Skocz do zawartości

[Architektura] mieszkaniówka - Zielonki [kraków]


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

=== credits ===

 

nef: 90% modelowania

ja: 10% modelowania,mapowanie,animowanie,renderowanie,post processing,zdjecia na potrzeby projektu

design: Skoczek Wojdacki Architekci [kraków]

 

===========

rendertime top: 16h+ @ 3,6 ghz [3200x2400]

rendertime other: 12h+ @ 3,6 ghz [2048x1536]

rendertime anim: 1miesiac+ @ 3,6-10,8 ghz [720x480x1001]

===========

 

:::: DivX 5.0 download ::::

http://rapidshare.de/files/6312870/Anim1__DivX50_4000kbps_.avi.html

 

instrukcja pobrania [for nubies ;)]: kliknij link powyzej,kliknij free button,czekaj... ,kliknij link: Anim1__DivX50_4000kbps_.avi ...& n-joy!

 

===========

 

video screenshots:

 

 

klatka0667ed1jp.png

 

klatka0329ed6mm.png

 

klatka0421ed6wx.png

 

widok z gory:

 

camzgory1v3v11l1600x12003ku.jpg

 

i inne:

 

camztyluedv07niebomojel1024x76.jpg

 

camnauliceedv091024x768l4dx.jpg

 

camnaparkingedv071024x7681wq.jpg

 

a tu DVD cover:

 

http://img359.imageshack.us/img359/886/coverv33xm.jpg

  • Odpowiedzi 32
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

whoa :D widok jak z the sims.

 

co do budynku jest ładny tylko skąd ta sprzeczność , jedne balkony prostokątne , jedne zaokrąglone?

 

edit-------

 

co to za bugi?

Napisano

W górnej części po drugiej stronie ulicy jest troche perspektywa przekombinowana no i chodnik sie urywa na przecinającej go ulicy :]

Jeżeli już widok z tego ujęcia to może warto by było zrobić kominy.

Mapa asfaltu wygląda jak po przejściu powodzi ;) i mapa chodnika się powtarza.

 

Szacunek za studzienki na wode deszczową :]

Ogólnie mi sie podoba.

Napisano
W górnej części po drugiej stronie ulicy jest troche perspektywa przekombinowana no i chodnik sie urywa na przecinającej go ulicy :]

mapa chodnika się powtarza.

 

masz racje... tylko zawsze w takich ujeciach okazuje sie ze twoja biblioteka zdjec jest za mala... :/

Napisano

dach to normalnie chyba jak na cwiczenie z geomerii wykreslnej :D

pamietam jak koles dawal takie cus do rozrysowania z 3 ma sąsiadami ;D

 

..chyba bedzie mi sie snil ten domek a zwlaszcza dach, hehe

Napisano

Noo dużo się dzieje, jak na taką masę "architektury" może nie warto się czepiać. Dachówki umkną uwadze, albo i nie. Napewno połaciówki mogłyby odbijać co innego, bo wyglądaja jak nalepki.

Oczywiście widok z niższego punktu jak najbardziej pożądany - skoro tyle pracy z tym było, a tu widać główie dachy...

Czy ADT potrafił połączyć te wszystkie dachy, czy niektóre jednak się przenikają? (a może nie powinienem pytać:)

Dach wygląda skomplikowanie do zamapowania na pierwszy rzut, ale jak się dobrze przyjżeć to ma tylko 6 różnych kierunków spadku, zapewne pod tym samym kątem - co daje nam 6x MeshSelect + 6x UVW Map na tym samym kanale ID, można się zmieścić w max godzince roboty, a efekty na 100% bardziej przekonywujące.

 

Kurde ten czerwony pikap na parkingu musiał nieźle dachować;))

Pozdr

Napisano

spoko spoko... w tym tygodniu beda inne ujecia... a modeling byl glownie w AutoCADzie [by nef, ostatnio dolaczyl do forum] i akurat ja dachow nie robilem...

pikap[rpc] sie zeczywiscie wywalil...ale jak to zczailem nie mialem juz czasu na kolejny render

Napisano

uaktualnilem 1 posta dolaczajac ujęcie "od tylu", inne ujecia WIP ... a teraz sobie pokomentujcie ...

 

btw: powstal 2minutowy film z tej sceny [preview] w wersji normalnej i stereoskopowej[3D] tylko nie mam go gdzie umiescic na sieci... jakby ktos mogl hostowac 2x20mb avi to niech da znac...

Napisano

Po co uzywales boola na dachach, przeciez to mozna latwo szybko i przyjemnie wymodelowac w poly?

Nie mogles dorenderowac tego malutkiego kawalka z samochodem z cropem? Leniuszek, czy dosc juz miales tej vizki? ;]

Jakies niebo ponure dosc.

 

Ale sie czepiam. Calosc wyglada nawet fajnie, choc mam wrazenie, ze pare godzin wiecej u wycisnalbys z tego cos znacznie lepszego.

Napisano

nie ja modelowalem dachy

 

swoja droga ze mialem dosc ;] ponure niebo... wiesz co, od pewnego czasu mam dosc sztucznych alpejskich, cukierkowych widokow nieba... chyba za bardzo sie wszyscy do nich przyzwyczaili :D

Napisano

odbicia na oknach kuleją. chyba nie chciało sie rozmieścić mapowania. za duże czerwone cegiełki - 2 widok

widok 1: słabe mapowanie chodników. plus za ambicje przy studzienkach ale w takim razie minus za rynny i brak oświetlenia

 

podoba mi sie trawka na 2 widoku.

 

pozrdawiam.

Napisano

Renderki tak sobie, przedmowcy wypowiedzieli sie w sumie na temat wszystkich bledow ktore zauwazylem. Nie rozumiem tylko jak ktos co projektuje cos takiego (a ladne to nie jest - moim skromnym zdaniem) moze wydawac kase na rendery z GI i innymi bajerami jak Artlantis by wystarczyl... tak tylko mniemma ze inwestorowi czegos takiego wystarczy byle badziew. W kazdym razie zazdroszcze fuchy :)

Napisano
Renderki tak sobie, przedmowcy wypowiedzieli sie w sumie na temat wszystkich bledow ktore zauwazylem. Nie rozumiem tylko jak ktos co projektuje cos takiego (a ladne to nie jest - moim skromnym zdaniem) moze wydawac kase na rendery z GI i innymi bajerami jak Artlantis by wystarczyl... tak tylko mniemma ze inwestorowi czegos takiego wystarczy byle badziew. W kazdym razie zazdroszcze fuchy :)

ja tez nie uwazam tego projektu za hi-tech ...ale nie o to w tym chodzi...ma sie podobac ludzia co tam beda mieszkac... a co do $ za GI to napisales taka glupote ze mi sie nawet nie chce tlumaczyc... powiem ci tylko tyle ze oprocz statycznych ujec powstaje tez film ...

Napisano

spoko... nie przepraszaj... chodzilo mi o to ze jak inwestor zaczyna tak wielka inwestycje to cena renderingu przy tym jest tak mala ze dlaczego by mial sobie nie pozwolic? zwlaszcza ze to mu moze przyciagnac klientow...

Napisano

Właściwie to nie wiem jaki jest sens robienia animacji która psuje efekt...

 

Tak jak wizualizacje miały "coś" w sobie tak animacja leży - rozumiem że czas renderingu jest straszny - no ale to co widac to jest czas stracony i nie wiem czy w ogóle warto było robić "sztuke dla sztuki".

Dla mnie kaszana :[ /bez urazy/

Może lepszym pomysłem byłyby krótsze ujęcia a nie jeden długi film - wtedy kiedy zbliżyłby sie deadline można by powiedzieć sobie dość po dwóch w lepszej jakości niż walczyć z ubogą całością.

zniesmaczyły mnie RPC samochody - trzeba było wogóle usunąć.

