Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Wiatm wszystkich i mam wielki problem z modyfikatroem skin. A mnianowicie nie wiem jak podłączyć kość (bones) do np Cylindra. Był bym wdzięczny za jakieś instrukcję. Jak krok po kroku zrobić by kość znajdowała się w cylindrze i kierowała nim. Z góry thx.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

tylko ze Physique jest tylko w character studio, (w max7 jest standardowo)... moze sie myle? niewiem, ale chcialem przywitac shark_kk, jestes z mojego miasta:D pozdro bracie:)

Napisano

radzil bym zagladnac do User referance tam jest wszystko b ladnie napisane

 

a jesli wiesz o co i gdzie ejst poprostu tam w skinie jest opcja add bones i zaznaczasz sobie obiekty ktore kcesz oddac, potem edytujesz envelopki i juz masz zrobione (zropzumial ktos cos to? :) )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności