Skocz do zawartości

Pojazdy 3d: Dylemat przed rozpoczęciem


Scrapek

Rekomendowane odpowiedzi

Więc tak zaczynam pracę nad samochodówką(grafa: ja, programowanie (c++, directx): też ja :P). Oczywiście będzie sporo modelowania i tu mam dylemat. Opanowałem w zadawalającym stopniu Splajny i Poly Modeling. Zależy mi głównie na 2 rzeczach: szybkość i kontrola ilości polygonów (w tej kolejnośći). Którą z tych technik polecacie?? a może zabrać się za naukę jeszcze innej??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności