Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Więc tak zaczynam pracę nad samochodówką(grafa: ja, programowanie (c++, directx): też ja :P). Oczywiście będzie sporo modelowania i tu mam dylemat. Opanowałem w zadawalającym stopniu Splajny i Poly Modeling. Zależy mi głównie na 2 rzeczach: szybkość i kontrola ilości polygonów (w tej kolejnośći). Którą z tych technik polecacie?? a może zabrać się za naukę jeszcze innej??

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zdecydowanie polygony. I to jak najmniej ;)

 

Splajny (a w zasadzie surface tools) przy pracy do gier zdecydowanie odpadają. No chyba że zrobisz sobie coś ze splajnów, a potem i tak przekonwertujesz to do poly.

Napisano
  • Autor

Można tak zrobić, ale która opcja będzie szybsza przy low poly modelingu??

Napisano
  • Autor

No to koniec z dylematem :P Wkrótce postaram się umieścić pierwsze efekty prac (zaczynam od teraz) ale to już raczej nie w tym temacie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności