Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Dziwne, że dopiero teraz to odkryłem, ale... max przekłamuje textury!

 

Po prostu pokazuje (view) i renderuje je za jasno. Mam texturkę drewna ciemny brąz, prawie czarny a w maxie biore view i mam jasny brąz. To samo w renderze. Tekstura jest na pewno ciemna, bo sprawdzałem w Windowsie, Corelu, Photoshopie i tam jest ciemny brąz. Odnosi się to do wszystkich tekstur. O ile wiem, to w maxie nie ma żadnych opcji jasności itp. To o co chodzi? U Was tak samo? A może kwestia sterowników? Mam ATI Catalyst najnowsze.

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Znalazłem opcję jasności, ustawiłem jak trzeba, ale bez zmian.

 

Nie chodzi mi o viewport tylko w material slot jak biorę view, to tekstura jest jaśniejsza, czyli to wina maxa. Światła nie mają tu nic do tego.

Napisano

Nie mam pojęcia nawet jak to się stało! :D Wcisnąłem na górze 'nowe posty' i jakoś dziwnym trafem znalazł się na liście ten wątek. No to odpisałem nie patrząc na datę! :D HAHA! To chyba faktycznie jakiś rekord.. no ale koleś doczekał się odpowiedzi na swoje pytanie. Lepiej późno niż wcale :p

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności