Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam ,

 

może ktoś mi pomoże ...:)

taki mały problem - krany mają nadany ten sam materiał w całej scenie - krany wanny posiadają prawidłowy materiał - krany zlewów mają materiał czarny z jednym pokrętłem srebrnym .. ;) ot taki figiel żart wyszedł po renderze

 

i druga sprawa - szkło szafki po prawej stronie ma ten sam materiał co szkło pokrywające obraz - z tym że szafki jest zielone, obrazu bez koloru...

 

to wszystko to materiały vrayowe, renderowane vrayem,

aha - i jeszcze jedno - na murku na srodku - na rogu murka - wyskakuje błąd - murek jest w rzeczywistości prosty,

 

jak to tłumaczyć ?

wielkie dzieki

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 792
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

czarne krany mają źle odwrócone ścianki, zapewne brałeś je z jakiejś biblioteki gdzie modele były robione w cadzie.

szafka prawdopodobnie jest boxem zamiast mieć ścianki o pewnej grubi.ści jak w rzeczywistości.

probelmu z murkiem nie rozumiem.

Napisano
  Bobby_digital napisał:
to jak nalezy importowac aby normalne byly normalnie zwrocone ? :)

to chyba nie wina importu maxa ale exportu z cada. w scanline dajesz materiał 2sided i masz z głowy problem. vray musi jednak mieć zawsze poprawnie odwrócone poligony.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności