gutekmtb Napisano 14 Lipiec 2005 Napisano 14 Lipiec 2005 witam , może ktoś mi pomoże ...:) taki mały problem - krany mają nadany ten sam materiał w całej scenie - krany wanny posiadają prawidłowy materiał - krany zlewów mają materiał czarny z jednym pokrętłem srebrnym .. ;) ot taki figiel żart wyszedł po renderze i druga sprawa - szkło szafki po prawej stronie ma ten sam materiał co szkło pokrywające obraz - z tym że szafki jest zielone, obrazu bez koloru... to wszystko to materiały vrayowe, renderowane vrayem, aha - i jeszcze jedno - na murku na srodku - na rogu murka - wyskakuje błąd - murek jest w rzeczywistości prosty, jak to tłumaczyć ? wielkie dzieki
SansSerif Napisano 14 Lipiec 2005 Napisano 14 Lipiec 2005 czarne krany mają źle odwrócone ścianki, zapewne brałeś je z jakiejś biblioteki gdzie modele były robione w cadzie. szafka prawdopodobnie jest boxem zamiast mieć ścianki o pewnej grubi.ści jak w rzeczywistości. probelmu z murkiem nie rozumiem.
Bobby_digital Napisano 14 Lipiec 2005 Napisano 14 Lipiec 2005 to jak nalezy importowac aby normalne byly normalnie zwrocone ? :)
SansSerif Napisano 14 Lipiec 2005 Napisano 14 Lipiec 2005 to jak nalezy importowac aby normalne byly normalnie zwrocone ? :) to chyba nie wina importu maxa ale exportu z cada. w scanline dajesz materiał 2sided i masz z głowy problem. vray musi jednak mieć zawsze poprawnie odwrócone poligony.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się