowaly w scenei w innym miejscu hmm. chyba przybrało zbyt duży reflect bez fresnela ale można się tylko domyslać nie mając zobrazowanego problemu.
gutekmtb Napisano 12 Lipiec 2005 Autor Napisano 12 Lipiec 2005 hej - tutaj jest screen - okno po lewej stronie z mapą za oknem , na srodku duze, prostokatne lustro - nie znam przyczyny dlaczego jest czarne..., po obu stronach lustra - szklane szafki -odbijają mapę zza okna lub "przybierają" mapę zza okna oraz po prawej stronie - obraz ktory pokrywa szklana szyba - takze przybrała mapę zza okna... wielkie dzięki za sugestie
Bobby_digital Napisano 12 Lipiec 2005 Napisano 12 Lipiec 2005 a pokaz co ty tam nakombinowales z tym szklem? (ustawienia materialu)
piotrek Napisano 12 Lipiec 2005 Napisano 12 Lipiec 2005 a materiał to vrayMtl czy zwykły maxowy raytrace?
gutekmtb Napisano 12 Lipiec 2005 Autor Napisano 12 Lipiec 2005 to jest normalne szklo wziete z maxa, nie wiem pewnie to jest banalnie proste ale jak mam uzyskac szklo z odbiciem w vrayu? wczesniej ta scene renderowalem bez niczego , gołym maxem
Bobby_digital Napisano 12 Lipiec 2005 Napisano 12 Lipiec 2005 zrob z vraymtl daj troche reflection, wlacz refration i tyle :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się