Napisano 13 Lipiec 200519 l Więc tak zaczynam pracę nad samochodówką(grafa: ja, programowanie (c++, directx): też ja :P). Oczywiście będzie sporo modelowania i tu mam dylemat. Opanowałem w zadawalającym stopniu Splajny i Poly Modeling. Zależy mi głównie na 2 rzeczach: szybkość i kontrola ilości polygonów (w tej kolejnośći). Którą z tych technik polecacie?? a może zabrać się za naukę jeszcze innej??
Napisano 13 Lipiec 200519 l zdecydowanie polygony. I to jak najmniej ;) Splajny (a w zasadzie surface tools) przy pracy do gier zdecydowanie odpadają. No chyba że zrobisz sobie coś ze splajnów, a potem i tak przekonwertujesz to do poly.
Napisano 13 Lipiec 200519 l Autor Można tak zrobić, ale która opcja będzie szybsza przy low poly modelingu??
Napisano 13 Lipiec 200519 l Autor No to koniec z dylematem :P Wkrótce postaram się umieścić pierwsze efekty prac (zaczynam od teraz) ale to już raczej nie w tym temacie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto