Georgas Napisano 15 Lipiec 2005 Napisano 15 Lipiec 2005 Witam Jest to moja pierwsza pracka skończona na forum :) Temamem mojej pracki sąkolumny głośnikowe EPOS ES15 z 1998 :P Może niesąnowe ale fajnie się prezentują Pracke wykonałem w 3ds max 7, Photoshop CS Swiatło Vray 1.46.15
mentaller Napisano 15 Lipiec 2005 Napisano 15 Lipiec 2005 w tym większym głosniku brakuje membrany, zostałby rozerwany przy pierwszym mocniejszym uderzeniu basem ;-P. rozumiem że bass refleks jest z tyłu? jeśli tak to pokarz także to ujęcie. na dole - to mają byc kolce, a nie podkładki.
DonVito Corleone Napisano 15 Lipiec 2005 Napisano 15 Lipiec 2005 w sumie ladne ale nic specjalnego, i material membrany jest brzydki.
Archangel Napisano 15 Lipiec 2005 Napisano 15 Lipiec 2005 hmmm V-Ray'a to tu nie bardzo widac...Model jak model nie jest zle :)... Ale juz kompozycja sceny i tlo pozostawiaja wiele do zyczenia...slabiutkie tekstury...
lobo Napisano 18 Wrzesień 2005 Napisano 18 Wrzesień 2005 witam :) modelik jest wporzo,ale ze czepiac sie lubie to sie do tekstur przyczepie,co zreszta bylo wczesniej pisane ,no wiec :teksturka drewna chyba troszke rocignieta, teksturka membrany do wymiany,a pozatym odnosze wrazenie ze przydalo by sie troszke wiecej reflecta na teksturkach(chociaz nie wiem jak to w orginale jest,moze jest matowe)no i kompozycje poprawic i moze scene rozjasnic,a pozatym to tylko tak dalej:)
Knysha Napisano 18 Wrzesień 2005 Napisano 18 Wrzesień 2005 Slabo, slabo :/. Materialy cos nie teges, swiatlo tez.
AGmakonts Napisano 18 Wrzesień 2005 Napisano 18 Wrzesień 2005 Wygąda jakby bez GI. Ja bym zrobił cały komplet, by było widac wsytsko jedna np od przydu, jedna od tyłu no i jak od tyłu to kabelki i te sprawy
hkropinski Napisano 18 Wrzesień 2005 Napisano 18 Wrzesień 2005 dużo nie pokazałeś... render przeciętny, tekstury mogą być, modelu to tutaj mało, pozdr
deshu Napisano 17 Luty 2006 Napisano 17 Luty 2006 hkropinski - ty jestes nauczycielem? A co do pracki, to tak jak inni, tylko nie zrobie bledu mowiac "textura membrany" bo to nie textura... Pracuj dalej, bo do 3d swiat bedzie nalezal.
Rekomendowane odpowiedzi