gutekmtb Posted July 14, 2005 Share Posted July 14, 2005 witam , może ktoś mi pomoże ...:) taki mały problem - krany mają nadany ten sam materiał w całej scenie - krany wanny posiadają prawidłowy materiał - krany zlewów mają materiał czarny z jednym pokrętłem srebrnym .. ;) ot taki figiel żart wyszedł po renderze i druga sprawa - szkło szafki po prawej stronie ma ten sam materiał co szkło pokrywające obraz - z tym że szafki jest zielone, obrazu bez koloru... to wszystko to materiały vrayowe, renderowane vrayem, aha - i jeszcze jedno - na murku na srodku - na rogu murka - wyskakuje błąd - murek jest w rzeczywistości prosty, jak to tłumaczyć ? wielkie dzieki Link to comment Share on other sites More sharing options...
SansSerif Posted July 14, 2005 Share Posted July 14, 2005 czarne krany mają źle odwrócone ścianki, zapewne brałeś je z jakiejś biblioteki gdzie modele były robione w cadzie. szafka prawdopodobnie jest boxem zamiast mieć ścianki o pewnej grubi.ści jak w rzeczywistości. probelmu z murkiem nie rozumiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bobby_digital Posted July 14, 2005 Share Posted July 14, 2005 to jak nalezy importowac aby normalne byly normalnie zwrocone ? :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
SansSerif Posted July 14, 2005 Share Posted July 14, 2005 to jak nalezy importowac aby normalne byly normalnie zwrocone ? :) to chyba nie wina importu maxa ale exportu z cada. w scanline dajesz materiał 2sided i masz z głowy problem. vray musi jednak mieć zawsze poprawnie odwrócone poligony. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now