Kamera się zbyt szybko porusza i nic nie można "zaobserwować"

Napisano

na trawie jest chyba cien rzucony a nabudynku juz nie. poza tym smutne te wzki (wesole tez moga byc ladne ;) ).

btw. mi taka jakosc animacji w zupelnisci wystarcza z tym ze da sie robic tej jakosci latajaca kamere z "charakterem". duzo znanych biur robi animacje na tym poziomie, ale w ich przypadku ona czemus sluzy i cos pokazuje. choc jak rozumiem teraz pewnie juz sie renderuje w super jakosci z gi .. :)

reszta podobnie jak MOTHMAN.

Napisano

panowie... PREVIEW... REALTIME PREVIEW... WIP ... i wogole...

liczylem bardziej moze co do pomyslow samej idei animacji,pomyslow na zrobienie realnego tła...zeby jakoscia dorownywalo statycznym ujeciom... a nie komentarzy ze kogos zniesmaczyly RPC w viewport'cie! :/

 

MOTHMAN: sens jest duzy: dla ludzi bez wyobrazni architektonicznej...

psuje efekt zgoda [bo nigdy jakoscia nie przebije statycznych ujec], ale pokazuje caly projekt z punktu widzenia czlowieka ktory tam bedzie na codzien pokonywal ta samą droge...

 

peter_muler: po cieniu rzuconym na trawe powinienes zauwazyc skad swieci slonce i ze nie rzuci cienia na budynek...akurat takie ujecie...na innych jest...

Napisano
liczylem bardziej moze co do pomyslow samej idei animacji,pomyslow na zrobienie realnego tła...zeby jakoscia dorownywalo statycznym ujeciom...

to chyba nie ten dzial jak kolega szuka takich odpowiedzi. zreszta generalnie Swierk oczekujesz chyba komentarzy wizek a to imho szkoda sensu, wstaw cos swojego to bedzie przynajmniej mozna cos powiedziec o projekcie bo o koncepcie pana Skoczka nie wypada mowic zarowno mnie jak i Tobie ;)

pozdrawiam i 6

Napisano

Dla mnie animacyjka całkiem spoko, Mothman - padlbys jakbys zobaczyl co sie w Szwecji za animacyjki przyszlych osiedli robi dla niezbyt biednych politykow co to maja sie tym chwalic setkom tysiecy wyborcow co to oni za osiedle nie zbudowali i wybiezce nas na nastepna kadencje... Duke Nukem ma lepsza grafike niz ich animacje... tylko ze to ludziom "bez wyobrazni" w zupelnosci wystarcza :D

Napisano

imho drugi render najlepszy /dziura w drodze mnie powaliła ;]/

na trzecim zieleń jest zbyt schematycznie ustawiona w rzędzie, duzo fajniej to wyszło na drugim ujęciu.

Wydaje mi się że kadr powinien być od spodu bardziej przycięty tak trochę poniżej trawnika /choć studzienka pierwsza klasa/

 

Zupełnie z ciekawości - dlaczego ostatni render wrzuciłes tak późno w stosunku do pierwszego /skoro juz wtedy model był oteksturowany/ renderujecie w jakis makabrycznych rozdzielczościach ? czy po prostu nie ma czasu i robicie to w "wolnych" chwilach?

Napisano
Wydaje mi się że kadr powinien być od spodu bardziej przycięty tak trochę poniżej trawnika /choć studzienka pierwsza klasa/

za wszelka cene trzeba bylo utrzymac proporcje renderow [do planszy]

Zupełnie z ciekawości - dlaczego ostatni render wrzuciłes tak późno w stosunku do pierwszego /skoro juz wtedy model był oteksturowany/

tak ale tylko z tej strony co widac na ujeciu z gory

renderujecie w jakis makabrycznych rozdzielczościach ? czy po prostu nie ma czasu i robicie to w "wolnych" chwilach?

rozdzialka widoku z gory byla 3200x2400,pozostale 2048x1536.oprocz tego trwaja prace na dopieszczaniu animacji zeby w miare mozliwosci byla jak statyczne ujecia [btw: zapadla tez decyzja o wersji animacji STEREOSCOPOWEJ! - preview juz jest :)]

...a w wolnych chwilach to praca nad animacja do:

 

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=17227

 

:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności