Napisano 12 Lipiec 200519 l Hej, jestem zupelnie nowy odnosnie vraya - mam taki problem - renderowalem scene w ktorej wczesniej uzywalem szkla - z odbiciami itp, po wyrenderownaiu ww sceny vrayem szklo - "przybralo " mapy ktore wystepowaly w scenei w innym miejscu prosze o pomoc lub podpowiedz jak moge uzyskac szklo z odbiciami w vrayu, Pozdrawiam serdecznie ,
Napisano 12 Lipiec 200519 l szklo - "przybralo " mapy ktore wystepowaly w scenei w innym miejscu hmm. chyba przybrało zbyt duży reflect bez fresnela ale można się tylko domyslać nie mając zobrazowanego problemu.
Napisano 12 Lipiec 200519 l Autor hej - tutaj jest screen - okno po lewej stronie z mapą za oknem , na srodku duze, prostokatne lustro - nie znam przyczyny dlaczego jest czarne..., po obu stronach lustra - szklane szafki -odbijają mapę zza okna lub "przybierają" mapę zza okna oraz po prawej stronie - obraz ktory pokrywa szklana szyba - takze przybrała mapę zza okna... wielkie dzięki za sugestie
Napisano 12 Lipiec 200519 l Autor to jest normalne szklo wziete z maxa, nie wiem pewnie to jest banalnie proste ale jak mam uzyskac szklo z odbiciem w vrayu? wczesniej ta scene renderowalem bez niczego , gołym maxem
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto