Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej,

 

jestem zupelnie nowy odnosnie vraya - mam taki problem - renderowalem scene w ktorej wczesniej uzywalem szkla - z odbiciami itp,

 

po wyrenderownaiu ww sceny vrayem szklo - "przybralo " mapy ktore wystepowaly w scenei w innym miejscu

 

prosze o pomoc lub podpowiedz jak moge uzyskac szklo z odbiciami w vrayu,

 

Pozdrawiam serdecznie ,

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 995
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
szklo - "przybralo " mapy ktore wystepowaly w scenei w innym miejscu

 

hmm. chyba przybrało zbyt duży reflect bez fresnela ale można się tylko domyslać nie mając zobrazowanego problemu.

Napisano
  • Autor

hej - tutaj jest screen - okno po lewej stronie z mapą za oknem , na srodku duze, prostokatne lustro - nie znam przyczyny dlaczego jest czarne..., po obu stronach lustra - szklane szafki -odbijają mapę zza okna lub "przybierają" mapę zza okna oraz po prawej stronie - obraz ktory pokrywa szklana szyba - takze przybrała mapę zza okna...

 

 

wielkie dzięki za sugestie

Napisano
  • Autor

to jest normalne szklo wziete z maxa, nie wiem pewnie to jest banalnie proste ale jak mam uzyskac szklo z odbiciem w vrayu?

 

wczesniej ta scene renderowalem bez niczego , gołym maxem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności