Napisano 12 Lipiec 200519 l Wiatm wszystkich i mam wielki problem z modyfikatroem skin. A mnianowicie nie wiem jak podłączyć kość (bones) do np Cylindra. Był bym wdzięczny za jakieś instrukcję. Jak krok po kroku zrobić by kość znajdowała się w cylindrze i kierowała nim. Z góry thx.
Napisano 12 Lipiec 200519 l zaglądnij tutaj jest to tutorial obrazujący podobny modyfikator: Physique http://www.3dkingdom.org/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=341&mode=thread&order=0&thold=0
Napisano 12 Lipiec 200519 l tylko ze Physique jest tylko w character studio, (w max7 jest standardowo)... moze sie myle? niewiem, ale chcialem przywitac shark_kk, jestes z mojego miasta:D pozdro bracie:)
Napisano 12 Lipiec 200519 l radzil bym zagladnac do User referance tam jest wszystko b ladnie napisane a jesli wiesz o co i gdzie ejst poprostu tam w skinie jest opcja add bones i zaznaczasz sobie obiekty ktore kcesz oddac, potem edytujesz envelopki i juz masz zrobione (zropzumial ktos cos to? :) )
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto