shark_kk Posted July 12, 2005 Share Posted July 12, 2005 Wiatm wszystkich i mam wielki problem z modyfikatroem skin. A mnianowicie nie wiem jak podłączyć kość (bones) do np Cylindra. Był bym wdzięczny za jakieś instrukcję. Jak krok po kroku zrobić by kość znajdowała się w cylindrze i kierowała nim. Z góry thx. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xeav Posted July 12, 2005 Share Posted July 12, 2005 zaglądnij tutaj jest to tutorial obrazujący podobny modyfikator: Physique http://www.3dkingdom.org/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=341&mode=thread&order=0&thold=0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leleń Posted July 12, 2005 Share Posted July 12, 2005 tylko ze Physique jest tylko w character studio, (w max7 jest standardowo)... moze sie myle? niewiem, ale chcialem przywitac shark_kk, jestes z mojego miasta:D pozdro bracie:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hatred Posted July 12, 2005 Share Posted July 12, 2005 radzil bym zagladnac do User referance tam jest wszystko b ladnie napisane a jesli wiesz o co i gdzie ejst poprostu tam w skinie jest opcja add bones i zaznaczasz sobie obiekty ktore kcesz oddac, potem edytujesz envelopki i juz masz zrobione (zropzumial ktos cos to? :) ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
shark_kk Posted July 12, 2005 Author Share Posted July 12, 2005 Jak to w skinie nie łapie ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
streaker Posted July 13, 2005 Share Posted July 13, 2005 to w tym modyfikatorze, w parameters Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now