shark_kk Napisano 12 Lipiec 2005 Napisano 12 Lipiec 2005 Wiatm wszystkich i mam wielki problem z modyfikatroem skin. A mnianowicie nie wiem jak podłączyć kość (bones) do np Cylindra. Był bym wdzięczny za jakieś instrukcję. Jak krok po kroku zrobić by kość znajdowała się w cylindrze i kierowała nim. Z góry thx.
xeav Napisano 12 Lipiec 2005 Napisano 12 Lipiec 2005 zaglądnij tutaj jest to tutorial obrazujący podobny modyfikator: Physique http://www.3dkingdom.org/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=341&mode=thread&order=0&thold=0
Leleń Napisano 12 Lipiec 2005 Napisano 12 Lipiec 2005 tylko ze Physique jest tylko w character studio, (w max7 jest standardowo)... moze sie myle? niewiem, ale chcialem przywitac shark_kk, jestes z mojego miasta:D pozdro bracie:)
Hatred Napisano 12 Lipiec 2005 Napisano 12 Lipiec 2005 radzil bym zagladnac do User referance tam jest wszystko b ladnie napisane a jesli wiesz o co i gdzie ejst poprostu tam w skinie jest opcja add bones i zaznaczasz sobie obiekty ktore kcesz oddac, potem edytujesz envelopki i juz masz zrobione (zropzumial ktos cos to? :) )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się