Scrapek Napisano 13 Lipiec 2005 Napisano 13 Lipiec 2005 Więc tak zaczynam pracę nad samochodówką(grafa: ja, programowanie (c++, directx): też ja :P). Oczywiście będzie sporo modelowania i tu mam dylemat. Opanowałem w zadawalającym stopniu Splajny i Poly Modeling. Zależy mi głównie na 2 rzeczach: szybkość i kontrola ilości polygonów (w tej kolejnośći). Którą z tych technik polecacie?? a może zabrać się za naukę jeszcze innej??
_michal Napisano 13 Lipiec 2005 Napisano 13 Lipiec 2005 zdecydowanie polygony. I to jak najmniej ;) Splajny (a w zasadzie surface tools) przy pracy do gier zdecydowanie odpadają. No chyba że zrobisz sobie coś ze splajnów, a potem i tak przekonwertujesz to do poly.
Scrapek Napisano 13 Lipiec 2005 Autor Napisano 13 Lipiec 2005 Można tak zrobić, ale która opcja będzie szybsza przy low poly modelingu??
Scrapek Napisano 13 Lipiec 2005 Autor Napisano 13 Lipiec 2005 No to koniec z dylematem :P Wkrótce postaram się umieścić pierwsze efekty prac (zaczynam od teraz) ale to już raczej nie w tym temacie.
kurt_hectic Napisano 13 Lipiec 2005 Napisano 13 Lipiec 2005 "zadawalającym stopniu" - hihi, i oczywiscie edit poly.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się