Jump to content

Planeta


Bagard
 Share

Recommended Posts

hello.......

 

mam problemo zwiazane z obrotem kuli a dokladnie to czy da sie zrobic aby moja planeta obracala sie o 360 stopni wokol wlasnej osi w ciagu 8 sekund i to caly czas niewazne co bede robil innego...?

 

prosze mi opisac jak to zrobic

 

PS: 3DS Max 6.0 Original

 

 

i jeszcze dedno gdzie się znajduje opcja Reference Coordinate System??

Link to comment
Share on other sites

heh...Wsumie po to jest pomoc :D...standardowo w maksie masz ustawione 30klatek na sec... wiec zeby zrobic 8sec to musi sie obracac w czasie 240klatek...Dajesz przycisk Auto przechodzisz na 240 klatke obracasz kule o 360 stopni i wuala!Albo kup sobie ksiazeczke za 10zl - 3DS MAX w 24h

Link to comment
Share on other sites

dokładnie to chodziło mi o to że jak już ustawie ta kule na (np.)100 klatek to jak w najbliższym czasie przyjdzie mi zwiększyć licze tych klatek do 1000 to żebym nie musiał znowu ustawiać tej kuli. A ten sposób który pokazał mi SUPER_OKO to ma jeden szkopuł kula zanim zacznie się kręcić to musi się najpierw rozpędzić :(

Link to comment
Share on other sites

Plastique ma rację... Wstawienie kluczy to jedno, a ustawienie interpolacji to drugie. Aby kulka (planeta) kręciła się płynnie i cyklicznie, musimy ustawić ruch jednostajny dla obrotu (interpolacja na 'Linear'). W Curve Editorze bardzo przejrzyście wszystko widać... co się kręci, w jakiej osi, o ile stopni, itp.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy