Napisano 14 Lipiec 200519 l witam , może ktoś mi pomoże ...:) taki mały problem - krany mają nadany ten sam materiał w całej scenie - krany wanny posiadają prawidłowy materiał - krany zlewów mają materiał czarny z jednym pokrętłem srebrnym .. ;) ot taki figiel żart wyszedł po renderze i druga sprawa - szkło szafki po prawej stronie ma ten sam materiał co szkło pokrywające obraz - z tym że szafki jest zielone, obrazu bez koloru... to wszystko to materiały vrayowe, renderowane vrayem, aha - i jeszcze jedno - na murku na srodku - na rogu murka - wyskakuje błąd - murek jest w rzeczywistości prosty, jak to tłumaczyć ? wielkie dzieki
Napisano 14 Lipiec 200519 l czarne krany mają źle odwrócone ścianki, zapewne brałeś je z jakiejś biblioteki gdzie modele były robione w cadzie. szafka prawdopodobnie jest boxem zamiast mieć ścianki o pewnej grubi.ści jak w rzeczywistości. probelmu z murkiem nie rozumiem.
Napisano 14 Lipiec 200519 l Bobby_digital napisał: to jak nalezy importowac aby normalne byly normalnie zwrocone ? :) to chyba nie wina importu maxa ale exportu z cada. w scanline dajesz materiał 2sided i masz z głowy problem. vray musi jednak mieć zawsze poprawnie odwrócone poligony.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto