Świerk Napisano 21 Lipiec 2005 Napisano 21 Lipiec 2005 === credits === nef: 90% modelowania ja: 10% modelowania,mapowanie,animowanie,renderowanie,post processing,zdjecia na potrzeby projektu design: Skoczek Wojdacki Architekci [kraków] =========== rendertime top: 16h+ @ 3,6 ghz [3200x2400] rendertime other: 12h+ @ 3,6 ghz [2048x1536] rendertime anim: 1miesiac+ @ 3,6-10,8 ghz [720x480x1001] =========== :::: DivX 5.0 download :::: http://rapidshare.de/files/6312870/Anim1__DivX50_4000kbps_.avi.html instrukcja pobrania [for nubies ;)]: kliknij link powyzej,kliknij free button,czekaj... ,kliknij link: Anim1__DivX50_4000kbps_.avi ...& n-joy! =========== video screenshots: widok z gory: i inne: a tu DVD cover: http://img359.imageshack.us/img359/886/coverv33xm.jpg
chveti Napisano 21 Lipiec 2005 Napisano 21 Lipiec 2005 whoa :D widok jak z the sims. co do budynku jest ładny tylko skąd ta sprzeczność , jedne balkony prostokątne , jedne zaokrąglone? edit------- co to za bugi?
Świerk Napisano 21 Lipiec 2005 Autor Napisano 21 Lipiec 2005 przyznaje bez bicia... sa bugi na dachu... spowodowane wielokrotnymi operacjami boolowskimi na polaciach dachowych [w acadzie] ...
Świerk Napisano 21 Lipiec 2005 Autor Napisano 21 Lipiec 2005 nie uzywalem. ale jak bym uzyl tez by byly - zepsuta bryla :/
MOTHMAN Napisano 21 Lipiec 2005 Napisano 21 Lipiec 2005 W górnej części po drugiej stronie ulicy jest troche perspektywa przekombinowana no i chodnik sie urywa na przecinającej go ulicy :] Jeżeli już widok z tego ujęcia to może warto by było zrobić kominy. Mapa asfaltu wygląda jak po przejściu powodzi ;) i mapa chodnika się powtarza. Szacunek za studzienki na wode deszczową :] Ogólnie mi sie podoba.
Świerk Napisano 21 Lipiec 2005 Autor Napisano 21 Lipiec 2005 W górnej części po drugiej stronie ulicy jest troche perspektywa przekombinowana no i chodnik sie urywa na przecinającej go ulicy :] mapa chodnika się powtarza. masz racje... tylko zawsze w takich ujeciach okazuje sie ze twoja biblioteka zdjec jest za mala... :/
boba Napisano 22 Lipiec 2005 Napisano 22 Lipiec 2005 dach to normalnie chyba jak na cwiczenie z geomerii wykreslnej :D pamietam jak koles dawal takie cus do rozrysowania z 3 ma sąsiadami ;D ..chyba bedzie mi sie snil ten domek a zwlaszcza dach, hehe
buczer Napisano 22 Lipiec 2005 Napisano 22 Lipiec 2005 jezeli nie jest to tajemnica, ktory krakowkich developerow zazyczyl sobie taki dworko-palacowy wohnblock?
MareG Napisano 23 Lipiec 2005 Napisano 23 Lipiec 2005 Noo dużo się dzieje, jak na taką masę "architektury" może nie warto się czepiać. Dachówki umkną uwadze, albo i nie. Napewno połaciówki mogłyby odbijać co innego, bo wyglądaja jak nalepki. Oczywiście widok z niższego punktu jak najbardziej pożądany - skoro tyle pracy z tym było, a tu widać główie dachy... Czy ADT potrafił połączyć te wszystkie dachy, czy niektóre jednak się przenikają? (a może nie powinienem pytać:) Dach wygląda skomplikowanie do zamapowania na pierwszy rzut, ale jak się dobrze przyjżeć to ma tylko 6 różnych kierunków spadku, zapewne pod tym samym kątem - co daje nam 6x MeshSelect + 6x UVW Map na tym samym kanale ID, można się zmieścić w max godzince roboty, a efekty na 100% bardziej przekonywujące. Kurde ten czerwony pikap na parkingu musiał nieźle dachować;)) Pozdr
Świerk Napisano 23 Lipiec 2005 Autor Napisano 23 Lipiec 2005 spoko spoko... w tym tygodniu beda inne ujecia... a modeling byl glownie w AutoCADzie [by nef, ostatnio dolaczyl do forum] i akurat ja dachow nie robilem... pikap[rpc] sie zeczywiscie wywalil...ale jak to zczailem nie mialem juz czasu na kolejny render
Świerk Napisano 27 Lipiec 2005 Autor Napisano 27 Lipiec 2005 uaktualnilem 1 posta dolaczajac ujęcie "od tylu", inne ujecia WIP ... a teraz sobie pokomentujcie ... btw: powstal 2minutowy film z tej sceny [preview] w wersji normalnej i stereoskopowej[3D] tylko nie mam go gdzie umiescic na sieci... jakby ktos mogl hostowac 2x20mb avi to niech da znac...
Chalek Napisano 27 Lipiec 2005 Napisano 27 Lipiec 2005 Po co uzywales boola na dachach, przeciez to mozna latwo szybko i przyjemnie wymodelowac w poly? Nie mogles dorenderowac tego malutkiego kawalka z samochodem z cropem? Leniuszek, czy dosc juz miales tej vizki? ;] Jakies niebo ponure dosc. Ale sie czepiam. Calosc wyglada nawet fajnie, choc mam wrazenie, ze pare godzin wiecej u wycisnalbys z tego cos znacznie lepszego.
Świerk Napisano 27 Lipiec 2005 Autor Napisano 27 Lipiec 2005 nie ja modelowalem dachy swoja droga ze mialem dosc ;] ponure niebo... wiesz co, od pewnego czasu mam dosc sztucznych alpejskich, cukierkowych widokow nieba... chyba za bardzo sie wszyscy do nich przyzwyczaili :D
Pr00zak Napisano 27 Lipiec 2005 Napisano 27 Lipiec 2005 odbicia na oknach kuleją. chyba nie chciało sie rozmieścić mapowania. za duże czerwone cegiełki - 2 widok widok 1: słabe mapowanie chodników. plus za ambicje przy studzienkach ale w takim razie minus za rynny i brak oświetlenia podoba mi sie trawka na 2 widoku. pozrdawiam.
Wacman Napisano 28 Lipiec 2005 Napisano 28 Lipiec 2005 Renderki tak sobie, przedmowcy wypowiedzieli sie w sumie na temat wszystkich bledow ktore zauwazylem. Nie rozumiem tylko jak ktos co projektuje cos takiego (a ladne to nie jest - moim skromnym zdaniem) moze wydawac kase na rendery z GI i innymi bajerami jak Artlantis by wystarczyl... tak tylko mniemma ze inwestorowi czegos takiego wystarczy byle badziew. W kazdym razie zazdroszcze fuchy :)
Świerk Napisano 28 Lipiec 2005 Autor Napisano 28 Lipiec 2005 Renderki tak sobie, przedmowcy wypowiedzieli sie w sumie na temat wszystkich bledow ktore zauwazylem. Nie rozumiem tylko jak ktos co projektuje cos takiego (a ladne to nie jest - moim skromnym zdaniem) moze wydawac kase na rendery z GI i innymi bajerami jak Artlantis by wystarczyl... tak tylko mniemma ze inwestorowi czegos takiego wystarczy byle badziew. W kazdym razie zazdroszcze fuchy :) ja tez nie uwazam tego projektu za hi-tech ...ale nie o to w tym chodzi...ma sie podobac ludzia co tam beda mieszkac... a co do $ za GI to napisales taka glupote ze mi sie nawet nie chce tlumaczyc... powiem ci tylko tyle ze oprocz statycznych ujec powstaje tez film ...
Wacman Napisano 29 Lipiec 2005 Napisano 29 Lipiec 2005 pszepraszam wiecej nie bede... w koncu nawt nie wiem co skrot GI oznacza... mialo byc cool a ktos odkryl ze nie jestem PRO...
Świerk Napisano 29 Lipiec 2005 Autor Napisano 29 Lipiec 2005 spoko... nie przepraszaj... chodzilo mi o to ze jak inwestor zaczyna tak wielka inwestycje to cena renderingu przy tym jest tak mala ze dlaczego by mial sobie nie pozwolic? zwlaszcza ze to mu moze przyciagnac klientow...
Świerk Napisano 1 Sierpień 2005 Autor Napisano 1 Sierpień 2005 kolejne ujęcie w 1 poście oraz podgląd animacji [divx5 800x500] divx: http://rapidshare.de/files/3504191/800x500Anim1LDivX1024kbpsPostP.avi.html divx downloading: klik link,klik free buton,wait,klik link --> 800x500Anim1LDivX1024kbpsPostP.avi & enjoy! ;) ... komentarze mile widziane...
MOTHMAN Napisano 1 Sierpień 2005 Napisano 1 Sierpień 2005 Właściwie to nie wiem jaki jest sens robienia animacji która psuje efekt... Tak jak wizualizacje miały "coś" w sobie tak animacja leży - rozumiem że czas renderingu jest straszny - no ale to co widac to jest czas stracony i nie wiem czy w ogóle warto było robić "sztuke dla sztuki". Dla mnie kaszana :[ /bez urazy/ Może lepszym pomysłem byłyby krótsze ujęcia a nie jeden długi film - wtedy kiedy zbliżyłby sie deadline można by powiedzieć sobie dość po dwóch w lepszej jakości niż walczyć z ubogą całością. zniesmaczyły mnie RPC samochody - trzeba było wogóle usunąć. Kamera się zbyt szybko porusza i nic nie można "zaobserwować"
buczer Napisano 1 Sierpień 2005 Napisano 1 Sierpień 2005 na trawie jest chyba cien rzucony a nabudynku juz nie. poza tym smutne te wzki (wesole tez moga byc ladne ;) ). btw. mi taka jakosc animacji w zupelnisci wystarcza z tym ze da sie robic tej jakosci latajaca kamere z "charakterem". duzo znanych biur robi animacje na tym poziomie, ale w ich przypadku ona czemus sluzy i cos pokazuje. choc jak rozumiem teraz pewnie juz sie renderuje w super jakosci z gi .. :) reszta podobnie jak MOTHMAN.
Świerk Napisano 2 Sierpień 2005 Autor Napisano 2 Sierpień 2005 panowie... PREVIEW... REALTIME PREVIEW... WIP ... i wogole... liczylem bardziej moze co do pomyslow samej idei animacji,pomyslow na zrobienie realnego tła...zeby jakoscia dorownywalo statycznym ujeciom... a nie komentarzy ze kogos zniesmaczyly RPC w viewport'cie! :/ MOTHMAN: sens jest duzy: dla ludzi bez wyobrazni architektonicznej... psuje efekt zgoda [bo nigdy jakoscia nie przebije statycznych ujec], ale pokazuje caly projekt z punktu widzenia czlowieka ktory tam bedzie na codzien pokonywal ta samą droge... peter_muler: po cieniu rzuconym na trawe powinienes zauwazyc skad swieci slonce i ze nie rzuci cienia na budynek...akurat takie ujecie...na innych jest...
buczer Napisano 2 Sierpień 2005 Napisano 2 Sierpień 2005 liczylem bardziej moze co do pomyslow samej idei animacji,pomyslow na zrobienie realnego tła...zeby jakoscia dorownywalo statycznym ujeciom... to chyba nie ten dzial jak kolega szuka takich odpowiedzi. zreszta generalnie Swierk oczekujesz chyba komentarzy wizek a to imho szkoda sensu, wstaw cos swojego to bedzie przynajmniej mozna cos powiedziec o projekcie bo o koncepcie pana Skoczka nie wypada mowic zarowno mnie jak i Tobie ;) pozdrawiam i 6
Wacman Napisano 8 Sierpień 2005 Napisano 8 Sierpień 2005 Dla mnie animacyjka całkiem spoko, Mothman - padlbys jakbys zobaczyl co sie w Szwecji za animacyjki przyszlych osiedli robi dla niezbyt biednych politykow co to maja sie tym chwalic setkom tysiecy wyborcow co to oni za osiedle nie zbudowali i wybiezce nas na nastepna kadencje... Duke Nukem ma lepsza grafike niz ich animacje... tylko ze to ludziom "bez wyobrazni" w zupelnosci wystarcza :D
MOTHMAN Napisano 8 Sierpień 2005 Napisano 8 Sierpień 2005 imho drugi render najlepszy /dziura w drodze mnie powaliła ;]/ na trzecim zieleń jest zbyt schematycznie ustawiona w rzędzie, duzo fajniej to wyszło na drugim ujęciu. Wydaje mi się że kadr powinien być od spodu bardziej przycięty tak trochę poniżej trawnika /choć studzienka pierwsza klasa/ Zupełnie z ciekawości - dlaczego ostatni render wrzuciłes tak późno w stosunku do pierwszego /skoro juz wtedy model był oteksturowany/ renderujecie w jakis makabrycznych rozdzielczościach ? czy po prostu nie ma czasu i robicie to w "wolnych" chwilach?
Świerk Napisano 9 Sierpień 2005 Autor Napisano 9 Sierpień 2005 Wydaje mi się że kadr powinien być od spodu bardziej przycięty tak trochę poniżej trawnika /choć studzienka pierwsza klasa/ za wszelka cene trzeba bylo utrzymac proporcje renderow [do planszy] Zupełnie z ciekawości - dlaczego ostatni render wrzuciłes tak późno w stosunku do pierwszego /skoro juz wtedy model był oteksturowany/ tak ale tylko z tej strony co widac na ujeciu z gory renderujecie w jakis makabrycznych rozdzielczościach ? czy po prostu nie ma czasu i robicie to w "wolnych" chwilach? rozdzialka widoku z gory byla 3200x2400,pozostale 2048x1536.oprocz tego trwaja prace na dopieszczaniu animacji zeby w miare mozliwosci byla jak statyczne ujecia [btw: zapadla tez decyzja o wersji animacji STEREOSCOPOWEJ! - preview juz jest :)] ...a w wolnych chwilach to praca nad animacja do: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=17227 :)
Świerk Napisano 26 Sierpień 2005 Autor Napisano 26 Sierpień 2005 dorzucilem dvd cover'a do 1 posta... C&C mile widziane
SansSerif Napisano 26 Sierpień 2005 Napisano 26 Sierpień 2005 Wizualki ujdą w tłumie ale cover do dvd bije rekordy.
Świerk Napisano 15 Październik 2005 Autor Napisano 15 Październik 2005 wreszcie! po ponad miesiącu maszyny liczace wypluły pare bitów z ktorych skleiłem divx'a ;) [wersje ostateczną][link w pierwszym poscie]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się